Stránka 1 z 1

XJ 750 a pneu

PříspěvekNapsal: 19.01.2015-15:57
od davidari
Ahoj, koupil jsem si xj 750 z roku 84 a mám určité problémy. Můžete mi poradit? Možná to už někdo z vás řešil. Rád bych věděl jak moc široká guma se vejde na zadek bez ohledu na TP či technickou atd. Momentálně tam mám 120 a rád bych tam dal třeba 130, 140 či širší. Je tam limitovaný prostor na kardan. Díky za info

Re: XJ 750 a pneu

PříspěvekNapsal: 19.01.2015-20:17
od Jarek
Ahoj,
to jsi asi na špatném fóru, tuzing, prznění motorek, a nápady náctiletých se řeší na motorkari.cz

Re: XJ 750 a pneu

PříspěvekNapsal: 20.01.2015-09:43
od davidari
Pokud přestavba motorky je pro tebe prznění tak tvůj názor přijímám, ale nesouhlasím s ním. Spíš jsem očekával reakci a radu od lidí, kteří s tím mají určité zkušenosti.

Re: XJ 750 a pneu

PříspěvekNapsal: 20.01.2015-14:24
od Radimathor
Ideální je si změřit kolik tam máš prostoru a od toho se vše odvíjí, ovšem pozor, jestli dáš širší gumu třeba 150 místo 120 na původní ráfek tak je to k hovnu vzhledem k tomu jak se změní její profil a zakulacení, je to o hubu.

Re: XJ 750 a pneu

PříspěvekNapsal: 21.01.2015-06:52
od Jarek
750 je krásná motorka, už jich moc nejezdí a tak je škoda ji nedat do původního stavu. Zhruba za stejný peníze a námahu co narveš do stavby, ji v origo stavu budou obdivovat i další generace. Kdežto vlna jednosicových kafáčů, nebo ve tvém případě dle řídítek cafe-dirtbike, brzo odezní.

Jinak na tvoji otázku ti fundovaně odpověděl Radimathor, jen doplním že pokud je motorka jen showbike tak máš možnost distanční podložkou vyosit kolo doprava a vznikne ti další místo (vzhkledově ty max 2cm nikdo nepozná). Jestli to myslíš vážně a má to být opravdová přestavba, tak se fantazii meze nekladou, řetěz, řemen, dvakrát zalomený kardan, jednostranná kyvka, rozsířené ráfky a vysněná 300 guma. :D