Stránka 1 z 1

odskrtenie moto xj600n '96

PříspěvekNapsal: 12.11.2005-14:48
od Anonymous
Vedel by niekto poradit ako odskrtit moto na plny vykon ? popripade ma nasmerovat na daky navod akosi si mi nepodarilo k nicomu dopatrat...

nie zeby som to potreboval ale preco to nevyuzit ked to moto umoznuje...

PříspěvekNapsal: 14.11.2005-06:52
od Anonymous
Někde tam je nějaká (asi gumová) clonka, která jí škrtí vzduch...stačí jí proříznout na větší průměr. Nevim, jestli to tak je u všech, ale u 37 kw verze z 92. jo. :smt023

PříspěvekNapsal: 14.11.2005-09:09
od Anonymous
:shock: niekde kde?

:smt100 nevies popisat blizsie no ono ja mam v papieroch pisane ze mam vykon 37kw

PříspěvekNapsal: 14.11.2005-09:34
od Anonymous
Asi někde u karbeců... :smt017

PříspěvekNapsal: 14.11.2005-10:34
od Anonymous
skoda ze o tomto nenachadzam moc veci na nete. :smt089
skusim este popatrat aj na zahranicnych forach ale moc si od toho neslubujem :smt086

PříspěvekNapsal: 14.11.2005-11:14
od Anonymous
Zavolej do Yamahy...tam to budou vědět :wink:

PříspěvekNapsal: 14.11.2005-12:59
od TOMMZ
u 600. podle typu skrceni jsou vlozky v sacich hrdlech k valcum, jine trysky(2 na karbec), je prodlouzeny difuzor. Po vsech techto upravach by se maximalka mela vysplhat na 190-200km/h dle odchylky tachometru a stylu jizdy.

PříspěvekNapsal: 04.04.2006-14:39
od Anonymous
Máte někdo v airboxu takový zahnutý nátrubky na karbecech? Slyšel jsem něco o turbulencích co v takovejch nátrubcích vznikaj a vduch tam rychleji proudí. Ale nemohly by to být ty výše zmíněný clonky???
V nákresech jsem je nikde nenašel.
:smt017

PříspěvekNapsal: 27.06.2007-14:34
od Anonymous
Koupil jsem XJ600, r.v. 96 z D. Na odškrcení jsem se ptal asi na 5-ti místech po republice - Liberec, Praha, Brno. Všude mi řekli něco jinýho (i když jsem měl VIN kód) ve smyslu pořízení jehel, pružin, šoupátek, sacích přírub ap. v ceně od 2 do asi 6 tis Kč. V Yamaze v Praze místo aspoň malý rady: "Přivezte to sem, my se podíváme kde si myslíme že to je škrcený a za 4 tis. by to mohlo bejt."
Po tel. jsem se taky nic nedověděl, tak jsem se nasr., sundal karburátory a z gum mezi karb. a válcema vytahal omezovače ve tvaru podložek. Ze 130 km/hod. se rázem maximálka změnila na 195 při dobrým větru. :wink:

PříspěvekNapsal: 27.06.2007-15:00
od Anonymous
hm, hm, až tak jednoduše? ja mam škceno (asi) na 37 kW, tak to chci časem taky napravit. Jak se ti potom změnila spotřeba? dej vědět

PříspěvekNapsal: 28.06.2007-07:48
od Anonymous
Záleží na tom, v jaký licenci je XJ smontovaná. Měl jsem asi štěstí, že v případě r.v. 96 se to v D škrtilo jen "podložkama". Do těch 130 km/h mi přijde průběh výkonu po otevření jen nepatrně lepší. Spotřebu nemůžu objektivně posoudit, jelikož jsem s 25kW jezdil v zimě při 5-10 °C, když bylo sucho a dost jsem tomu po okrskách dával. Teď by měla mít asi těch 45 kW, ale na brzdě jsem nebyl. Mám 185cm a přes 80 kilo, z LBC do Prahy jsem jel v jednom místě 205 km/h s hlavou mezi řidítkama, takže víc už asi výkonově otevřít nejde. Tachometr mi podle info tabulí ve městech ukazuje asi o 7 km/h víc. Spotřeba 4,5-5 l. Po otevř. se mohla zvednout tak o 0,2 - 0,3 l. Ale pokud neberu v úvahu jízdu po dálnici nad 130 km, tak bych řekl že to žere stejně-pokud člověk přidává plyn rovnoměrně se zvyšující se rychlostí a nezatáhne naplno hned. Přesnou spotř. napsat nemůžu. Někdy jedu na půl nádrže 80, kochám se, počítám srnky v lese..,jindy mi mrdne a nestačím stírat čmeláky z plexi, takže to je těžký.