Stránka 1 z 1

Oprava žeber válce a hlavy

PříspěvekNapsal: 20.12.2008-16:45
od Racek
Ahoj všichni , letos na jaře sem si pořídil Xjéčko a teď přes zimu to chci trochu poladit když je čas , nemáte někdo zkušenost s opravou chladících žeber motoru? Mám na pravé straně okousaných 13 žeber od nějakého dřívějšího pádu :cry: a nevypadá to hezky. Nechce se mi ale dávat nový karter válců a hlavu , nevíte čím by to šlo opravit aby to odolalo teplu a chvění? :roll:

PříspěvekNapsal: 20.12.2008-17:27
od Rix
Já si myslím že závada tohoto formátu z tebe dokáže vytáhnout haldu peněz,jestli si s tím odjezdil jednu sezónu tak tu druhou to odjezdí taky. Záleží na tobě,nebo kup starší motor ten tě vyjde možná levněji než nové díly.

PříspěvekNapsal: 20.12.2008-17:41
od Racek
Ahojky Rakovničáku , no je to jenom estetickej důvod , moc se mi ta motorka líbí když je nakloněná na policajtu a koukám na ní zprava :wink: , a tohle mě na tom štve , ale nic co bych musel honem řešit , ted sem ji v dílně rozhodil , chci trošku láknout rám , a tak nějak si jí dát do pucu k mojí představě v rámci finančních možností , hlavně se chceme s polovičkou taky trochu oblíknout , to bude teď asi to hlavní...

PříspěvekNapsal: 20.12.2008-21:13
od TOMMZ
Co to nechat zavařit....na jednom XJ jsem to viděl, ale jen jedno horní žebro a taky to nevypadalo nějak extra pěkně.

PříspěvekNapsal: 20.12.2008-21:25
od Racek
Ještě mě napadlo jedno řešení , ale uvidim jak to dopadne , nacvakat a zalepit tam kde je zub plechovej pásek do U a pak stříknout celý barvou , jakožto RC modelář letadel bych si s tim trošku pohrál 8) , ale kdo ví jak to pak bude vypadat , chce to zkusit :roll:

PříspěvekNapsal: 20.12.2008-22:54
od Anonymous
asi bych šel do toho navaření. To jediný bude držet. Ten motor teplotně celkem pracuje, nějaký plíšky nebudou držet - a bude to stejně blbě vypadat...
Nebo sehnat z nějakýho vraku válce, pak budeš muset překroužkovat motor.
Stejně asi nejlepší bude sehnat celý motor....

PříspěvekNapsal: 20.12.2008-23:34
od Racek
Tak zatim kluci dík za příspěvky , něco s tim určitě udělam , vypadá to fakt blbě , ale na druhou stranu za jízdy to nevadí a na spolehlivosti to taky neubírá, takže to může taky dopadnout že se na to vy... :smt033 a jede se dál :smt023 , je na ní i tak po předchozích majitelích hooodně práce

PříspěvekNapsal: 21.12.2008-09:50
od Anonymous
taky mám pár žeber oštípaných, už jsme se naučil s tím žít :smt033

PříspěvekNapsal: 21.12.2008-10:32
od Anonymous
Abys na motorce za 30 000 nedělal opravu za dalších 30 000.

PříspěvekNapsal: 21.12.2008-11:34
od Racek
Tyy joo , jak víš kolik sem za ní dal? :D ... ůplně přesně 8)

PříspěvekNapsal: 21.12.2008-11:47
od Anonymous
30 za XJ z 92hýho teď v zimě... no to by měla být celkem v tiptop stavu...

PříspěvekNapsal: 21.12.2008-11:48
od Anonymous
Zkus zajít do první svářečský školy zeptat se co by stálo navaření. Povrch půjde počítám dohnat pískováním. Prošlo mi takhle rukama několik hlav na ČZ s navařeným žebrem a poznat se to dalo až při bližším zkoumání.

PříspěvekNapsal: 21.12.2008-11:52
od Racek
Bylo to letos v květnu , on za ní dal asi 35 a 4 do ní vrazil , tak si myslim že sem koupil dobře...

PříspěvekNapsal: 21.12.2008-12:52
od Anonymous
Garfield píše:Zkus zajít do první svářečský školy zeptat se co by stálo navaření. Povrch půjde počítám dohnat pískováním. Prošlo mi takhle rukama několik hlav na ČZ s navařeným žebrem a poznat se to dalo až při bližším zkoumání.

To by chtělo ty kousky, které asi budou někde ve škarpě...

PříspěvekNapsal: 21.12.2008-13:49
od Anonymous
bolek_xj: to bych nevidel jako problem, spis jestli se tam vejde se svareckou aby to rozumne zavaril, zbytek je jen o tom to vzit pilnikem a zabrousit do ztracena, na XJ mam 2 ulomeny zebra taky ale na cernym motoru si rikam, ze to je to posledni co me stve

PříspěvekNapsal: 21.12.2008-16:58
od Racek
Tak ty kousky se budou válet někde u Chomutova , a asi pěkně dlouho , kdo ví jesli tam , ale přišla sem k nám ze severu , předchozí majitel byl tušim pro ni v Chomutově...

PříspěvekNapsal: 21.12.2008-18:59
od Anonymous
bolek: v tom bych problém neviděl to je jen o množstí přídavnýho materiálu a následný práce. Kolik to vyjde na takovouhle věc nemám tušení. Vyvaření přepážky na motoru ČZ(uražená od řetězu předchozím majitelem) mě vyšlo na cca 300, prodloužení stojanu o 3cm taky tak. Obojí AL slitina. Akorát to pískování taky neni zrovna zadarmo. Nechával jsem kuličkovat sklem celej motor na tu svojí 477 a vyšlo to cca 1400Kč.

PříspěvekNapsal: 21.12.2008-20:54
od Anonymous
Vytob si z 3jky hlinikovyho plechy pasujici kousky a nech to TIGem zavarit.
Skola asi nebude mit dane vybaveni, zkus nekoho v okoli kdo vari hlinik.

Z deklama bych se vubec nesral a koupil na ebay. Jsou tam do 35ecek bez skrabancu.