Stránka 1 z 1
XJ 600 N '99 - 38kW v papieroch namiesto 44.5kW

Napsal:
17.09.2009-17:07
od Bic0
Ahojte, tak som sa po dlhesej dobe pozeral do papierov od mojej XJ 600 N '99 a zarazila ma tam kolonka vykonu kde je uvedene 38kW~52k. Podla vacsiny zdrojov by mala mat 44.5kW~61k. Vie niekto aky je na toto dovod? Bolo to pre nejaky konkretny trh takto obmedzene? Zrejme pochadza z DE a na nemeckych strankach je vela masin prave s vykonom 38kW. Nie ze by som si od tych chybajucich 9 koni sluboval neviem co, ale slo by to nejako otvorit na maximum? Jazdim casto dlhsie trasy po dialnici a tam by som obcas trochu viac vykonu privital.

Napsal:
17.09.2009-17:43
od PIG
O otvírání XJ je tady toho spoustu.
Ale prvně bejt tebou si opíšu VIN a zavolám si, nebo zajdu k dealerovi Yamahy a on ti poví jak je motorka škrcená, pokud jde o zásah z fabriky.
Pak budeš vědět jestli je to omezený jenom v sání o čemž pochybuju, nebo ještě dobrá možnost je jenom neuplně do plna chodící šoupata a ta nejhorší je že to bude chtít výměnu šoupat, trysek, pružin, jehel.
Určitě to otevři, líp to pojede.
Každopádně prvně se poptej v té yamaze

Napsal:
17.09.2009-17:54
od Bic0
Yamahu mam hned vedla roboty, tak sa tam cestou na obed zastavim. Som zvedavy ci mi k tomu budu vediet nieco povedat. Momentalne som videl v inzercii niekolko motorov (jeden ma dokonca kamarat), takze "neskrtene" diely nebude problem zohnat ak bude treba.

Napsal:
17.09.2009-17:57
od PIG
určitě tě vyjde nejlevněji koupit jiný plně otevřený karbiky, vyčistit je, dát tam a seřídit něž se hrabat v těch tvých a kupovat v yamaze nový díly dovnitř.
skoč tam a dej vědět jak dopadls.

Napsal:
18.09.2009-09:20
od Bic0
Tak kamarat to uz predal, podla neho by to ale malo byt len v tryskach. Snad v Yamahe poradia; aj ked si tym nie som isty, nemam z nich totiz bohvieaky dojem.

Napsal:
24.09.2009-13:53
od Bic0
Dopadlo to ako som cakal - navstivil som Yamahu v Banskej Bystrici aj v Bratislave a vsade pri otazke "ako odskrtit XJ z Nemecka" len pokrcili plecami. Vraj ked si to zistim a zozeniem aspon objednavkove cislo dielov tak mi to vedia urobit ...

Nemate niekto kontakt na schopnejsich mechanikov?

Napsal:
24.09.2009-13:57
od PIG
jestli chceš napiš mi do SZ co to přesně máš, typ motoru, vin!!
zkusim zavolat tady do Brna, tam když jsem to zjišťoval já, tak nebyl problém a pán byl velice ochotnej, šupl to komplu a věděl jsem.

Napsal:
24.09.2009-21:13
od zirklev
Jo tak to mě zajímá,mám taky psanejch jen 38kw.Tak dej pak vědět,co s tím.

Napsal:
25.09.2009-07:12
od PIG
Každopádně to máte 37kW, 38 je překlep.

Napsal:
25.09.2009-08:30
od PIG
BicO:
Podle VIN je to německo. Z fabriky to vyjelo otevřený.
Němci to můžou škrtit potom páč na to maj ty TUV servisy nebo co, takže to si pak někdo dodělal. Každopádně je to v karburátorech, XJ se v CDI prej neškrtily.
Takže sundej karburátory a mrkni na: jestli hrdla jsou celý průchozí a nejsou tam nějaký omezení průměru,
pak jestli chodí šoupata až nahoru
a poslední možnost je to rozebrat, nebo vyndat si: Trysku volnoběhu, jehlu, šoupě a pružinu a porovnat to v nějakym katalogu podle čísel co na tom asi budou, jestli je to shodný s 45kW dílama.
Co nebude, vyměnit. seřídít.
Já doporučuju sehnat jiný karburátory. Rychlejší, levnější a máš hned ty svoje na náhradní díly.

Napsal:
25.09.2009-09:25
od Bic0
PIGu, mas to u mna, ohlas sa na zraze


Napsal:
25.09.2009-09:33
od felika
BicO, ja som svoju šestku tiež odškrcoval, prekonzultujeme to dnes večer na zraze; mimochodom, o koľkej plánuješ príchod tam?

Napsal:
25.09.2009-09:39
od Bic0
Zalezi od toho kedy sa mi podari vyrazit z Bratislavy. Planujem odchod okolo 17:00. Pojdem asi po starej ceste cez Pezinok do Trnavy a tam vybehnem na dialnicu do Trencina. Tipujem ze cesta bude trvat asi 2 hodiny.

Napsal:
25.09.2009-10:03
od PIG

Napsal:
25.09.2009-10:08
od Bic0
Tak, tak. Skonzultujeme a kto bude unaveny, ten si da nejaku Jogu.


Napsal:
25.09.2009-10:12
od PIG
No my budeme večer glgat spíš toto
http://coldrex.webnode.cz/

Napsal:
25.09.2009-10:19
od boban
ty nevíš na čem se máš potit?


Napsal:
25.09.2009-10:27
od PIG
nááhodou to vim
na motorce

nee..


Napsal:
28.09.2009-08:59
od Bic0
zirklev píše:Jo tak to mě zajímá,mám taky psanejch jen 38kw.Tak dej pak vědět,co s tím.
Takze u mna je to uz neaktualne. Zistil som ze som majitelom Felikovej "starej" XJ, a ta uz je odskrtena. Vraj tam stacilo odbrusit nejake dorazy ci co, Felika snad popise presnejsie; vraj by mal mat aj nejake foto.

Napsal:
28.09.2009-17:11
od zirklev
Bic0 píše:zirklev píše:Jo tak to mě zajímá,mám taky psanejch jen 38kw.Tak dej pak vědět,co s tím.
Takze u mna je to uz neaktualne. Zistil som ze som majitelom Felikovej "starej" XJ, a ta uz je odskrtena. Vraj tam stacilo odbrusit nejake dorazy ci co, Felika snad popise presnejsie; vraj by mal mat aj nejake foto.
Tak to by bylo fajn.Jinak ,mám tam psaných 37kW,takže Pig má pravdu.
Rj01

Napsal:
24.03.2010-19:02
od Anonymous
Kdyz to tak ctu...hledal jsem tady je mozny ze to tady nekde je ale ja to bohuzel nenasel. Mam XJ 600S a typ RJ01 jaky je rozdil o jinych toho roku? Zjistil jsem treba svicky podle vyrobce (NGK) a jak je to s vykonem ? je to verze 38KW nebo 45 KW ? diky za rady...asi je to blbost ale zajima me na cem jezdim


Napsal:
24.03.2010-19:52
od zirklev
No, jestli je tvů strojek z německa,tak je možný,že je to 37 KW, jinak všude prospektach a manualech píšou 45KW. Já tam mám psanejch 37,ale jede mi to jak ďas,tu max 180 umí v poho a dokonce jsem i 200km/h pokořil,takže to neřeším. Němci to prej škrtily kvůli emisím,tady už se o tom něco psalo.Tak jestli ti to jezdí taky dobře,tak si říkej "mám pod prdelí 60 kobyl" a hlavně dobře dojeď

Napsal:
24.03.2010-20:12
od Anonymous
No 180 to dalo vpohode , ale to moc neresim. Z nemecka to je a v papirech ma 25 a nejaka "skrtici" sada je vyndana dostal jsem ji k moto. Je tam ta pruzinka atd...