potřeboval bych znát rozměr závitu matky, která drží malý pastorek sek. řetězu (nemam měrku => neznam stoupani zavitu).
Plus kde nejlevněji seženu tu pojistnou podložku pod matku na vicehran (hřidel je ok, matka ma oholenej zavit a podložka je praskla).
Před rokem když jsem XJ koupil, jsem to strčil do servisu. Tuhle chybu už neudělam..
"Zkontrolovali mi moto", vyměnili udajně špatnej zadní celej brzdič za použitej (budiž), vyměnili olej, vyměnili lanka plynu (1500,-Kč), chtěli mi dělat rozvody, to jsem nechtel. ale na sek řetezu byl nedotahlej pastorek.
Jezdil jsem s tim pul roku a nešetřil jsem ji (jako magor nejezdim). a před tejdnem se mi řetěz "vysvlíkl" a zadni rozeta ho rozšrotovala..
Tak jsem ji dotahl domu, rozebral jsem a co nevidim, pastorek jezdi na hrideli jak se mu zachce a pojistna podložka s matkou se vali zahrabany v tom sajrajtu..
Ten pastorek takhle musel behat dlooouhou dobu, bylo to videt na tom mnohohranu. On jak se asi trochu natáhl řetěz (už měl větší vůle), tak to ujelo do strany a zadni rozeta praci dokonala. Me se nic nestalo, ale neskutecne me to nastvalo..
Musel jsem si rovnat a vyvařit kyvku..
A to byl retez napnutej, nekolikrat jsem ho napinal..
Od toho servisu jsem s tim najel 11 tisic km ( 53 tis - 64 tis; od dubna - srpna). Jezdil jsem s ni do prace.
Do servisu už to nedam, všechno si udělam sám (rozvody, podtlaky).
Největší ironie je, že jsem to tam dal abych měl jistotu 100% stavu a nechal jsem tam 6500 za matros a 5000 za praci (už tohle se mi nezdalo)..
Mám XJ 600 N r.v. 1995, parádní moto, pár koní navíc by se hodilo, ale slabá rozhodně neni.
Na rovince po chvili jede 180km/h, ale povedl se mi rekord na chebskym obchvatu směrem na Karl. Vary jsem u Odravy z toho kopce dal cca 205 km/h. Do tý doby jsem mel rekord necelejch 190 na dalnici plzen-praha. A to nejsem žadnej střízlík, mam 100kg + obleceni a 188 cm, nemam vetr. stítek


