Pozdrav z Norska 2008

Napsal:
06.07.2008-12:02
od OTIS

Napsal:
06.07.2008-17:50
od Anonymous
Já jsem věděl, že se vám tam bude líbit.
Jednou jsem tam vyjel na ryby a pak jsem se tam ještě devětkrát vrátil.
Ať vám počasí vydrží.

Napsal:
06.07.2008-20:19
od Anonymous
Ježiš, já bych musel bejt aspoň dvacet metrů od kraje tý skály a stejně by se mi klepaly kolena..

Paráda! Snad mi sever vyjde příští rok..
cestování

Napsal:
06.07.2008-21:00
od Janoš-XJ
Parchanti hnusný já vám říkal vem te mě sebou,ale to né to pořád poslouchej mamku a bud doma!! Já vám to zpočítám až se vrátíte pacholci!!

Je to nádhera chlapci užitesi to aj za mne!!

Ku....a jak vám závidím

Honza.
Prosím vás dejte pozor na Jarouška máme ho všichni rádi aj když je to jen host u yamahy!!


Napsal:
12.07.2008-20:26
od Anonymous
Norové jsou v pořádku v severních Čechách, kempují na úpatí Krušných hor.
Zítra je s Matějem vyzvednem, mají u nás objenaný guláš s knedlema a pak je vyprovodíme směrem na Moravu.

Napsal:
13.07.2008-18:00
od OTIS
Guláš s knedlama byl výborný a zasytil nás za celý den
V Norsku prý pořád prší, my nemoky opravdu potřebovali jen u nás - v Krušných horách
Co se týká mých dojmů -pokud někde existuje ráj, tak by to tam třeba mohlo vypadat jako v Norsku. Kdo tam nebyl zajeďte, nebudete litovat!
Pro případné zájemce nabízím foto ke stažení:
http://www.snapdrive.net/files/437764/FOTO/norsko.zipFotky jsou sice slabým odvarem reality, ale pro představu snad postačí...
A jaké že jsou Norky? Třeba takové


Napsal:
14.07.2008-13:06
od Anonymous
Už jen z fotek z pozdravu závidím pánové, nádhera... Fotky stáhnu, už teď vim, že budu litovat, že jsem se nepřidal, ale z časových důvodů v práci to nešlo

Rád si přečtu cestopis


Napsal:
15.07.2008-17:55
od Anonymous
Tak jsem asi dnes pochopil tu změnu ceny trajektu katamaranu Master ferries.com.
Já jel karamaranem od společnosti Master Ferries. com a loď vypadala takto:

Společnost má přesměrované stránky na další společnost
http://www.fjordline.de/index.php?c=99& ... +Cat&p=13| a loď vypadá takto

Jo, je to ta samá. Takže sbohem ceny 9.60 EURO za jednu cestu pro auto a tři lidi.
Tímto se omlouvám všem, které jsem navnadil na cestu do Norska za cenu dvojitého piva.

Napsal:
15.07.2008-18:11
od HABERA
No jo Bolku stalo to ranec ale stalo to za to.Představa že to pojedeme šest hodin tak to si nedokážu ani představit.A když si vzpomenu že po každém doplutí tam natankovali celou cisternu nafty tas se to musý asi někde promítnout.Ta doba za 10euro je si nenávratně pryč.

Ale bylo tam krásně


Napsal:
15.07.2008-18:15
od Anonymous
No co, se vyvalíš do uličky a schrupneš si. Na velkých trajektech je dostatek místa a nikdo se tě nevšimne. Nesmíš si ale lehnout k hracím automatům, které jsou skoro všude. To ti kromě hučení v kládě ještě celou noc zvoní v šišce.


