Stránka 1 z 4
utrzenej sroub

Napsal:
22.01.2008-19:40
od Tommy XJ
mam problem, chtel jsem povolit srouby co mi drzej svody k motoru (desticka prichycena dve srouby pro kazdej svod) vzal jsem si tedy imbus a trubku na vetsi paku, dva srouby jsem tezko povolil pac je to desne utazeny a nejayk zarostly/zarezly avsak pri tretim sroubu mi zustala hlava (od sroubu ne moje) v ruce a zavit v hlave motoru... cos tim? pouzil jsem konkodr i kontaktol jako anikoroziva a motor byl mirne teplej, ale dalo se na nej sahnou rukou- tak nevim jestli jsem neco delal spatne ci to byla vyrobni vada onoho sroubu

Napsal:
22.01.2008-19:58
od TOMMZ

Napsal:
22.01.2008-20:05
od Bartus
Vyřešeno icq

( FT ) není to imbus ale závitová tyč a jen matky vytáčíš.

Napsal:
22.01.2008-20:19
od lynx
TB: teď jsem z toho jelen - uthl jsi ten šteft nebo ne? Každopádně většinou se trhá při povolování a v důsledku použití nadměrné síly a nevhodných přípravků. Viz použití kontaktolu na vyhřátý šteft. Takže dvě nezištné rady - používej přípravky na co jsou určený (neimprovizuj a neškudli) a násilí můžeš použít na manželku, ale ne na milované XJ


Napsal:
22.01.2008-20:22
od TOMMZ

Napsal:
22.01.2008-20:36
od Tommy XJ
no nastesti to snad nebude s Jelenovou radou tak hrozny, uvidime o vikendu

Napsal:
22.01.2008-20:37
od lynx

Alespoň vidíš, jak jsem z toho zmatenej, když se cejtim jako to HROZNÝ ZVÍŘE
Jo Tome mám tě pozdravovat od Renaty z dua Renata - Beata.

Napsal:
22.01.2008-20:42
od TOMMZ
Se s nima taky znáš jo(z CECu asi?). Co dělaj holky divoký?

Napsal:
22.01.2008-21:16
od Bartus
Tridac, nechci být vlezlý a provokovat
Ale když si to pročteš, on neutrhl šroub u hlavy ale konec šroubu v matce
Akorát ho pleteš a všecky ostaní.
V motoru je závitový kolík a ty povoluješ pouze matku, tudíš on utrhl ten kolík u matice ( vypadá jako imbus ) ne šroub u hlavy!!!
(FT)

Napsal:
22.01.2008-21:17
od TOMMZ
Bartus píše:V motoru je závitový kolík
Já bych řekl, že je to závrtný šroub


Napsal:
22.01.2008-21:19
od Anonymous
Asi to bude svorník


Napsal:
22.01.2008-21:19
od Bartus
TOMMZ píše:Bartus píše:V motoru je závitový kolík
Já bych řekl, že je to závrtný šroub

Doktore neser, nebo ti rozhodím sandál


Napsal:
22.01.2008-21:24
od TOMMZ
Dle Vávry a kolektivu je to závrtnej šroub ČSN 02 1178


Napsal:
22.01.2008-21:26
od Anonymous
TOMMZ píše:Dle Vávry a kolektivu je to závrtnej šroub ČSN 02 1178

česky a dílensky šteft. čep s oboustranným závitem.

Napsal:
22.01.2008-21:27
od Bartus
TOMMZ píše:Dle Vávry a kolektivu je to závrtnej šroub ČSN 02 1178

Tome já to vím, ale jak tu budem psát ten šroub tak to bude lidi akorát mást. Proto píšu kolík, ten nemá hlavu. Jinak pana Vávru mám po ruce taky

Které máš vydání ?


Napsal:
22.01.2008-21:28
od TOMMZ
1983 za 40 Kčs

Napsal:
22.01.2008-21:32
od Bartus
Tridac : On to blbě napsal, po icq jsme mu to vysvětlili. Myslel že tam má šrouby, ale jsou to jen matice. Možná že u 9 máš šrouby u 6 tam je štef-čep-závrtný šroub a co já vím co ještě jak tomu říkáte.
Jo bolku to by zajímalo i mě jak tomu v Yamaze říkají


Napsal:
22.01.2008-21:32
od Tommy XJ
no taky jsem z ty terminologie trosku mimo- ale je to asi takle v hlave valce jsou takovy stefty (proste tycinka se zavitem) ci jak chcete -zavrtny sroub, na tomto sroubu je nasazena desticka a cely je to prisroubovany matkou, ktera je delana tak ze na uvnitr vyrazenou diru na imbus (sestihran) a ja zabral a v ty matce mi zustala kousek toho steftu (zavitnyho sroubu) tudiz nemam matku pruhlednou (jak by se melo zdati) avsak uvnitr pruhledna neni neb je tam zaoxydovanej zarezlej proste pusobkem 13 let tak drzel jak pribitej, otazak je jak z toho dostat ten zbytek steftu ci zavitnyho sroubu, kontra matka na to enjde nasroubovat pac ten zavit tam zustal malej a tes steft nei celej zevit ale uprostred prerusenej, takze zkusim to vzit sikovkama a utocit to - avsak pochybuju ze by to slo .. dalsi moznost je odvrtani cehoz se dost bojim

