Stránka 1 z 1
Prostě to nejede

Napsal:
04.12.2006-19:56
od Anonymous
Ahoj lidi,koupil sem XJ600S 94 dotaženou z německa kde někomu 5 let stála v garáži.Při startování motor točil,jiskra byla na všech svíčkách,akorát to prostě ani neškytlo.Vzhledem k ceně adekvátní tak k Jawě 350 sem neodolal a šel do rizika.Najivně sem doufal že bude stačit vyčistit karbeci a při troše dobré vůle to nahodím.Když sem je rozdělal tak mě bylo jasný že to jet nemohlo protože bordelu tam bylo požehnaně.Bohužel i když karbeci už mám čistý jak dětská prdelka tak je to furt stejný.Točím to jak blázen a svíčky sou furt suchý:(Ten co mě to prodával tvrdil že ventily zkontroloval.Můžete mě někdo poradit v čem by to ještě mohlo být,co bych mohl udělat doma.Nebo to mám rovnou hodit do servisu?

Napsal:
04.12.2006-23:23
od TOMMZ
prověřoval si komplet palivovou cestu? Tedy od nádrže přes kohout, hadičky, pumpu, karburátory atd..

Napsal:
05.12.2006-02:40
od MatějXJ
Jak píše TOMMZ tak to zkontroluj. Píšeš,že jsi měl karbece zanesený bordelem, tak to okolo musí být zanesený taky. Moc ti nezávidím, je to práce na prd


Napsal:
05.12.2006-06:39
od Anonymous
Celou cestu sem prošel a vyčistil,když sem dal dohromady karbeci tak sem je naplnil přímo.Zkontroloval sem hladinu v plovákovkách,ta byla v pohodě.Jediný co mě to teď dělá že to občas střelí do karbeců ale jinak nic,potvora jedna

zkoušel sem aj trochu benzínu stříknout přímo pod svíčky,ale to taky nepomohlo.

Napsal:
05.12.2006-06:59
od OTIS
Pořadí zapojení kablíků na svíčky máš určitě správně? A co vlhkost v motoru, prodávají se sračky, které ji dokážou vytěsnit...

Napsal:
05.12.2006-08:07
od Anonymous
Kábly sou správně,s tou vlhkostí sem to nezkoušel,to bych zkusit mohl.Nemůže to být tím že to háže jiskru ve špatnou chvílu?Čím je to řízený?

Napsal:
05.12.2006-11:06
od lynx
Prověřil bych ty ventily, rozvody. Skoumat kdy pálí svíčka když je suchá je předčasné. Na poslední zoufalí pokus o vyčištění karbeců v místech kam se pořádně nedostaneš mám fintu. Alespoň trochu slušněji utěsni karbec na přívodu vzduchu a zastartuj. Podtlak by to měl vycucnout.

Napsal:
05.12.2006-11:51
od Jiri BN
Prošel jsi kohoutek, benz. a vzduch. filtr, v karburátoru projít všechny trysky, skouknul membrány? Pak bych skusil dát nový svíčky(ikdyž venku hážou při komresi už pálit nemusí)

Napsal:
05.12.2006-12:07
od Anonymous
to je fakt...pod tlakem to pálí úplně jinak....a kabely od svíček mají určitě 2 konce, takže je třeba hezký,že máš na druhým válci fajfku s číslem 2, ale to ještě neznamená,že to máš takhle i v zapalování....


Napsal:
05.12.2006-12:32
od Anonymous
Svíčky sou od včerejška nový,cesta od nádrže po karbeci je čistá,ale stav stejnej,to s těma káblama je dost možný,hned jak dojdu z práce tak to zkontroluju.Pokud to v tom nebude tak budou na řadě asi ty ventily.

Napsal:
05.12.2006-12:37
od TOMMZ
Když jsou svíčky suché, tak bych eletriku fakt neřešil.
Kromě pumpy!

Napsal:
05.12.2006-12:45
od Anonymous
Asi máš pravdu ale ty kábly pro klid duše zkontroluju.

Napsal:
05.12.2006-13:27
od Mira XJ
Kde v Brně bydlíš? Zítra bych se ti na to mohl podívat. (když tak na mail
mira.ko@seznam.cz)

Napsal:
05.12.2006-16:32
od Anonymous
Bydlím v Ostopovicích,to je hned u Brna.Přesnou adresu sem ti Miro napsal na mail,doufám že ti to došlo.Jinak kabely sou dobře aj na cívkách.Takže se asi budu muset pustit do těch ventilů:(

Napsal:
05.12.2006-21:05
od Mira XJ
Odpovídal jsem ti zpátky,ale ten seznam je poslední dobou nějakej dodrbanej. Nic nerozdělávej!!!! Je to motorka bez benzínového čerpadla a dlooouho stála. Musí se patrně naučit startovat.

Jiskru má,benál taky. Tož pokuď máš startovací káble na auto (A auto). Tož propoj baterky mezi sebou +na+ a -na-. A pak po 7s intervalech drž startér. Mezitím dej pár sekund přestávku - aby vychladl. Pokud střílí je to OK!!! Aspoň se snaží. Půl hoďky před tímto pokusem dej kohout na PRI.
Mě to dělal Fazer taky a rozdělal jsem kvůli tomu půl motorky. Pak jsem se naštval a přes auto baterku to startoval a startoval až se povedlo.Jinak bych to viděl zítra v 15:15-15:30 u tebe před barákem.


Napsal:
05.12.2006-21:27
od Anonymous
Ok,budu tě čekat,vyzkoušíme,uvidíme,už sem to párkrát zkoušel různýma způsobama ale furt nic.Byl bych rád kdyby to bylo jenom tím že dlouho stála ale nevim nevim.No i zázraky se někdy dějí


Napsal:
06.12.2006-02:44
od MatějXJ
Držím palce 

Napsal:
06.12.2006-05:58
od Anonymous
Dík,doufám že to vyjde


Napsal:
07.12.2006-06:19
od Anonymous
Takovou radost jako včera sem už dlouho neměl

díky Mirovi byla závada nalezena a odstraněna,byly špatně nastavený rozvody(jestli to píšu špatně tak mě Mira opraví).Bylo potřeba pootočit vačku a hned to bylo o něčem jiným,po pár pokusech chytla a já sem se mohl radovat.Teď se můžu vrhnout na to ostatní,hlavně brzdy,to pude líp když už vím že jede.Ještě jednou tisíceré díky Mirovi za pomoc


Napsal:
07.12.2006-07:30
od Mira XJ
Jiska byla,benál taky,ale nebyla komprese, takže si to ten benál nemělo jak natáhnout. Si myslím že to těch 5let stálo právě kvůli tomu, že někdo měnil rozvody a holt se nepovedlo.
Byla posunutá sací vačka. Hlavně že se povedlo.

Napsal:
07.12.2006-11:22
od MatějXJ

Napsal:
07.12.2006-16:00
od TOMMZ

Napsal:
07.12.2006-21:41
od Anonymous

Takže Míra nezklamal

Ten člověk zná

Ten člověk ví
Z toho chlapa musí všude koukat nářadí, nebo nevím


Napsal:
07.12.2006-23:10
od Mira XJ
Zas bych to nepřeháněl.

Xjčko je velmi jednoduchý. A taky jsem se v XJčkách vrtal dost dlouho. Teď se vrtám ve fazerovi a už jsem klukum japonským pár "vychytávek" odstranil.


Napsal:
08.12.2006-06:30
od Anonymous
Nesmíš být tak přehnaně skromnej,bez tebe bych do toho ještě teď v garáži kopal,mlátil se to hlavy

a nadával si co sem to koupil za šrot
