Studeny start XJ600

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Studeny start XJ600

Příspěvekod Anonymous » 09.08.2005-21:51

Zdravim pani,
mam nasledovny problem:

Ak na moto Yamaha XJ 600S niekolko dni nenastartujem, tak mam problem so studenym startom. Na sytic chyti a hned zhasne. To zopakujem 10-15 krat a potom si uz udrzi otacky a motor bezi. Viete poradit co by to mohlo sposobit? Resp. ako to odstranit ?

Do 48 hodin motor naskoci ihned, ale potom to zacne takto blbnut.... Je to r.v.94, cca 57 tis. km
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 10.08.2005-06:00

A napouštíš před startem do karburátorů benál? Třeba se ti po těch dvou dnech odpaří z komor benzin a když je nenapustíš přímo, tak to pak trvá, protože to teče jen když točíš motorem.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Drobeček » 10.08.2005-07:43

No vypadá to na tento problém. Jelikož i po 48 hod. je motor naprosto studený a přesto chytá bez problému.
Opravdu asi bude málo benzinu v karbecech a proto to musíš tak dlouho točit aby si karburátory dostatečně benálu nasály. Na ten zbytek to na chvilku chytne a potom už se benálu nedostává a proto se dlouho startuje.
Zkus po pár dnech neježdění prvně přepnout kohout do polohy "PRI" a dát si "cigárko" potom zkus startovat. A nezapomeň přepnout zase zpět na "ON". :wink:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod Anonymous » 10.08.2005-20:40

...někdy stačí do airboxu stříknout startovací sprej...... 8) Ale to dělám většinou jen v zimě....... :P (pokud nemáš přímé filtry) :lol: :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 12.08.2005-18:27

Uz to tu bylo snad 100x......sytic a startovat s troskou plynu. Chytne hned.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 14.08.2005-20:14

S tim plynem nevim nevim,já kdyz ho při startovaní trošku pošimrám tak to má tendenci spíš chcípnout než chytit,ale jestli to neni nejaká anomálie :smt017
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 28.10.2005-19:56

To jsem si taky zažil. Měl jsem xj 600 r.v. 1998 Šlo opravdu o to že byly suché karburátory. Když jsem startoval všiml jsem si že cvaká naprázdno palivové čerpadlo. Vyřešil jsem to tím ,že jsem vždy jen ťukl do staréru a to dalo impuls čerpadlu. Toto jsem opakoval třeba 5x až se cvakání přestalo ozývat . Potom stačil vytáhnout sytič a start - motor okamžitě naskočil.
Anonymous
 

Příspěvekod vilta » 27.04.2007-06:28

Poraďte prosím.
Ráno, když je studená, chytne na potřetí. Sitič mám na plno a nechám ji zahřát. Po 3 minutách se však sitič zblázní a začne vztoupat ke 4 a potom k 5000 otáčkám. Vždy ho rychle vypínám aby nešel výš a výš.
Nevíte někdo čím to může být? :smt017
Moc se mi to nelíbí.
Uživatelský avatar
vilta
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 273
Images: 23
Registrován: 11.01.2007-13:42
Bydliště: Hlučín

Příspěvekod Anonymous » 27.04.2007-07:10

když nastartuješ s plným sytičem, tak by se ti měli zvednot otáčky k cca 2500 - 3000, pak uber sytič otáčky kolem 2000, a zase začínají mírně stoupat, když přelezou 2500 zase ubrat,atd.atd. po cca 2-3min lze sundat sytič úplně. a otáčkyklesnou k 1000-1200. trápit studený motor dlohodobě na plný sytič je špatně = nestíhá se mazat.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 27.04.2007-07:12

po těch cca 3 minutách se již prohřál olej a motor běží se sytičem stejně jako kdybys držel plyn na volnoběh - stoupá do otáček závratnou rychlostí.
Anonymous
 


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník