Stránka 1 z 1

Zlobi sytic

PříspěvekNapsal: 22.05.2007-12:41
od Anonymous
Ahojte .... ted se mi dvakrat stalo, ze kdyz startuju se syticem tak motor nejde do otacek .... a po chvili jakoby se chytl a zacne se tvarit normalne. Je nejake svinstvo v karbecu nebo neni pri tehle teplotach treba startoivat pomoci sytice? :?:

PříspěvekNapsal: 22.05.2007-12:51
od Anonymous
Zdravim! Nechtěl bych se tě dotknout, ale neni to tim, že dáváš plyn moc brzy, než se prohřeje?

PříspěvekNapsal: 22.05.2007-12:55
od karlos
Nastartovat vždy se sytičem, postupným přivíráním sytiče nechat prohřát řádně motor. V manuálu se píše, že motor je řádně prohřátý když po otočení plynu jde motor snadno do otáček. Já zahřívám tak 2 minuty při otáčkách max. 2000.

PříspěvekNapsal: 22.05.2007-12:57
od Anonymous
Chotis píše:Zdravim! Nechtěl bych se tě dotknout, ale neni to tim, že dáváš plyn moc brzy, než se prohřeje?


neboj nedotykas se mne :lol: primo pri startu ... povytahnu sytic a zacnu startovat plyn vubec nepridavam ... ale ma to tendenci chcipat az po chvili se to jakoby chytne a jde do otacek ... pomalu zatahuju sytic a drzim to tak na 2500 cca 3 minuty ... tak mne napada, jak dlouho zahrivat motor?

PříspěvekNapsal: 22.05.2007-13:29
od karlos
Může to být úbytkem paliva v karburátorech a chvilku trvá, než se benzín nacucne. Zkus někdy dát kohout na PRI a pak startovat. Třeba to bude lepší

PříspěvekNapsal: 22.05.2007-14:42
od Anonymous
ja musim vzdy startovat tak, ze dam plny sytic, zacnem startovat a musim jej pomoct aj trosku plynovou rukovatou. bez toho iba marne pretacam. Ak sa chyti, musim otacky zvysit na cca 2000-2500, inac by aj na sytici klesli na 1000. Po tomto zakroku idu na 3000, postupne uzavriem sytic, a akonahle idem ochotne za plynom cez 1500 otaciek, vyrazam

PříspěvekNapsal: 22.05.2007-16:28
od Anonymous
Taky mi to někdy dělá.. zkus dát sytič jenom do půlky. Mělo by to pomoct.

PříspěvekNapsal: 23.05.2007-00:26
od kubik1
XJ 600 starej model mi reagoval na sytic krasne otacky šli reguloval v rozmezí 1000-3500 ,ale ted XJ 900 starej model taky nic moc. kdyz dam sytice moc tak se jakoby dusí ,nechavam sytic tak napul vytazenej ale stejne mi na sytic otacky nigdy nevylezly nad 1500 :smt017

PříspěvekNapsal: 24.05.2007-11:27
od Anonymous
Pokud je teplo startovat bez sytice a nebo jen na kousek. Pokud i v teplem pocasi startujes s plnym syticem, tak se ujelvaj svicky a nechce se ji ani startovat.

PříspěvekNapsal: 25.05.2007-08:27
od Anonymous
Možná by to chtělo udělat podtlaky.

Zlobí sytič

PříspěvekNapsal: 25.05.2007-19:42
od Anonymous
S tím sytičem mám stejnou zkušenost .Za teplého počasí startuji bez sytiče ,musím ji chvilku nechat ohřát protože jakmile se dotknu plynu tak mi to hned zdechne . :( Ale jak je trošku prohřátá okamžitě jede. :D :D Teplá potom na cvrknutí. :D :D

Vsechno se sebou souvisi .. aneb nejezdim

PříspěvekNapsal: 27.05.2007-18:25
od Anonymous
Tak problem se syticem asi signalizoval vaznejsi problem ... stalo se mi, ze sem tam mi jela motka na tri valce, vycisteni svicky, resp. vymena za novou problem odstranil, ale po ujeti par stovek kilometru se problem opakoval. Kluci ze servisu mi premerili jiskru ... ta byla O.K. ale prisli na to, ze se pravdepodobne valec zahlcuje palivovou smesi a doporucili servisniho technika, co opravuje motky uz 3O let (alespon je to kousek od meho baraku). Jsem za nim zajel .... kouknul startnul a rekl, ze problem je vaznejsi .. . asi jsou v p+deli ventily, spatne serizene podtlaky v karbecich. Rekl mi, kdyz tam dam novou svicku zas to par kilaku ujede, ale tim dok+rvim jeste vic motor. Takze mam motku odstavenou a cekam az mne vezme.

PříspěvekNapsal: 27.05.2007-18:34
od Anonymous
No dobrý, samý super zprávy, já se taky v servisu dozvěděl, že mám v háji rozvoďák, asi to neni srovnatelná situace, ale i tak mě to naštvalo...