Stránka 1 z 1
Už zase nejede!

Napsal:
27.04.2006-18:32
od Anonymous
Tak už mi zase nejede XJ. Znovu se opakuje problém jako asi před měsícem. Tentokrát mi naštěstí zdechlo až u baráku. Dnes jsem to měl rozhozené a nikde jsem nic nenašel. Vyčistil jsem nádrž, zkontroloval a vyčistil palivovej kohout, rozdělal celou cestu až ke karbecům a benzín tam je. Na karbeci jsem si netroufl tak pak jedině tam. Motor normálně točí. Začalo to tím, že neudržel otáčky a zdechalo to na křižovatkách. Dokonce i když jsem dal sytič tak to taky nedrželo. Kleslo to na 500ot/min a pak to zdechlo. Po pár pokusech o nastartování se nechytá už vůbec. Prosím raďte jak můžete.

Napsal:
27.04.2006-19:31
od Anonymous
Ahoj.
1) Když se sníží ty otáčky je to tím, že jede na méně válců nebo jak se to chová?
2) Když to zdechne a otevřeš nádrž? Nezasyčí?
Zdá se mi podle Tvého popisu teď i dříve, že je problém spíše palivového charakteru. Ale je to jen můj dojem. A dále když jsi ptocházel tu palivovou soustavu neměl jsi rezavou nádrž zevnitř?

Napsal:
27.04.2006-20:30
od Anonymous
Mašina jede normálně na 4 válce. Nádrž rezavá není, ale byl v ní bordel. Ten jsem vypláchnul. To s tím zasyčením jsem nezkoušel, ale i předtím jsem zkoušel startovat s otevřenou nádrží a nic.

Napsal:
27.04.2006-20:56
od TOMMZ
Pokud jsi měl v nádrži bordel a teď ti to nejede, tak je snad jasný, kde asi bude.

Napsal:
27.04.2006-21:55
od Anonymous
Pokud v karbecích není benzín tak startování trvá déle, neboť pumpa talčí benzín jen když se točí motor. Ale vyčistění karburátoru bych každopádně provedl. Dá se vyčistit doma s pomocí kompresoru, ale musíš si dát pozor co šroubuješ!!!!! A když zdechne a nechce chytnout, díval ses a zkušels zjistit, zda je v karbecích benzín? V koždé plovákové komoře je výpusť. Pokud nemáš černé hadičky, vidíš jak "jede" benzín do karbeců. Musíš zkoušet. Taky jsem to zažil. Měl jsem rezavou nádrž, a vše se od toho odvíjelo. Zkoušels zda když nechce chytnout jestli háže jiskru?

Napsal:
28.04.2006-09:06
od Anonymous
Dnes teda zkusím jestli je v karbecích benzín. Moc jsem se do toho nechtěl vrtat, ale jestli je to jen o povolení šroubku na karbeci tak to zkusím. Jiskru jsem taky nezkusil, protože jsem myslel že to je benzínem. Dnes se do toho teda pustím znovu a večer napíšu.

Napsal:
28.04.2006-11:55
od lynx
Tak to máme podobný problém. Nechal jsem vyčistit a seřídit karbece v Marimotu (Yamamoto). Ujel jsem 200 km a zdechlo to zase, tak jsem to tam dovezl znova. Přišel se na to podívat jeden "mechanik", samozřejmě oni udělali všechno perfektně a já mám bordel v nádrži. Podotýkám, že při předchozí návštěvě jsem nechal před pumpu vsadit nový filtr. Jak jsme tam okolo toho blbli tak přijímací technik povolil odkalovací šrouby a mašina chytla. Čistou logikou jsem došel k závěru, že je problém v pumpě. Po poklesnutí hladiny v nádrži (a špatném chodu pumpy) nedostávají karbece potřebnou šťávu. Když se povolí odkalováky dojde k snažšímu zaplavení komor. Tak doufám, že ti umělci za 550 Kč na hodinu na něco taky příjdou. Mám už to tam třetí den a ještě se mi neozvali - zkrátka mi dávaj sežrat, že já jako majitel tak starýho krámu nemám obtěžovat takové hvězdy. Jak jsem psal jinde mám chuť napsat do Yamahy jak jim tady reprezentují značku. Tak až se uráčí mi vrátit mašinu a pustí mě z vazby za pokus o vraždu - po předložení účtu - se ti ozvu, jak jsme to vyřešily.

