Stránka 1 z 1

Budíky

PříspěvekNapsal: 25.07.2007-08:36
od Anonymous
čaues, zajímalo by mě, jestli můžu na xj ´96 připojit budíky i ze staršího nebo novějšího xj nebo např. z bandita nebo podobný mašiny.. dík za rady

PříspěvekNapsal: 03.09.2007-12:14
od Anonymous
Po bouračce jsem koupil budíky z 96S a zjistil jsem, že má jen 4 kontrolky. Moje 2000S ( to je 98 a víc ) měla navíc rozlišení směru u kontrolek blinkrů. A protože pozice byla připravená, tak jsem ji tam dodělal. ( viz foto v mém albu ). Otáčkoměr ukazuje normálně a jestli bude o pár otáček mimo, to chci zjistit porovnávací metodou na srazu.

PříspěvekNapsal: 03.09.2007-12:21
od Anonymous
Problém, který řeším nyní je jiný.
Budíky měly nalítáno 42000 km a moje motka spadla, když jí bylo 21000.
Zkusil jsem připojenou vrtačkou něco ubrat, ale je to dlouhá cesta.
Jednoduchým výpočtem ubrat rozdíl 21000 km, rychlostí 100 km/hod ( abych neuvařil vrtačku ) 10 hodin denně (garáž pod ložnicí a chci se taky vychrápat ) tak to je bratru 21 dnů, tedy 3 týdny.

Musí to jít i jinak, ale když jsem to měl rozebrané, tak se zuby hýbat nešlo.

PříspěvekNapsal: 03.09.2007-12:23
od Anonymous
A nebo bych musel jezdit po zadním, ale nato jsem po kreši moc posr....

PříspěvekNapsal: 03.09.2007-14:01
od Anonymous
Promiň, ale napadl mě nemýstný žert, vydělit dvěma a jsi na svém. Máš 2 možnosti - rozebrat a přestavit (u XJ jsem to ještě nedělal) a nebo odtočit. Nejlépe se točí malým elektromotorkem. Klidně zvládne tacháč na doraz. Ale Ty couváš, takže bych možná měl trochu obavu z únavy pružiny a tím k přeměřování rychlosti.

PříspěvekNapsal: 20.10.2007-21:23
od Anonymous
Otáčkoměr v pohodě téměř z čehokoliv (musí být na 12V, se snímačem pulzů, ukostřený na mínus a mít patřičný rozsah otáček, klidně i větší), S tachometrem je problém, že nemusí být zpřevodován správně a může mít jiný rozměr pro uchycení náhonu.