Stránka 1 z 1

MAGNETICKÝ VYPOUŠTĚCÍ ŠROUB OLEJE

PříspěvekNapsal: 15.08.2006-17:44
od OTIS
Máte to někdo? Ja na tom něco chycené při vypouštění oleje?

http://www.louis.de/?partner=katpdf&top ... r=10002914
Obrázek

PříspěvekNapsal: 15.08.2006-18:03
od Anonymous
To by jako mělo přitáhnout nečistoty kovového původu? Myslím, že to nebude moc funkční, protože je ten magnet dost malej. :roll:

PříspěvekNapsal: 15.08.2006-18:06
od OTIS
Raději bych praktické názory :idea:

PříspěvekNapsal: 15.08.2006-20:59
od Anonymous
mam ho vala sa mi doma v skatulke

magnet je silny tak akurat ide o to ze ma pritiahnut kovove piliny a na to funkcny je az az ...

problem preco som si ho nedal je ze ked som v strese menil olej tak som ho tam sprosto utiahol a olej mi cezen pomalicky vytekal pretoze som pretlacil medenu podlozku takze som ho vybral vypustil novy olej a dal stary srob ktory mam overeny nemal som cas experimentovat. Najblizsia vymena oleja to isti :)

PříspěvekNapsal: 15.08.2006-22:22
od Anonymous
Neni origoš taky magnetickej?Já tam mám origoš šroub a magnetickej je.

PříspěvekNapsal: 16.08.2006-05:27
od OTIS
peno píše: tak som ho tam sprosto utiahol a olej mi cezen pomalicky vytekal pretoze som pretlacil medenu podlozku takze som ho vybral vypustil novy olej a dal stary srob ktory mam overeny nemal som cas experimentovat. Najblizsia vymena oleja to isti :)


Pořiď si momentový klíč. Mě kdysi stál kolem 500 a využiju i jinde než na moto.

PříspěvekNapsal: 19.08.2006-17:14
od OTIS
Jarda píše:Neni origoš taky magnetickej?Já tam mám origoš šroub a magnetickej je.


Ne, není origoš. Ty si první majitel, když tvrdíš, že ten tvůj je origoš?

Magnetický sem si koupil a stojí u něj Achtung- mohl by to někdo orientačně přeložit?


Obrázek

PříspěvekNapsal: 19.08.2006-17:53
od Anonymous
prosim porovnajte pred montazou magneticky srob s originalom .
otacajte novy srob rukov na doraz. dotiahnite vypustny srob uz momentovym klucom. spravny dotahovaci moment nastavte prosim podla odporucaniu k vasmu motocyklu. :wink:


tak asi nic co by si nevedel

PříspěvekNapsal: 19.08.2006-19:09
od OTIS
Tak to sem přesně udělal i bez jejich manuálu.
Docela se mi hodí, že k tomu dávají tu podložku.

PříspěvekNapsal: 19.08.2006-20:06
od Anonymous
Tak už vím že tam nemám origoš šroub :oops:

PříspěvekNapsal: 20.08.2006-15:24
od OTIS
Tak asi stejným momentem jako origo se to utahovat nemá!
Origo sem utahoval 43Nm v pohodě, tento mě serval vetšinu závitu... :smt009
Nevím proč, snad že tento má o cca 5mm kratší závit (kvůli magnetu)???

Každopádně kousek dobrého závitu tam zbyl, takže sem vrátil origo šroub a zalepil to. Doufám, že to do zimy vydrží a pak bych sundal vanu a dal to opravit.

PříspěvekNapsal: 09.03.2007-12:31
od Anonymous
ja ho tam mam, vypada trochu jinak - magnet je zapustenej (konci zaroven se zavitem) a je sirsi. Kdyz sem menil, tak na nem pilin bylo dost, takze to asi funguje dobre...

PříspěvekNapsal: 09.03.2007-13:05
od DOS
Něco podobného jsem měl kdysi na Š 1000MB a vždycky se na to pilinky nachytaly. Jaké je to ale porcento z vyprodukovaného kovového znečištění oleje si netroufnu odhadovat.

PříspěvekNapsal: 16.07.2007-05:19
od Anonymous
Ahoj chlapi, potřebuji poradit. Poprvé jsem měnil olej na svém xj. Jenže předchozí majitel tam natočil ten šroub tak šikovně, že je závit na vaně v háji... Nevíte prosím co s tím dělat? Přeříznout na větší, nebo nechat vyspravit a kde...? Díky

PříspěvekNapsal: 16.07.2007-05:30
od OTIS
viewtopic.php?t=693

PříspěvekNapsal: 16.07.2007-17:23
od Anonymous
Díky, tohle jsem potřeboval vědět...teď ještě nějakou nástrojárnu...