Stránka 1 z 1
startování po zimě

Napsal:
10.02.2007-11:46
od Anonymous
Ahoj,
chtěl bych se zeptat jak nejlépe oživit xjčko po zimě, tedy dlouhém stání v garáži několik měsíců. Rád uvítám vaše zkušenosti.
Mám Yamahu 600 S diversion, rok 1992
Díky za radu

Napsal:
10.02.2007-12:00
od TOMMZ
Mě vždycky stačilo napustit karburátory a nastartovat


Napsal:
10.02.2007-16:26
od Anonymous
Ak mas chladnu garaz tak daj pod motor nejaky ohrievac na cca 10min a potom to natoc.


Napsal:
10.02.2007-20:44
od lynx
Když je nejhůř pomůže i horkovzdušná pistole. Hlavně mít v cajku baterku a dát ji před tím do tepla. My co parkujeme v ložnici (nebo v obíváku) takové problémy nemáme


Napsal:
10.02.2007-20:48
od OTIS
K čemu nahřívání, vždyť venku ani nemrzne


Napsal:
10.02.2007-20:48
od Anonymous
Dyk prej po zimě

přišel jsem o něco?

Podle počasí ještě nezačala a podle kalendáře je v plném proudu.
Napustit karbeci, doborou baterku (nejlíp nabitou a přinesenou z tepla) a nadlábnout. V tomhle počasí není žádný start po zimě


Napsal:
11.02.2007-21:47
od PETRR
Jaký startování po zimě.Přijdu do nevytopený garáže dám sytič a navrčim jí,nechám jí běžet než si nasadím helmu a jedu.Naposledy včera krásnejch150km potkal jsem asi 10 podobně postiženejch.


Napsal:
12.02.2007-08:47
od lynx
Dotaz byl na nastartování po zimě, já za to nemůžu, že zima letos nebyla

Třeba se to hodí na příští rok

Ovšem jest-li bude oteplování takhle pokračovat, tak budeme moct zahodit i ten sytič.

Napsal:
28.02.2007-16:48
od Anonymous
Ahojte. Mám stejný problém. Zalil jsem i svíčky, točil, točil až jsem vyždímal baterii a nic. Teď o víkendu to vidím na druhý pokus, tak mi držte palec.

Napsal:
28.02.2007-20:05
od Anonymous
Chcem sa spýtať na tip, ako štartujete moto, keď nejaký ten týždeň stála. Zapnete sytič, začnete točiť a pridáte plyn, alebo len na sytič bez plynu?

Napsal:
28.02.2007-21:46
od Bartus
dobko píše:Chcem sa spýtať na tip, ako štartujete moto, keď nejaký ten týždeň stála. Zapnete sytič, začnete točiť a pridáte plyn, alebo len na sytič bez plynu?
Já zapnu sytič a jen natočím, bez plynu. Samozřejmě kohout paliva nastaveny na PRI.

Napsal:
28.02.2007-22:26
od TOMMZ
Já po týdnu startoval s kohoutem jen na ON a s cca na 2mm otevřenym plynem.

Napsal:
01.03.2007-07:20
od Anonymous
Pýtam sa len preto, že som sa bol v piatok asi po troch týždňoch povoziť a štartoval som s plne zapnutým sytičom bez plynu a tri krát mi to zdochlo. Až na štvrtý krát sa poriadne chytila a už to bolo bez problémov.

Napsal:
01.03.2007-08:57
od Faudy
Ja vzdycky dam kohout na pri na minutku dve a pak to na nekolikatej pokus nomalne chytne. Jo panove, takovej jednovalec po zime... Odsroubovat sedacku, nacpat hadr do sani a chytne za chvili taky


Napsal:
01.03.2007-09:05
od Anonymous
Taky jsem dřív nevěděl..... Kohout na PRI na minutu, sytič naplno, cvrnk do plynu a musí to fachčit.....
jinak mi už dříve bylo razeno:
viewtopic.php?t=84

Napsal:
04.03.2007-16:12
od Anonymous
Někdy taky hodně pomůže, vypustit starý benzin a dát tam čerstvý, mám s tím takovou zkušenost, že jsem přišel po zimě, byl tam asi čtyři měsíce starý benzin, jednou dokonce a jen dva, a motorku jsem zaboha nemohl nadlábnout, nasral jsem se, starej vypustil, nalil úplně čerstvej a motor naskočil na jedno zmáčknutí. Tankuju u Shell, Agip a tak, benzín hold asi už neni co bejvával, jsouto nějaký rychlokvašky, nebo co.

Napsal:
04.03.2007-21:31
od Anonymous
Tomas píše:Někdy taky hodně pomůže, vypustit starý benzin a dát tam čerstvý, mám s tím takovou zkušenost, že jsem přišel po zimě, byl tam asi čtyři měsíce starý benzin, jednou dokonce a jen dva, a motorku jsem zaboha nemohl nadlábnout, nasral jsem se, starej vypustil, nalil úplně čerstvej a motor naskočil na jedno zmáčknutí. Tankuju u Shell, Agip a tak, benzín hold asi už neni co bejvával, jsouto nějaký rychlokvašky, nebo co.
Přesně.... taky jsem nemohl nastartovat se starym benálem

, tak jsem natankoval plnou čerstvýho a jelo to zas jak z praku

chtěj za to takový prachy a ještě ho nejspíš ředěj nějakejma sra-čkama

holt jsme v ČR tak už se nad tím nikdo ani nepozastavuje

což je smutný


Napsal:
04.03.2007-22:33
od Anonymous
Mě motorka stála 4 měsíce bez hnutí a pak přišel den D. Ani hovn. . Vyčistil jsem svíčky, nechal den kohout na pri a zase nic. Tak jsem zjišťoval co a jak a kamoš poradil, že po zimě jsou svíčky vlhky a možná proto to nejede ať je zkusím ohřát nad plamen. Udělal jsem to a motorka naskočila jak za mlada. Od te doby jsem ji startoval 1 týdně a absolutně bez problému na drb.

