Stránka 1 z 1
Vzduchový filtr

Napsal:
14.03.2006-19:28
od Anonymous
Zajímalo by mě jak často se mění vduchový fitr popřípadě jaká je zhruba cena dík

Napsal:
14.03.2006-19:55
od OTIS
Asi záleží na konkrétních podmínkách provozu, ale řekl bych tak po 15 tis.
Cena origo - asi 1200 Kč
http://www.yamaha.cz/default.asp?section=AcOrOrigNeorigo - kolem 500 Kč
http://www.motonet.cz

Napsal:
14.03.2006-22:10
od Anonymous
Souhlasím s OTISem. Měl by se měnit tak po 15 000, ale záleží v jakém je stavu. Někdy určitě stačí vyfoukat vzduchem. Třeba na mojí se neměnil asi nikdy. Taky podle toho vypadal a má najeto 39 000. Ty žebra byly úplně ucpaný. Kupoval jsem ho za 560,-.

Napsal:
15.03.2006-06:59
od Drobeček
No určitě vyměň filtr než bude vypadat takto:

DETAIL !!!

protože by mněl vypadat TAKTO :

Re: Vzduchový filtr

Napsal:
15.03.2006-08:59
od Bartus
Já jsem se letos rozhodl že si do XJ dám filtr K&N, je sice daržší cca 1400 kč, ale je už na furt. Stačí, když je zanesený vypláchnout a vesele jezdit dál ( navíc by se měl pozitivně projevit na výkonu ). Kamarád má jejich zastoupení a říkal mi, když ho objednával, že jsem snad po 4 letech první člověk s XJ, co si ho kupuje. Až ho budu mít namontovaný, tak napíšu jak se s ním jezdí.


Napsal:
15.03.2006-11:42
od TOMMZ
Filtr K&N ti trošku změní poměr směsi. nemyslím, že by to bylo dobré bez změny nastavení karburátorů(možná i výměny trysek). Moh bys tam hodit rovnou
toto.

Napsal:
15.03.2006-15:18
od Faudy
Budete si klepat na hlavu, ale ja ho menil po 48tkm. Ted ma ten novej asi 18 a je ok. Stal kolem litru...
Treba na xtcku byl po 12tkm hotovej. Zalezi na jezdeni


Napsal:
17.03.2006-13:16
od Mira XJ
Neblbni ,žádný KNko tam nedávej. Nepojede ti to odspoda. Bude ti to střílet do laufu. Oni mají směs napočítanou s origo filtrem,který má určitou propustnost vzduchu. Jestli ti můžu poradit, tak neexperimentuj.
Pokud chcešdalší koně,tak vyměň stroj.Pokud chceš ušetřit,tak tudy rozhodně cesta nevede.

Napsal:
24.10.2006-10:39
od OTIS
Faudy píše:Budete si klepat na hlavu, ale ja ho menil po 48tkm. Ted ma ten novej asi 18 a je ok. Stal kolem litru...
Treba na xtcku byl po 12tkm hotovej. Zalezi na jezdeni

Mám asi 13tis a je černý jak čert, nevím kde sem to nachytal.
Měl jsem tam origo, teď koupil Hiflo za 400 Kč. Hiflo vypadná mnohem lépe zpracovaný než origo - ten má v jednom místě spoje toho papíru jakési lepidlo, vypadá to jakoby to někdo lepil ručne.
filtr na 30 000km

Napsal:
17.05.2010-11:13
od Anonymous
Zdravim. Poohlizim se po novem filtru a nevim ktery. Kazdy pise neco jineho. Poradte

Hilfo ? cca 450kč nebo KN ? 1600kč ? nebo jezdi nekdo na BMC filtru ? 1200kč
http://www.amtrade.cz/index.php?main_pa ... s_id=49119 mam seřizeny karbeci cerstve - spotreba super ale mechanik rikal, ze kdyz koupim otevrenej filtr budu muset nechat udelat znova. Vyplati se drazsi filtr ? nebo jezdite nekde jeste s jinym ? Diky za rady. Jinak ted je tam Hilfo cca 8 000km. V jakem bude stavu netusim. Jezdim jenom za sucha a prasne prostredi taky neprovozuju. Bude stacit "vyfoukat" ?

Napsal:
17.05.2010-11:59
od TOMMZ
Mrkni na něj a podle stavu vyfoukat nebo novej. Např. Hilfo. I když tu kontrolu měl udělat už mechanik, když ti dělal seřízení.

Napsal:
17.05.2010-12:45
od Anonymous
To jsem si taky naivne myslel

ale tak zase za to chtel 500 coz podle me neni tak strasny na to jaka to musi byt piplacka. Takze Hilfo klidne ? prekvapilo me ze je to tretinova cena nez kdokoliv jinej vpodstate ikdyz je jednorazovej. Origo je prej taky kolem 1000kc. Tak nechci koupit smejda kdyz uz to budu kupovat.

Napsal:
17.05.2010-13:01
od Mira XJ
500 je za seřízení karbeců vcelu láce. Ovšem pokud myslí seřízením jen podtlaků,tak to zas taková piplačka není.

)
Jinak správně by se to mělo udělat tak že nejprve měníš filtr a teprve potom štěluješ podtlaky. Dej buď origo nebo hilfo. KNko ne.
KNko je otevřené a vymývatelné - ovšem čistící interval je kratší, musíš na to mít speciál olej atd.
Takto jednou za 10t-20t.. Vemu filtr a vyměním ho za nový.

Napsal:
17.05.2010-13:49
od Anonymous
byly to jenom ty podtlaky no. Na nic jinyho udajne nebylo potreba sahat. Tak asi vezmu Hilfo kdyz to tak ctu. Je fakt ze za tu cenu ho muzu menit kazdej servis nez kupovat 3 kratr drazsi KN + sprej. A kdyz vezmu Hilfo tak uz na ty podtlaky sahat nemusim nebo jo ?!

Napsal:
17.05.2010-14:38
od Bartus
Já měl v XJ-čku KN a nemůžu si stěžovat, je fakt že jsem tu motorku měl 6 let a tím pádem ho jen vždy vypláchnul a to jsem měl grátis přes kámoše. Záleží na tobě, klidně tam dej Hilflo, čistý filtr je základ.
Trochu mě mrzí že jsem si KN nepořídil i do Vstromu, za Hilflo jsem dal 850 a za 1500 už je KN-ko


Napsal:
17.05.2010-22:56
od TOMMZ
Ovšem v tom XJ jsi to měl sladěné s otevřenejma výfukama, ne?

Napsal:
18.05.2010-08:51
od Bartus
Měl, ale jak jsem je prodal tak i s originálama. Pokud si chceš motorku ponechat déle, KN se vyplatí.

Napsal:
23.05.2010-20:25
od boban

Napsal:
23.05.2010-21:09
od xy
...XJ 600N rv. 89??? to bych chtěl tedy vidět, zejména při pohledu na ty filtry