Stránka 1 z 2
Odškrcení motoru

Napsal:
19.08.2007-15:53
od Anonymous
Ahojte. Mám XJ 600 r.v. 96 dotažené z Německa. Papírově 37 kW. Dá se prý nějak odškrtit na plný výkon. Poradíte někdo jak? Jestli je to jen mechanická záležitost? Díky moc za rady.

Napsal:
19.08.2007-16:02
od OTIS
Myslím že se to tu probíralo mnohokrát, pročti si témata-nadpisy v sekci motor.

Napsal:
19.08.2007-23:32
od xy
...probíralo,ale konkrétní rady veškeré žádné,o fotkách ani nemluvě...


Napsal:
20.08.2007-07:02
od Mira XJ
JK: sorry,ale toto není servis. máš tam radu třeba ode mě,že si máš podle vinka zjistit u dealera yamahy jak to je škrcené. Potom samazřejmě můžeš nechat si svoji nechat odškrtit a uvés sem řešení. Každá rada kterou tady najdeš je vyzkoušená někým a musel do ní investovat vlastní čas a peníze. Já osobně jsem se rozhodl už moc nepřispívat ,protože jsem na netu objevil mnou psané články a návody,ale s jiným jménem autora.Z tohoto ohledu už nepíšu články,ale pouze přispívám do fora.

Napsal:
20.08.2007-07:17
od Anonymous
A seš si jistej že to už odškrcený není?Já sem koupil taky s 37kw v papírech ale nejspíš je odškrcená.páč z ní vyždímám přes 190km/h tachometrovejch což by 37kw verze jet neměla.
Záměna karburátorů

Napsal:
27.10.2007-08:13
od PIG
Čus! Prosim vás můžete mi někdo říct názor na to že bych na svým XJ r.v99 který je zavřený na 25kW, vyměnil karburátory z otevřenýho XJ? Podle mě by to jít mělo ale prd tomu rozumim a tak by mě zajímalo jaký na to máte vy zkušenější pohled nebo zkušenosti. Díky moc!!!! Ptám se na to proto že já chci XJ otvírat na plný výkon protože mám papíry na vše a chci si prostě užít tu motorku se vším všudy a jeden týpek ji chce zavřít protože na to papíry nemá a musí si nechat přepsat data v techničáku.

Napsal:
27.10.2007-21:27
od lynx
Ten týpek ať si nechá ty údaje přepsat a nešťourá se v tom, stejně by to za chvíli zase otvíral. Potvrzení z brzdy o výkonu si určitě sežene, v tomhle státě koupíš všechno. A ty si to nech regulérně otevřít, prohazovat karburátory je zbytečná práce.

Napsal:
28.10.2007-06:43
od PIG
No taky mi šlo o to že ušetřim nějaký háky za ty všechny věci co jsou k otvírání potřeba, o on ať si pak otvírá co chce, jeho -

Ale asi to udělám jak píše Mira nahoře, zjistim podle VIN jak je to škrcený a pak se nějak zařidim

Napsal:
28.10.2007-09:32
od Anonymous
Jenom se zeptám...Pročs kupoval škrcenou?

Napsal:
28.10.2007-10:18
od PIG
protože se mi líbilo že má málo kilometrů který jsou doložený, nebo málo, pro mě je 20tis který jsou poctivý málo. měla značkovej pravidelnej servis, v origo a dobrym stavu, 99, a líbila se mi barva a prostě tak celkově. jo a hlavně celkem v poho cena. a věřim tomu že neležela, furt tak nějak doufám že to odškrcení nebude zase taková pakárna

Napsal:
28.10.2007-22:32
od Anonymous

Ahoj, nechával jsem si odškrcovat své XJ 600s z roku 00' .
Dle návodu jsem si podle WIN chtěl nechat zjisti jak je to škrceno ,zde na této adrese -
info@yamaha-motor.cz - ,ale upřesnili mi jen rok výroby .
Z toho jsen usoudil že mé XJ bylo škrceno na 25kW dle OTP až mimo fabriku . Otevření jsem si nechal udělat u f. Hazdra Moto v Benátkách nad Jizerou a dle inf. je mnoho způsobů jak to škrtily . Měl jich tam již pár na otevření a pokaždé to bylo jinak uzavřené . K mé plné spokojenosti se to podařilo otevřít , pak seřídit a jsem spokojen . rozdíl byl opravdu znát .


Napsal:
29.10.2007-18:59
od PIG
Tak jsem volal do Yamahy a oni na mě koukali jako tele na nový vrata. Prej kde jsem to vzal a strašně se divili tomu že to ještě neviděli že to je uškrcený snad už z výroby protože to je rok 99 a tenkrát takový výmysli o výkonech kvůli papírům nebyly. Takže mi neřekli nic, a hlavně taky proto že je to z D. Nezbívá mi nic jenýho než kuchat

jo a ještě mě frajer postrašil že bych mohl mít i v řídící jednotce jiný hodnoty předstihu.

Napsal:
29.10.2007-20:10
od Anonymous
Skoro bych příště popřemýšlel dopředu, jestli po koupi místo ježdění lítat po servisech.
Radost z nového musí být poloviční. Přesto přeji dobré pořízení a ať na jaře vyjedeš se všemi koňmi.. Kdo by na Tebe na společných vyjížďkách furt čekal.


Napsal:
29.10.2007-20:15
od Anonymous
Dneska jsem ryl zahradu a tak toho nějak nemohu nechat.....


Napsal:
29.10.2007-20:22
od Anonymous
Rád bych věděl, jak se ti to seškrcení projevuje v praxi... Jakou max rychlost jsi dosáhl? Dynamika?

Napsal:
30.10.2007-08:07
od Mira XJ
To PIG: ty jsi z Miroslavi u Znojma? Cca 15km do Pohořelic?

Napsal:
30.10.2007-08:12
od Mira XJ
Kam jsi do Yamahy volal?

Podle VIN ti musí říct jestli to bylo škrcený nebo ne. Pokud to nebylo škrcený ve fabrice,tak to bylo škrcený mimo. To by neměl být problém to odškrtit. Pokud to bylo škrcený ve fabrice,tak ti podle vinka řeknou jak. Holt jsi se dovolal blbému zástupci yamahy a blbému člověku. Lépe řečeno - "nekoupil jsi si motorku od nas, tak co otravuješ." V současné době normální přístup.

Napsal:
31.10.2007-18:36
od PIG
Mira XJ píše:To PIG: ty jsi z Miroslavi u Znojma? Cca 15km do Pohořelic?
jo jo, to je ono, můžem dát někdy spicha kdybys neměl co na práci, jako rád bych si poslech názor na tu svou 25kW divočinu od někoho, kdo už sice na otevřený, ale na stejný mašině jezdí.

Napsal:
31.10.2007-18:37
od PIG
jo jinak volal jsem do Yamaha motor sport a jsou čechticích u prahy nebo co je to za prdel. Kořeň ale povidal že pokud jsem měl v originál německým techničáku co jsem měl k tomu už ten výkon napsanej bez nějakýho přepisování a změn tak že to dělala fabrika. nevim no
jo a taky řikal že můj typ co je napsalnej na válcích 4BR a pak tam nad spojkou je 4LX že to nějak neví proč je tohle zrovna spolu u tohdle roku výroby když ty 4LX byly ze starších XJ.

Napsal:
31.10.2007-18:42
od PIG
bolek_xj píše:Skoro bych příště popřemýšlel dopředu, jestli po koupi místo ježdění lítat po servisech.
Radost z nového musí být poloviční. Přesto přeji dobré pořízení a ať na jaře vyjedeš se všemi koňmi.. Kdo by na Tebe na společných vyjížďkách furt čekal.


jako sem se aj zasmál no

jako je fakt že po 14ti dnech co na tom jezdim se mi to zatim zdá furt dost rychlý ale vadí mě spíš to, že někde na dálnici držet 120-130 je docela problém protože to je vlastně na hranici. nepotřebuju jezdit víc, někdy, ale viš jak to myslim, rezerva je rezerva. což s 25kW už v tý rychosti žádná není.

Napsal:
31.10.2007-18:46
od PIG
Chotis píše:Rád bych věděl, jak se ti to seškrcení projevuje v praxi... Jakou max rychlost jsi dosáhl? Dynamika?
no rychlost tak 140, možná by se rozutíkala i víc někde po kopečku ale nepovažuju se za toho správnýho trápiče motorů tak to nějak zbytečně nedráždim. Jinak co se týče nějakýho ježdění po okrese tak v poho, předjet se dá vše, myslim že to jde i dobře od spoda a řadit se dá celkem brzo, bohužel po těch 120 už žádnej švih a pak je brzo po všem. Ve dvou taky v poho. Myslim že na to ale nemám objektivní názor protože prostě po 350tce jede asi dobře všechno


Napsal:
31.10.2007-18:50
od karlos
No tak držet 120-130 na dálnici bez plexi normálně v sedu je problém i u mě. Když chci jet víc, musím si lehnout na nádrž a pak jedu i 160, ale to cestování je o ničem a nedá se dlouho vydržet. Já jsem jel nejvíc asi 180 a to jsem byl přilepenej na nádrži a neměl jsem kufr.
Holt naháč je naháč a na něm se jezdí do 120


Napsal:
31.10.2007-18:54
od PIG
jo jasny, to bych překousl, ale mě jenom vadí že si jedeš 120, řikáš tomu cestovka, ale ona je to vlastně ve skutečnosti skoro maximálka.

Napsal:
31.10.2007-18:57
od Anonymous
karlos píše:...Holt naháč je naháč a na něm se jezdí do 120

Si z něj děláš prču ne?


Napsal:
31.10.2007-19:06
od karlos
Si z něj děláš prču ne?

No jo BJelene, myslím tím na normálním náháčovi ne bandasce 1200


Napsal:
31.10.2007-19:33
od Anonymous
karlos píše:Si z něj děláš prču ne?

No jo BJelene, myslím tím na normálním náháčovi ne bandasce 1200

Nepleť do toho kubíky, fouká snad oboum stejně ne?
Jezdím se šestkařema (i půlitrem

) nikdy mě nepřišlo, že by měli problémy nad 120


Napsal:
31.10.2007-19:48
od PIG
tak ale chlapci zpátky k tématu ne


Napsal:
31.10.2007-22:50
od Bartus
No nevím přátelé mi nedělá problém jet okufrovaný s baťohem při rychlém přemísťování po dálnici i 160 a to nemusím ležet na nádrži

Dokonce jak si vzpomínám tak rychlostní rekord co jsem jel na XJ byl vlastně v "plné polní" s Pavlínou za zády někde před Olomoucí asi 190

Pro všechny co mě budou kamenovat že to není sport jsem utíkal před bouřkou, stejně mě ve Výškově dostihla


Napsal:
31.10.2007-22:58
od Anonymous
Bartus píše:No nevím přátelé mi nedělá problém jet okufrovaný s baťohem při rychlém přemísťování po dálnici i 160 a to nemusím ležet na nádrži

Dokonce jak si vzpomínám tak rychlostní rekord co jsem jel na XJ byl vlastně v "plné polní" s Pavlínou za zády někde před Olomoucí asi 190

Pro všechny co mě budou kamenovat že to není sport jsem utíkal před bouřkou, stejně mě ve Výškově dostihla

Takňák


Napsal:
01.11.2007-06:15
od OTIS
Ale karlos měl zřejmě namysli jízdu na naháči, tedy N bez jakýchkoliv plastů.
Pokud se nepletu, XJelen nemá nahatého Bandita a Bartus má štítek.