Napsal:
28.04.2006-12:03
od Anonymous
Takže jsem se vrátil z garáže a nic. Jiskru to dává a benzín z karbeců taky tekl. Ten problém co má lynx je možnej, ale poprvé když mi to zdechlo tak jak jsem to dovezl domů tak chytla a najel jsem ještě asi 50km než jsem jel tankovat. Je ještě jedna věc co mě točí. Asi mi nefunguje rezerva. Na benzínku jsem dojel na ON a do nádrže jsem natočil 16l a na to že je na 17l tak sem dosti koukal. Včera jsem z nádrže vylil asi 2,5l, ale kohoutem jsem točil všude možně a nic. Trubička tam je.


Napsal:
28.04.2006-21:43
od lynx
Musí tam být problém z potlakama. Mě teče benzín z kohoutu zase pořád. Jenže nevim jak to zjistit rychlejšim způsobem než pokus omyl. Ty umělci ze servisu se mi vůbec neozvali, tak to v úterý odvezu a dám se do toho sám. Je to jako se vším - pozvi si odborníky a udělej si to sám. Takový skeptik jsem od té doby co jsem přetavoval barák. Doufal jsem, že mechanik od moto bude srdcař a oni jsou to zase jenom měniči nebo zedníci, teda asi ne všichni.

Napsal:
29.04.2006-12:03
od Anonymous
V tom tvém případě to může být bordel v kohoutu ne. A pak ti to nemusí dovírat podtlak a chčije to furt. Já už mám hlavu jak medicinbal. Benzín je všude kde má být jiskra tam taky je a stejně nejede. Už mi z toho hrabe

.

Napsal:
03.05.2006-12:37
od Anonymous
Nevím sice jak je to u XJ, zatím jsem nenašel čas se do něj pořádně podívat, ale problem vypadá jako kdyby byl špatnej předstih.
Nedávno jsem řešil obdobný problém. Benzín tam byl, jiskra taky ale potom jsem zjistil, že ve špatnou chvíli


Napsal:
03.05.2006-13:43
od TOMMZ
Já do toho moc nevidím, ale myslím, že u XJ obstarává předstih řídící jednotka..aspoň u těch novějších.

Napsal:
03.05.2006-19:21
od sjirka
tak je taky nějaký takový elektronický svinstvo? a já doufal, že tam všechno funguje na bázi lanek, páček a různých jiných mechanických hejblátek


Napsal:
03.05.2006-20:05
od TOMMZ
Pod sedlem na pravé straně je černá krabička, do které je zapojen hoodně široký konektor.

Napsal:
03.05.2006-21:45
od sjirka
hmmm.... tam vím jen o regulátoru? to zajišťuje i tohle? jednou mi odešel a vybila se mi baterka (naštěstí jsem nenastartoval až v garáži a ne někde po cestě

)

Napsal:
04.05.2006-15:42
od Anonymous
Tak jsem dnes dal XJ do servisu. Servisák na něj koukl a hned mi prozradil, že podle kotoučů má najeto tak o min. 15000 km víc, že byla lehnutá, že mám špatné fajfky takže hned radost

. Závadu by tipoval na zavzdušněné čerpadlo anebo karburátory. Teď mají spoustu motorek a mám si zavolat v úterý. Dám vědět a pošlu reference na servis. Zatím vypadá na odborníka


Napsal:
04.05.2006-15:58
od Anonymous
Jo a jestli bych mohl někoho poprosit, aby udělal fotku fajfky na svíčce. Čím víc fotek tím líp aspoň bude na porovnání. prý nemám origo fajfky tak chci vidět jak vypadají. Díky


Napsal:
04.05.2006-16:08
od OTIS
Co tak nahlédnout do Alba:


Napsal:
08.05.2006-09:56
od Anonymous
Takže dnes jsem dovezl motorku ze servisu. Nakonec motorka nejela, protože bylo opravdu zavzdušněné čerpadlo a totalně zasrané karburátory.Moto bylo vyčištěno a seřízeno. Na tento servis nemůžu říct vůbec křivého slova, protože byl naprosto profesionální. Měl jsem volat v úterý, ale už v neděli mi poslali SMS, že si můžu přijít. Pro mašinu jsem byl dnes ve státní svátek. Toho bych se asi nikde nedočkal. Navíc personál opravdu super. Zkusím něco napsat do sekce servisy. Jo a oprava stála 1200,- což myslím že je taky super.