Stránka 1 z 1

kam patri hadicka

PříspěvekNapsal: 07.08.2007-20:18
od Anonymous
Ahojte,
pri srovnani XJ 600 od Goerge a jeste jednoho XJ 600 Diversion jsem si vsimnul, ze tato hadicka [img]album_showpage.php?pic_id=1842[/img]
je zapojena sem
[img]album_showpage.php?pic_id=1843[/img]
U moji XJ 400 Diversion byla zapojena nekam do karbecu a bocni vystup z valcu byl zaslepen sroubkem (jak je videt z obrazku). Tak se ptam, co je spravne? Jak uz jsem psal, asi se nekdo vrtal v karbecich a motoru a pekne to zprasil. Poradte. Diky

PříspěvekNapsal: 07.08.2007-21:04
od Anonymous
Mohu pomoci?
Ahojte, pri srovnani XJ 600 od Goerge a jeste jednoho XJ 600 Diversion jsem si vsimnul,
ze tato hadicka 1842 je zapojena sem.1843 U moji XJ 400 Diversion byla zapojena nekam do karbecu a bocni vystup z valcu byl zaslepen sroubkem (jak je videt z obrazku). Tak se ptam, co je spravne? Jak uz jsem psal, asi se nekdo vrtal v karbecich a motoru a pekne to zprasil. Poradte. Diky.

PříspěvekNapsal: 08.08.2007-07:43
od Faudy
Matou me trochu ty obrzky, ale do ty diry po sroubu ne, tam vede olejove potrubi u xjcek bez chladice oleje, pokud vim. Ten bazmek s draty mi silne pripomina nejake predehrivani pri studenem startu, nebo elmg. ventil pro podtlakove odvetrani palivove nadrze - do sani. Zkus se podivat na fise od verze xj600s ve verzi california podobnyho roku vyroby (96, 98 ) na http://www.yamahaoftroy.com (vlevo v menu - OEM parts finder), jestli to dokazes rozkodovat.

PříspěvekNapsal: 15.09.2007-07:02
od Anonymous
Ahoj, ja mam to "Co je to?" zapojeny prave do ty díry. Ne hadičkou, ale trubičkou...

PříspěvekNapsal: 15.09.2007-08:33
od Anonymous
Při pohledu na oba obrázky mi to přijde, že u obou se jedná o odvětrávání motoru, u nové 600 je to řešeno jinak a u starších to bylo vždy ve víčku ventilů, což je vidět že to tam je úplně nahoře připojeno. Nedělala se konstrukční změna, proto se to u novějších zaslepilo.
Můj odhad je, že je to odvětrávání a u toho staršího modelu je to spojeno i s předehřevem nasávaného vzduchu. Stejně jako to bylu o ustarých škodovek 120, tam byly dvě hadičky nahoře od karbcu a od víka ventilů. Přetlakový teplý vzduch byl opakovaně nasáván do vzduchového filtru a tím velmi rychle ohříval nasávaný vzduch. Motor se rychleji zahřeje.

PříspěvekNapsal: 18.09.2007-22:46
od Anonymous
2 Tridac: nechápu..... do té díry přijde připojit trubička, na album_showpage.php?pic_id=298 je popsaná TO CYLINDER HEAD ....