Napsal:
06.03.2007-01:50
od kubik1
dneska sem ji probudil ze zimniho spanku,nejdriv 2-3 valce po par fterinach nesmele 4 a po pul minute uz si předla. bat sem mel ready z domova a kohout na PRI nez sem ji tam dal. z volnobehu sice trochu kuckala ale po 5 minutach fse OK takze, zejtra do prace KONECNE na moto


Napsal:
06.03.2007-08:04
od OTIS
Na dlouhodobé skladování benzínu v nádrži bacha. Mám 2 Pionýry, v obou jsem nechal přes zimu plnou benzínu a dopadlo to špatně. Nádrže uvnitř zničené, sítko na kohoutu to úplně rozpustilo. Pro ilustraci:


Napsal:
06.03.2007-10:34
od MatějXJ
Tak kurňa chlapi když to vidím a čtu, tak přemejšlím o kvalitě benzínu. Zatím jsem neměl žádnej takovej problém, ale ten palivovej kohout od OTISE mě dostal. Jdu vylejt benzín anebo už na to prdím a jdu ho projet.


Napsal:
06.03.2007-11:26
od Anonymous
Mne je ale pardoxom to, že sa doporučuje u ocelových nádrží ju na zimu natankovať úplne plnú. Louis to radí taktiež.
Som z toho volajaký zmetený a Otisove fotky ma teda dostali a úplne som sa zhrozil. Večer pojdem radšej do nádrže na kontrolu.

Napsal:
06.03.2007-16:06
od Anonymous
MatějXJ píše:Tak kurňa chlapi když to vidím a čtu, tak přemejšlím o kvalitě benzínu. Zatím jsem neměl žádnej takovej problém, ale ten palivovej kohout od OTISE mě dostal. Jdu vylejt benzín anebo už na to prdím a jdu ho projet.

Pavle ty "kurvo"

ty už jezdíš? Já to ještě nevytáh

čekám na nový svíce a lepší počasí, když je hezky tak nejni čas

.
K tomu benzínu:
Nikdy jsem na zimu u žádný motky nenechával benzín v nádrži navzdory všem "moudrým" radám, ale taky nikdy nezůstala nádrž na rámu

. Asi jsem jinej


Napsal:
06.03.2007-19:06
od Anonymous
S tím benzínem to bude asi tím, že v pionýrech je mix s olejem. Plná nádrž má být pro to aby se neměla kde srážet vlhkost a tím aby nezačala nádrž rezavět.

Napsal:
06.03.2007-22:21
od Anonymous
laznickj píše:Plná nádrž má být pro to aby se neměla kde srážet vlhkost a tím aby nezačala nádrž rezavět.
Nikdy se ti nepovede jí naplnit tak, aby tam nevznikla "kapsa", takže kde nic není (benzín) ani rez nežere. Ale pořád lepší nabrat do plna, než tam nechat 3litry


Napsal:
07.03.2007-03:53
od MatějXJ
XJelen píše:MatějXJ píše:
Pavle ty "kurvo"

ty už jezdíš? Já to ještě nevytáh

čekám na nový svíce a lepší počasí, když je hezky tak nejni čas

.
Tak já taky nějak neblázním, ale svíce nový, olej vyměněn všude a zahřát se to musí


Napsal:
07.03.2007-13:26
od Anonymous
MatějXJ píše:XJelen píše:MatějXJ píše:
Pavle ty "kurvo"

ty už jezdíš? Já to ještě nevytáh

čekám na nový svíce a lepší počasí, když je hezky tak nejni čas

.
Tak já taky nějak neblázním, ale svíce nový, olej vyměněn všude a zahřát se to musí

Do pryči zítra na Motocykl do Práglu, odpoledne pracovně do Opavy a pátek-sobota Rožnov. Doufám, že v neděli bude nějak fajn, nebo už mi trefí


Napsal:
13.03.2007-09:05
od Faudy
Tak jsem to dal rano na pri, po dvaceti minutach jsem to sel nadlabnout a tak na sestej sedmej pokus to chytlo. Casem i na vsechny valce! Jeste ze to baterka zvladla, jednou jsem ji v zime nastesti nabil.
Vecer dam novej olejicek, iridiovy svicky a sezona muze zacit


Napsal:
09.04.2007-17:18
od Anonymous
Tak jsem ji dneska taky probudil po zimním spánku. Včera jsem dal kohout na PRI, dneska jsem naládoval baterku, vyčistil a vyhřál svíčky odpustil kal z plovákových komor a pomocí nabíječky s funkcí start po asi dvouminutovém točení chytla jako z partesu.

Dělám to tak každý rok a zatím bez problému.Jen když startuju,tak hlídám starter,aby se moc nepřehřál. Hned jsem se samozřejmně drobet projel

Ve středu jdu pro značky a konečně vyrazím
