Stránka 1 z 1

rány pri řazení

PříspěvekNapsal: 01.05.2012-12:13
od tom166
zdravim, pri razeni ,hlavne 1. a 2. my motorka dost sekne a oziva se neprijemna rana,, a ja jako zacatecnik bez bez skusenosti s opravama nevim cim to je,,, muzete my nekto poradit ,co s tim,,dik

Re: rány pri řazení

PříspěvekNapsal: 01.05.2012-12:25
od Zdeněk
Když řadíš ve vyšších otáčkách, tak to bouchne jak sviňa. Jaký máš nastaven volnoběch? 1300 ot je ještě OK ale když zařadíš třeba ještě se zapnutým sytičem kolem 2tis a véjš, tak rána je nevyhnutelná. Ale i když hodíš volnoběch na nějakých 1tisíc, tak všechny motorky trochu bouchnou a jemně cuknou.

Re: rány pri řazení

PříspěvekNapsal: 01.03.2014-13:03
od fanous
Kolegové, potřebuji poradit. Mam XJ 900 diversion, jednička a dvojka je dost hlučná, ostatní kvalty dobrý, otáčky na volnoběh 1200, olej dávám co minulý majitel a to Repsol 20W50, spojka seštelovaná. Chci se zeptat, je to normální? Jinak minulý víkend se mi stalo, že jsem na přejezdu čekal až přejede vlak, tak jsem vypnul motor, po nastartování jsem měl problém tam dostat jedničku, tak jsem se rozjížděl na dvojku. Stalo se mi to poprvé za 3 000 km co jsem s motorkou najezdil.
Dík za odpovědi :)

Re: rány pri řazení

PříspěvekNapsal: 02.03.2014-08:25
od Michal
Hoy! Těžko radit na dálku, když to nikdo z nás neslyšel. Pravděpodobně se jedná o zvukový projev při zařazení rychlosti, jestli jsem to pochopil. To nemusí být závada ale vlastnost. Nicméně nedostat tam rychlost, jak popisuješ už závadu značí! Trochu by jsem snížil volnoběžné otáčky (1000-1100) a použitý olej zrovna nepatří mezi moje oblíbence. Jestli se to nezlepší, rozhodit, kontrola řadícího systému, spojky a převodovky!

Re: rány pri řazení

PříspěvekNapsal: 02.03.2014-17:27
od fanous
Dík, vím, že je to problém na dálku nějak poradit. Nemám s čím porovnávat, na jiné 900 diversionce jsem nejel. Jedničku neřeším, mám zkušenosti s tím, že většina motorek je při řazení hlučnější, ale ta dvojka mi dělá starosti. Jde relativně lehce, ale slyšet je dost. Předepsaný olej je 20W40, podle servisky jako první olej byl Castrol GPS 10w40, Repsol 15W50 a 20W50, nevim jestli syntetika nebo minerál, co jsem vyčetl z diskuzí všude možně na netu, tak je to dneska už jedno. Co byste doporučili aby byl chod co možná nejtišší a pro motor a spojku nejlepší?

Re: rány pri řazení

PříspěvekNapsal: 03.03.2014-08:24
od Michal
Nemám špatné zkušenosti s olejem Motul 5100 1OW40 ve staré i nové specifikaci. Nikdy žádný problém. Kecy o problémech s M2A napsal pitoma co měl v prdeli spojku. Ale jestli se ti klube na povrch závadička, nepomůže sebelepší olej, bude to muset k doktorovi.