Napsal:
15.07.2008-18:35
od Peta
Norsko je opravdu parádní krajina, obvzlášť západní část s dlouhýma fjordama, kde se střídá moře a skály. Projedete pár serpentyn od moře a na jednou se kocháte v 1500m.n.m pohledem na hluboký fjord. Řekl bych že sou to takové malé Alpy s mořem
Foto:
http://www.snapdrive.net/files/560219/Norsko%202008.zipPlavení Catamaranem byl zážitek sám o sobě. Představte si tři patrové baráky za sebou do kterých se vejde 300 aut i s lidma a pak se to žene 60km/h po moři

. Video:
http://www.stream.cz/video/111492-trajektBolku gulášek přišel vhod a byl vynikající i se zákuskem

. Uděluji Blance pochvalu.
Panoramatické fotky:
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/05834/Panorama.zip_11.69MB.html
ještě rychlejší je superseacat

Napsal:
16.07.2008-12:03
od kodl
Plavení Catamaranem byl zážitek sám o sobě. Představte si tři patrové baráky za sebou do kterých se vejde 300 aut i s lidma a pak se to žene 60km/h po moři
z Talinu do Helsinek jezdí SUPERSEACAT, je to kluzák!!! 100m, 120aut, 700 lidí, to jezdí skoro 80, nejdivnější je pocit, když se to rozjíždí, tak vibrace, zrychlení srovnatelný se škodovkou a pak to vyleze o 2 metry z vody do skluzu a jede to jak po másle. Fakt síla. nějaký detaily:
http://www.superseacat.com/en/superseac ... _naitajad/
Re: ještě rychlejší je superseacat

Napsal:
16.07.2008-13:29
od Anonymous
Na 99,9% jde o stajné lodě. Jen kapitán se jinak jmenuje.
Viděl jsem film o této lodi v TV. Byla vyrobena v loděnici v Hobartu ( Tasmánie ) a dovezena do Karibské oblasti, kde byla několik let používána jako výletní pro americkou střední třídu.
Poté byla prodána do Evropy a během převozu z Ameriky do Evropy dosáhla na nějaký rychlostní rekord a dostala barevnou stuhu ( barvu už nevím ).
Když jsem s ní jel loni já, na obrazovce v hlavním sálu pro cestující ukazoval displej rychlost 34 - 36 uzlů ( 36 x 1,8 = 65 km/hod )

Napsal:
16.07.2008-21:19
od Anonymous
Tak ještě jednou na téma "naše kočka".
Toto jsem stáhnul ze stránek společnosti Fjordline a tak, jak to přeložil překladač, tak to dávám dál.
Překlad:
Fjord kočka (bývalá hlavní kočka) je loď operační roztažení mezi Kristiansand a Hanstholm v zaznamená rychlosti. My můžeme garantovat bezpečný a čas efektivní mrzutý na trvání méně než 2 hodiny. Fjord kočka byla deklarovaná světová nejrychlejší loď v roce 1998!
V červenci 1998 fjord kočka udělala křižovatku mezi USA a Evropou (Anglie) používání jen 2 dnů, 17 hodin & 59 minut. Průměrná rychlost pro tuto křižovatku byla 41.025 kts/h, respektive 75,98 km/h.
Na palubě vás objevíte bufetovou restauraci, daňovou prodejnu bezcelního zboží, kavárnu & kiosek a pohodlný kdo se pokládá. Navíc je tam několik venkovních palub. Loď je prostorná navržený a má moderní a mezinárodní styl. Loď pojme 180 vozů/dodávky, táborníci, mobilní domy, právě tak jako 4 autobusů.
Osobní kapacita je v 660 polibkách míru při mši. Loď měří 91.3 metrů na délku. Šíře měří neuvěřitelný 26 metrů, při lepení filmu 3.75 metrů dolů do vody.
Loď byla postavená v Hobarth, Tasmánie 1998.

Napsal:
19.07.2008-11:36
od HABERA
K tomu ocenění za rychlost se dává MODRÁ STUHA.Je to za nejrychlejší překonání Atlantiku z Evropy do Ameriky.Něco o tom koho to zajímá.
http://yin.cz/ruzne/modra-stuha/

Napsal:
08.09.2008-10:45
od Anonymous
krasny preklad.
a pro doplneni:
Fjord Cat ma ctyři motory, každý s dvaceti válci a výkonem asi 39000 PS, umožňují přejezd do Dánska za pouhé dvě hodiny.
Lod by prejezd zvladla za 1 hod 20 min, ale spotreba nafty je pak prilis vysoka.