Napsal:
22.01.2008-21:38
od Tommy XJ
ale muzu vam slibit ze se v yamaze zeptat jak tomu rikal pac to tam po vyndani musim objednat- taky jsem zvedavej, moje prvni zprava byla napsana s omylem - ja si totiz nevsimnul ze to jsou stefty ale myslel jsem ze je to celej jeden sroub- ael na postupu vysroubovani to nemelo zadny vliv, teda je pravda ze jsem si myslel ze je to sroub este dva dny pote co jsem to utrh

no... tak foufam ze se mi moc smat nebudete kdyz tu patrim k nejmladsim mozna vubec nejmladsimu a tech zkusenosti moc nemam (rezebranyho simsona do sroubkua vlastni GO beru jako zkusenost jen na 50%), tudiz mi o vikendu drzte palce at to dostanu ven

Napsal:
22.01.2008-21:42
od Bartus
TOMMZ píše:Dle Vávry a kolektivu je to závrtnej šroub ČSN 02 1178

Tak si představ že dle normy z 1.4.1953 to bylo čsn 02 1174
to je změna co
čsn 02 1178 to bylo až od 1.7.1964
A zapoměl jsi napsat, že těch 02 1178 je do hliníku


Napsal:
22.01.2008-21:43
od Bartus
Tridac píše:Barte, nemusíš mi to vysvětlovat, já to chápu, jsem jen blbej automechanik. Tohle jsem dělal snad tisíckrát. Jen jsem nevěděl jak to je u šestky.
Každopádně do písmene platí to co jsem napsal na vyndání toho zbytku závitu ven, aby tam mohl dát nový šteft,kolík,závit nebo špejli to je jedno. Nejdřív musí dostat ten zlomený z motoru ven.
pohoda, ja jen ať to pak nemate ty co o tom nic neví

To není nic osobního

Pokud to opravdu pěkně trefíš, je vrtání perfektní.

Napsal:
22.01.2008-21:50
od Tommy XJ
jasny- znova jsem musel i v ty zime do garaze abych se kouknul na to jak to tam presne je a sikovkama by to mozna za trocha stesti slo ale odvrtani bude asi 100%, jinak ten vytahovak co budu potrebovat az do toho steftu naladuju vrtak a udelam diru si snad nekde sezenu a pri nejhorsim s tim skocim do servisu, jinak bych chtel vsem podekovat za rady a v funci webu jsem velice spokojen a v s dalsimi problemy nebudu vahat a dam je sem, tu zakazu co jsem spachal s tim steftem jdu radsi zaspat


Napsal:
22.01.2008-21:53
od felika
Takže už vieš, ako to poriešiť, chcem len upresniť nejaké detaily. Šesťka a deviatka majú ten systém uchytenia rovnaký - čiže štifty a na nich imbusové matky. Závit je tam M8. Ja ich mám v tomto čase v chrómovni s ďalšími drobnosťami, rozhodol som sa trochu si krásavicu ešte viac skrášliť.

Napsal:
22.01.2008-21:53
od Bartus
Tomáš Benda
Neboj to neřeš to jen my se tady popichujem, máme dnes veselou náladu. Nikdo si srandu z nikoho nedělá
Já byl taky cucák, vlastně asi furt sem, nebo už jsem velký kanárek?


Napsal:
22.01.2008-21:55
od Anonymous
Já bych to taky nevyndaval. Není to uchycení hlavy válců. Zkrátil bych utržený šroub ( svorník atd.) na vzdálenost potřebnou k navaření nového závitu a nechal céóčkem zavařit. na prodloužený závit bych nasadil svody.

Napsal:
22.01.2008-21:59
od Tommy XJ
no ale mam pro vas este jednu zpravu- v dohledne dobe budu si davat novou retezovku takze tu tech dotazu este par pribyde

a az budete slyset ono zname "kurva fix" vezte ze je to z me dilny

Napsal:
22.01.2008-22:00
od Anonymous
Souhlas s Bolkem, taky jsem to psal, pokud zůstal kousek trčet ven a půjde to CO navařit tak je to nejjednodušší.

Napsal:
22.01.2008-22:01
od felika
Kľudne sa pýtaj, viac hláv - viac omylov


Napsal:
22.01.2008-22:48
od Hynek
No pánové já žasnu.Ten zalomenej šroub přece musí ven ,protože nějaké navařování nikdy nebude tat pevné jak má být.A při montáži hlavně pořádně promazat aby to šlo příště povolit.Já používám měděnnou pastu ve spreji .Má odolnost 1100°C.Používám ji na výfuky na autech i na mazání čepů brzd.Nic lepšího jsem zatim neoběvil.


Napsal:
22.01.2008-23:04
od Anonymous
O jaké pevnosti mluvíš? Je tam kužel, tak to chce cit a protože to nějaké pako předtím utáhlo na krev, tak to ruplo při demontáži.
Pasta dobrý, ale před montáží. Teď je hovno platná.