Palivoměr XJ900S

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Palivoměr XJ900S

Příspěvekod Anonymous » 19.07.2006-18:03

Čau, konečně po všech možnejch i nemožnejch pochodech, ať už nervovejch, nebo úředního šimla jsem začal legálně provozovat vysněnou devítku. Od prodávajícího jsem jí bral s tim, že ručička na palivoměru ukazovala rezervu, ale hladový oko nesvítilo. Nějak jsem to neřešil, říkal jsem si prostě žárovka, ale při startování koukám, kontrolka svítí normálně, zajel jsem k pumpě, tankuju a už po cca 12ti litrech se začala vypínat pistole. Otočim klíčkem a ručička vylezla asi 2 centimetry nad maximum... ??? Takže kontrolka funguje nejspíš normal, ale analog si dělá co chce, nevíte někdo, jak to spravit? Díky moc za všechny rady...
Anonymous
 

Příspěvekod Pavel » 20.07.2006-19:43

Já mám palivoměr rozbitej, od doby co mám mašinu, už jsem to i rozdělal a zjistil jsem, že je to tam celé prošoupané. (plovák se blemcá v nádrži a ten mosaznej plíšek, co převádí vejšku hladiny je pryč). Je to nemoc devítek. Takže buď si zvyknout nebo koupit nový náhradní díl. :smt022 Jo a moje vydrží od rosvícené kontrolky v pohodě 50 km a ještě tam ňáká decka zbude :lol: :lol: :lol:
Pavel
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 158
Images: 79
Registrován: 11.07.2005-17:48
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Kraj: Vysočina
Typ XJ: bmw 1150 rt
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Anonymous » 21.07.2006-05:34

Dneska se na to taky vrhnu, uvidíme, co na mě vypadne.. A na kolik prosimtě asi tak vyjde novej náhradní? Btw, kontrolka se rozsvítí, když má v nádrži zbývat asi 5 l, na spotřebu asi nejezdíš, co :D
Anonymous
 

Příspěvekod Pavel » 21.07.2006-21:06

To ti tedy neporadím, já ten díl nekupoval pouze jsem se ho snažil opravit. Vydrželo to myslím 3 nebo 4 plný nádrže a zas to bylo na nule. :cry: Od té doby spoléhám na kontrolku.
Pavel
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 158
Images: 79
Registrován: 11.07.2005-17:48
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Kraj: Vysočina
Typ XJ: bmw 1150 rt
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Anonymous » 23.07.2006-09:29

Me to celkem funguje. Kdyz si prohlidnes poradne ten budik, zjistis, ze ukazuje pouze od pulky nadrze dolu. Pokud mas celou nebo 3/4, tak rucicka je stale na hornim dorazu. Pokud mi to klesne na E tak se mi rosviti hladove oko a mam cca 50 km.
Ze zacatku me to taky matlo, je to nezvikle od pulky.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 24.07.2006-17:18

Právě, že jsem už měl ručičku téměř u konce E a kontrolka nesvítila a dostal jsem do toho jen nějakejch těch 12 litrů a byla plná.. A vypadá to, že po projetí těch 12ti litrů to zase bude podle palivoměru na rezervě a zase tam asi bude zbývat těch dalších 12 litrů... Takže mi to ukazuje, jako bych měl nádrž jen poloviční a zbytek je "na dojetí".. hrůza
Anonymous
 

Příspěvekod Peta » 31.07.2006-19:36

Jak píšou ostatní, ručička palivoměru se předbíhá.Kontrolka je přesnější od její rosvícení se dá ujet 50 až 70km.
A skoušel si zjistit kolik je v nádrži benzinu když ti začne svítit kontrolka?
Uživatelský avatar
Peta
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 182
Images: 43
Registrován: 15.08.2005-19:42
Bydliště: Ratíškovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 900
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 09.03.2008-22:59

mne pre zmenu palivomer vysi uplne nehybne. Vybral som teda masinku z budikov, da sa nejak otestovat? pretaca sa s vcelku velkym odporom okolo svojej osi a zastavi v lubovolnej pozicii. Este som sa s palivomerom nestretol, prosim o nejaku radu. Takisto o cinnosti plavaku vcelku pochybujem pretoze na rezervu prepinam bez ohladu na kontrolky.
Anonymous
 


Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron