Stránka 1 z 1

motor 92 vs 2000

PříspěvekNapsal: 30.04.2008-15:35
od Anonymous
Zdravím, vie mi niekto poradiť, či môžem použiť motor r.v.2000 použiť v motorke r.v.1992?

Ide o Yamahu XJ600 diversion.

Prípadne aké úpravy sú potrebné...

PříspěvekNapsal: 30.04.2008-20:47
od felika
Omnoho lepšie sa diskutuje s niekým, kto má vyplnený profil, tak všetci vieme, s kým máme tú česť. Taký člen vypadá seriózne. Potom je seriózna aj diskusia.

PříspěvekNapsal: 30.04.2008-20:54
od Janoš-XJ
Má pravdu předsedo! :oops: Jde znát že už má Felika rozum a když poradit tak vědět komu.Souhlasím s tebou Feli :roll: Slušnost je třeba.Čau Honza.

profil

PříspěvekNapsal: 03.05.2008-05:21
od Anonymous
Tak už som si profil doplnil. Môžeme k tomu motoru? Z poslednej sezóny som nemal nič (pokazený motor), z tej pred ňou tak isto nie (ukradli mi motorku), tak ak mi vie niekto pomôcť skôr, ako ten motor predajú, tak ďakujem...

PříspěvekNapsal: 03.05.2008-07:48
od felika
Je mi ľúto, že máš takéto smolné sezóny, to človeka vôbec nepoteší.
Pokiaľ mám správne informácie, XJ 600 Diversion sa vyrábajú od roku 1991. Odvtedy nie je nikde nijaká zmienka o tom, že by sa niečo menilo na konštrukcii motora. Podľa toho by ti ten motor tam mal pasovať. Boli drobné zmeny niekedy v 1997 - iné karburátory, iný kryt na pravej strane a pod., ale zásadné zmeny v rozmeroch motora neboli. Kvôli karburátorom by mohol byť snáď iný airbox, k tomu sa neviem zodpovedne vyjadriť, bolo by to potrebné vidieť.
Predpokladám však, že keď si rozhodnutý motor meniť, že ten pôvodný máš vymontovaný z rámu a v takom prípade by nemal byť problém pomerať uchytenia a porovnať s tým druhým motorom.
A môžeš aj napísať, akú poruchu to vlastne máš, možno by sa nám spoločnými silami niečo podarilo poriešiť, všeličo sa dá opraviť. Je tu mnoho ľudí, ktorí sa vyznajú a sú ochotní fundovane poradiť či pomôcť.

PříspěvekNapsal: 03.05.2008-12:35
od xy
od roku 1998 (asi) přibyl ještě chladič oleje, ne?...

PříspěvekNapsal: 03.05.2008-12:52
od felika
Áno, pribudol, ale ja som mal na mysli zmeny priamo na motore. Preto som nespomenul ani dva kotúče miesto jedného, hrubšie predné vidlice, spínač výstražných svetiel, a pod. Tieto zmeny s rozmermi motora nijako nesúviseli.
Ale máš pravdu, je možné že motor 2000 chladič oleja vyžaduje, a potom by to znamenalo o starosť viac...
V tejto súvislosti doplním, že motory s chladičom oleja majú pri olejovom filtri po oboch stranách otvory na rúrky k chladiču. Pri montáži bez chladiča je ich samozrejme nutné zaslepiť.
Mohli by sa vyjadriť múdrejší :wink: