Stránka 1 z 1
Za studena nestartuje

Napsal:
28.03.2010-16:33
od Anonymous
tak tolikrát zmiňovanej problém už potkal i mě. Po zimě to za studena nejde zaboha nastartovat nejdřív bylo podezření na čerpadlo tak sem tam dal elektrický to funguje dopře karbce se zaplavěj a čerpadlo vypne ale tím to končí. Ať dám sytič nebo plyn jakkoli tak to nechytne dokud se nevytříská baterka. Když před startováním vytáhnu svíčky zdaj se mě mokrý, jiskru házej všechny. Jediný co mi pomohlo stříknout do sání ten startovací sprej to chytlo vyletělo do otáček a pak už normálně rachtala na sytič. Jízda taky bez problému necuká táhne krásně ale jak to odstavím a druhej den to chci nastartovat bez šance.
Napadá vás co mám ještě zkusit ? rozebral sem plovákovku na jednom karbci byl tam takovej rezatej bordel tak sem to vyčistil ale stejně nic. Mám pocit, že se to uchlastá ale i když svíčky vysuším a zkouším to znova tak ani neťukne přitom benzín tam je a jiskra jde

Napsal:
28.03.2010-23:57
od Mira XJ
zkousel jsi vymenit svicky? Nektery maj problemy po uchlastani. Kontroloval jsi hladiny v plovakovych komorach? Az motorku nastartujes,tak zkus cisticem brzd striknout kolem karbecu,pokud se zvednou otacky tak si to prisava falesnej luft.

Napsal:
29.03.2010-16:44
od Anonymous
Nezkoušel protože jiný nemám ale vlhkost bych vyloučil protože sem to prohřál jízdou když to po nějaký době nastartovalo. Kdyby měli problém po uchlastání tak předpokládám, že bych nenastartoval ani přes ten start sprej. Může to dělat benzín co byl v nádrži celou zimu ? jízda jinak bezproblému jen to startování je očistec.
Hladinu změřím jak ?

Napsal:
29.03.2010-21:15
od Mira XJ
Hladina - stáhni odsud dílenskou příručku - tam je vše popsané.
Vyměň svíčky.

Napsal:
02.04.2010-17:12
od Anonymous
tak už sem na to pánové přišel byla to ta nejvíc přehlížená součást

benzín ... stačilo nalejt novej vyčistit svíčky a chytá na druhý otočení. hodně blbá závada díky za pomoc

Napsal:
02.04.2010-20:26
od PavelRce
Jo, zvláště pokud je ho v nádrži málo, tak ho motor prostě nenatáhne do karbeců.

Napsal:
03.04.2010-07:44
od Racek
Taky jsem míval tenhle problém , vyhodil sem zánovní svíčky DENSO , vrazil tam starý co tam byly NGK a bylo po problému a jezdí do teď v poho. Do letoška měla asi největší odmlku , jedinej problém po odstávce bylo že chodila na 3 válce za studena , musel sem vypnout sytič a čekat až se ohřeje a ten čtvrtej se chytne sám , a nebo vyndat svíčku vysušit a bylo po problému hned. Teď už je klid a benzín je tam pořád ještě od loňskýho srpna!!!...samozřejmě byla plná báň celou zimu až po víčko , to co sem protočil na volnoběh pří protáčení přes zimu jsem vždycky dolil , aby benzín nezvodnatěl , ale v karbcích asi nějká ta voda přeci jen byla, sice sem neodkalil karbce , ale teď už je znát že je to dobrý , neni už žáden problém se startem. Inu u starších roků jako mám já kde je podtlakový čerpadlo to chce určitej grif po odstávce , trvá to dýl než čapne , někdy jí stačim i ulejt než vůbec čapne a pak už je na řadě jen nabíječka a svíčák


Napsal:
03.04.2010-09:25
od Anonymous
nene pánové podtlakový čerpadlo sem už vyhodil je tam elektrický takže komory sou natlačený až po okraj

jedinej způsob jak to nastartovat bylo nalejt trošku benzínu přímo do karburátorů to nějak chytlo ale škytalo to střílelo (i do sání) prostě nahovno sice to pak jelo ale ty starty katastrofa
asi za to můžou svíčky až budou penízky tak je vyměním

Napsal:
03.04.2010-19:45
od PavelRce
Tak to byla zkondenzovaná voda na dně nádrže...

Napsal:
04.04.2010-16:13
od mirekm
PavelRce píše:Tak to byla zkondenzovaná voda na dně nádrže...
Jak se ti tam dostala? To jsi ji tam dolejval?

Napsal:
05.04.2010-08:03
od kaplos
Voda tam zkondenzovala už na pumpě

...

Napsal:
05.04.2010-12:00
od Anonymous
Kdepak nádrž sem měl vylitou v kanystrech z těch sem benzín pak čerpal takže voda nee ale pamatuju si že tuhle poslední nádrž benzínu před zimou před odstavením sem natankoval na ONO takže o kvalitě jejich benzínu mám celkem jasno ...

Napsal:
05.04.2010-18:20
od mirekm
S tím benzínem nevím, taky dost často tankuji u ONA a bez problému. A za 35 let jsem ještě oddělenou vodu v benzínu neviděl. Kupoval jsem motorku, která 10 let stála, dal jsem novou baterku, rozstrkal a jela na 10 let starej benzín. Myslím, že na benzín se svádí často problémy se špatně seřízeným motorem. Po zimě mi to taky chvilku trvá než to naskočí - zatuhlý olej, odpařenej benzín, možná zvlhlé svíčky, oslabená baterka,.... Pokud se startér točí pomalu, pomáhám si baterkou z auta. Pak už celej rok startuji víceméně bez problému.