Tridac píše:Jan píše:jo XJ jsou známé tím že to jsou nesmrtelné motorky....jel jsem z Maďarska do Prahy a na Maďarsko-slovenských hranicích nastavil 180 a a ž do Prahy s přestávkami na cígo a béňo dojel. Motor je uplně v poho a jediné co měním je základní udržba...pro jistotu ne dle manuálu ale o něco dříve:-))
Jel jsem loni z VC Maďarska se synem. Mám XJ900, ale tohle si skoro nedovedu představit na mé 900, natož na 600 nasadit v MaĎarsku 180 a jet až do Prahy. Skoro bych řekl Sci-fi.
To co si napsal beru s ohledem na to, že si zhruba za 15 minut zcela zdemoloval motorku, jako hoooooodně velkou rybu.

Jinak psal jsem na Maďarsko-slovenských hranicích to znamená že při přejezdu z Maďarska na Slovensko......a psal jsem že byli i pauzy na cígo a béňo:-))
Bohužel tě musím zklamat:-))) v tom případě vidíš rybu někde kde není:-))) na těch 180 ti trvám....a mám to potrvzené ještě z dalších dvou mašin co jeli za mnou...Hornet a Buell(ve sportovní upravě):-))a samozřejmě že na dálnici ale né na okresce:-) jinak co se týče dotazu na spotřebu tak při této rychlosti to bylo 8,4L a otáčkoměr na 8,5tis
Jinak tu motorku jsem zdemoloval týden před Maďarskem ....kdybych ji zdemoloval 15 minut potom tak bych asi už dávno ležel pod hlínou:-)
Jinak neříkám že v těch 180 je to na xj nějaký med...přijel jsem vyhučenej, vycuclej ale když pospícháš tak za to někdy člověk holt musí vzít:-)
Nejezdím pokaždé tak rychle ale kolem těch 150-160 na dálnici delší dobu není vůbec problém jet:-)
To by mne fakt zajímalo proč se tomu všichni tak moc divíte????
pokud se kouknete do techničáku máte tam maximálku něco málo přes 180 ne:-))
A jak tady na to koukám a čtu zajímalo by mne jestli někdo z vás zkoušel maximálku svého XJ a pokud ano kolik byla??
Jinak nebudu se tady o tom s vámi přít.....seděl jsem na tom...a opravdu tady nemám vůbec zapotřebí machrovat nebo psát bludy!
Prostě mi tak jede:-) udělal jsem si trochu motor dal to komplet do cajku a není problém no.....