Stránka 1 z 1
Studeny start XJ600

Napsal:
09.08.2005-21:51
od Anonymous
Zdravim pani,
mam nasledovny problem:
Ak na moto Yamaha XJ 600S niekolko dni nenastartujem, tak mam problem so studenym startom. Na sytic chyti a hned zhasne. To zopakujem 10-15 krat a potom si uz udrzi otacky a motor bezi. Viete poradit co by to mohlo sposobit? Resp. ako to odstranit ?
Do 48 hodin motor naskoci ihned, ale potom to zacne takto blbnut.... Je to r.v.94, cca 57 tis. km

Napsal:
10.08.2005-06:00
od OTIS
A napouštíš před startem do karburátorů benál? Třeba se ti po těch dvou dnech odpaří z komor benzin a když je nenapustíš přímo, tak to pak trvá, protože to teče jen když točíš motorem.

Napsal:
10.08.2005-07:43
od Drobeček
No vypadá to na tento problém. Jelikož i po 48 hod. je motor naprosto studený a přesto chytá bez problému.
Opravdu asi bude málo benzinu v karbecech a proto to musíš tak dlouho točit aby si karburátory dostatečně benálu nasály. Na ten zbytek to na chvilku chytne a potom už se benálu nedostává a proto se dlouho startuje.
Zkus po pár dnech neježdění prvně přepnout kohout do polohy "PRI" a dát si "cigárko" potom zkus startovat. A nezapomeň přepnout zase zpět na "ON".


Napsal:
10.08.2005-20:40
od Anonymous
...někdy stačí do airboxu stříknout startovací sprej......

Ale to dělám většinou jen v zimě.......

(pokud nemáš přímé filtry)


Napsal:
12.08.2005-18:27
od Anonymous
Uz to tu bylo snad 100x......sytic a startovat s troskou plynu. Chytne hned.

Napsal:
14.08.2005-20:14
od Anonymous
S tim plynem nevim nevim,já kdyz ho při startovaní trošku pošimrám tak to má tendenci spíš chcípnout než chytit,ale jestli to neni nejaká anomálie


Napsal:
28.10.2005-19:56
od Anonymous
To jsem si taky zažil. Měl jsem xj 600 r.v. 1998 Šlo opravdu o to že byly suché karburátory. Když jsem startoval všiml jsem si že cvaká naprázdno palivové čerpadlo. Vyřešil jsem to tím ,že jsem vždy jen ťukl do staréru a to dalo impuls čerpadlu. Toto jsem opakoval třeba 5x až se cvakání přestalo ozývat . Potom stačil vytáhnout sytič a start - motor okamžitě naskočil.

Napsal:
27.04.2007-06:28
od vilta
Poraďte prosím.
Ráno, když je studená, chytne na potřetí. Sitič mám na plno a nechám ji zahřát. Po 3 minutách se však sitič zblázní a začne vztoupat ke 4 a potom k 5000 otáčkám. Vždy ho rychle vypínám aby nešel výš a výš.
Nevíte někdo čím to může být?
Moc se mi to nelíbí.

Napsal:
27.04.2007-07:10
od Anonymous
když nastartuješ s plným sytičem, tak by se ti měli zvednot otáčky k cca 2500 - 3000, pak uber sytič otáčky kolem 2000, a zase začínají mírně stoupat, když přelezou 2500 zase ubrat,atd.atd. po cca 2-3min lze sundat sytič úplně. a otáčkyklesnou k 1000-1200. trápit studený motor dlohodobě na plný sytič je špatně = nestíhá se mazat.

Napsal:
27.04.2007-07:12
od Anonymous
po těch cca 3 minutách se již prohřál olej a motor běží se sytičem stejně jako kdybys držel plyn na volnoběh - stoupá do otáček závratnou rychlostí.