Stránka 1 z 1

startování - polohy palivovýho kohoutu

PříspěvekNapsal: 06.06.2014-12:17
od layyen
Ahoj,
mam rychlej dotaz, když startuju za studena tak při polohách palivovýho kohoutu:

PRI - za cca 15 vteřin napumpuje benzín a benzínová pumpa už neběží, nastartuju přepnu na ON

na ON by čerpadlo čerpalo pořád(jedná li se o první start třeba druhej den po jízdě), což nechápu

-za tepla startuje na ON v pohodě(čerpadlo maximálně "jednou pumpne" a za vteřinku mlčí, po nastartování na on též v pohodě, čili podtlakový ovládání ventilu by mělo fungovat v pořádku.

-návod na XJčko řiká že se na pri startuje jen po dlouhym stání kdy je potřeba naplnit plovákový komory

má návod pravdu ? kde by mohla bejt chyba ?

XJ600 rok 93

Re: startování - polohy palivovýho kohoutu

PříspěvekNapsal: 07.06.2014-07:38
od Radimathor
Nevim nevim, já na ixjéčku žádný palivový čerpadlo teda neměl :smt009 na PRI jsem dával jen při dlouhým stání, jinak imrvére na ON

Re: startování - polohy palivovýho kohoutu

PříspěvekNapsal: 07.06.2014-11:14
od layyen
zvláštní zvláštní, já tam mam pokud mě zrak nešálí to samý co mělaá stará VFR co sem měl předtim, Mitsubishi čerpadlo.

Re: startování - polohy palivovýho kohoutu

PříspěvekNapsal: 07.06.2014-14:32
od Radimathor
NOjo díl č.34 chmm to jsem ani nevěděl :oops:

Re: startování - polohy palivovýho kohoutu

PříspěvekNapsal: 09.06.2014-06:12
od Houba
layyen píše:má návod pravdu ? kde by mohla bejt chyba ?


Ahoj,
nějak nechápu, jakou chybu máš na mysli. Na PRI teče benál samospádem, ať čerpadlo jede nebo ne. Na ON je potřeba podtlak, jinak neteče. XJčka mají ten nešvar, že při dlouhém stání se zavzdušní karbce a při startování na ON jede čerpadlo na prázdno.
Já osobně přepínám na PRI hned, jak přijdu k mašině a dávám sytič naplno (po delším stání - 3-4 dny a víc). Startuju za cca 2min s mírným přidáním plynu, pokaždé napoprvé.

Re: startování - polohy palivovýho kohoutu

PříspěvekNapsal: 09.06.2014-07:03
od layyen
Tak to je ono na on cerpadlo cerpa porad na pri par vterin a startuje oky, že pak se vsecko vysvetluje, že jen sem nevedel jak to ma bejt

Re: startování - polohy palivovýho kohoutu

PříspěvekNapsal: 10.06.2014-12:16
od Mira XJ
Hele nechcu do toho nějak moc kecat,ale elektrické benzínové čerpadlo se dávalo tuším až od roku 1996 nebo 1997. Do té doby bylo myslím jen membránové podtlakové. A píšeš r.v.93. Tož nevím, buď je to bastl nebo nemáš r.v.93. U podtlakového čerpadla určitě nepoznáš kdy čerpá nebo nečerpá benzín. To prostě od té doby co má podtlak,tak čerpá furt - defacto od té doby co otočíš startérem.

Re: startování - polohy palivovýho kohoutu

PříspěvekNapsal: 16.06.2014-07:25
od layyen
Az dneska sem se vra tz il z dovci, že udelam fotku.
--
tak vyfoceno, vedou do nej dva dratky, logo mitsubishi logo, na stary vfr co sem mel odeslo a musel sem ho menit, nebo ze bych se plet, ale podle me to musi bejt palivovy cerpadlo,...

Obrázek
EDIT: tak sem koukal na fotky z roku až do 93 a žádná nemá palivový čerpadlo,takže to musí bejt jinej motor, čísla seděj, vem to čert :) na pri načerpám nastartuju, dám on, a je to.

též mam už vy trubičky AIE, nebo jak se to menuje, to taky starší ročníky neměli..