Stránka 1 z 1
teplota motoru v kolone ve meste a v tropickym vedru

Napsal:
02.08.2006-21:06
od kubik1
mam dotaz páč je tohle muj prvni vzduchac,muze se XJcko pri popojizdeni prehrat? a jak to poznam? zatim se mi to nestalo(doufam

) ale parkrat byl motor hooodne horkej a pri stani v garazi nez vychladne taky neni chlazenej proudem vzduchu ani olejem-tam nehrozi prehrati?
diky za info

Napsal:
02.08.2006-21:19
od Anonymous
vzduchom chladene motory vraj znesu teploty vyssie nez 100 stupnou myslim ze taka rozumna hranica teploty oleja je nieco okolo 120 - 130 stupnou a zatial sa mi pri stani ani pri pomalej jazde nepodarilo prekrocit temoto v poriadku dobry olej a zabezpecenu jeho cirkulaciu moto sa uchladi aj samo plotu oleja okolo 100-105 stupnou tak myslim ze pokial mas

Napsal:
02.08.2006-21:24
od kubik1
teplomer oleje nemam takze sem v tech vedrech v kolonach lechce nervozni...


Napsal:
04.08.2006-20:01
od Anonymous
Tak to máš projet prostředkem a kdyby tě zastavili muži zákona tak jim řekneš, že by jsi uvařil mašinu


Napsal:
04.08.2006-20:20
od Anonymous
aj sa ten nezmyselny zakon u vas dodrzuje ??? chcem vidiet motorkara ako trci na dialnici v 5 km kolone ktora sa ani nehybe


Napsal:
04.08.2006-20:59
od kubik1
jasne ze jezdim prostredkem jen kdyz to aspon trochu jde

ale kdyz vedle sebe stoji aviatik a v druhym pruhu liazka tak se tam rads necpu
to mi na XJ vadi ze ty zrcatka jsou dost siroky a jeste blbe vysoko-oproti zrcatkum na kapote je to vopruz(a jeste v nich vidim kulovy a jeste rozmazany)


Napsal:
07.09.2006-17:14
od Anonymous
Hi,
motor se přehřát samosebou může. Mě se to stalo při kličkování kolonou v srpnovým hicu v Chorvatsku. Co se stane ? Motor ztratí půl koní.

Jede tak maximálně 90 km/hod a to jen na čtyřku, pětka už netahne. Za předpokladu, že má motor dost oilu se po vychladnutí vše vrátí do normálu.
V ČR se mi to nikdy nestalo, kolona nekolona, srpen nesrpen.


Napsal:
07.09.2006-18:52
od Peta
pokud nestojíš hodinu někde na jednom fleku tak se přehřátí bát nemusíš.Já sem při celodenním popojíždění Paříží naměřil na oleji 100 stupňů a motorka jela pořád bez problému, žádný pokles výkonu jsem nepoznal.

Napsal:
08.09.2006-14:46
od Faudy
Stalo se mi to parkrat v Italii a ve Francii v tech silenech zacpach, to jsem mel problem vubec radit. Jinak jsem nemel moznost overit jak to jede, za mestem to vychladlo, kdyz jsem se rozjel.
A pak v Marseilles, kdyz se vyjelo od more na tu nahorni rovinu kde bylo asi padesat stupnu, tak tam jsem zazil ten stav, kde to jelo max. devadesat a tusim prave ze max. na 4ku nebo na 5ku. Po vychladnuti to zase jelo dobre.
Asi to souvisi s tim, ze se tak zmensily vule v motoru, ze to nechtelo do otacek, predpokladam.

Napsal:
02.01.2007-07:44
od Anonymous
Nutno dodat, že účinnost mazání ovlivňuje taky olej, kterej tam naleješ. Takže hustší olej ti v hicu tolik nezřídne, dobře maže, dobře chladí, nepadá tlak a všechno je OK.