Stránka 1 z 2
Vibrace

Napsal:
15.04.2007-18:42
od Anonymous
Zdravím xj-éčkáře! Tak je to tu, stal jsem se majitelem krásného vínového N-ka... A už se na vás obracím s dotazem k vibracím. Vím, že kolem 4 tisíc vibruje, to jsem se dočetl snad všude, ale překvapilo mě jak. Čekal jsem jen šimrání, ale slovo, které to popíše dostatečně je brnění. Do nohou, rukou i od nádrže. Je to normální? Když za to zaberu, neni to tak hrozné, ale jakmile jedu jen na špetku plynu nebo brzdím motorem v tomto rozsahu, je to celkem nepříjemné... Ještě kolem 6 tisíc mírné zašimrání... Je možné, že je to rozhašenými ventily, případně karbece? Na volnoběh cvakají i za tepla, půjde v nejbližší době do servisu... Jinak jede krásně, spotřeba do 5-ti litrů a žádné pazvuky... Díky!

Napsal:
15.04.2007-19:37
od Mira XJ
U XJ naprosto normální.

Napsal:
15.04.2007-19:45
od OTIS
Mě nic nebrní, zašimrá do nohou, jinde o tom ani nevím...

Ale těžko říct co je pro tě šimrání a co už brnění, myslím diskuze, která nikam nepovede dokud se to prakticky nesrovná.

Napsal:
15.04.2007-19:59
od Anonymous
Mám Diversiona r.v 1994 najeto 55 000 a taky vybruje.Taky mne překvapilo,že docela dost.Jen mám pocit,že to jde spíš někde od předního kola.Tak jsem ho nechal znovu vyvážit,ale nepomohlo to.Je možné,že by to mohly být ložiska v krku řízení,nebo jít po něčem jiném?Kluci dík za každou radu.

Napsal:
15.04.2007-21:11
od Anonymous
Mě taky vibruje, přesně mezi 4500-5000ot. Cejtim to do řidítek a trošku do stupaček. Najeto má teď něco málo přez 55tis. Jen tak mimochodem, dneska stala se mi jiná nemilá věc...


Napsal:
15.04.2007-22:38
od Anonymous
Tak to je mazec!!!

Takový věci by se asi stávat moc neměly

Obešlo bez dalších škod?
Ještě k těm vibracím - šimrání to rozhodně není, cejtim to dost i přes boty, a rukavice. Přirovnal bych to k flexe, co se rukou a řidítek týče.

Napsal:
15.04.2007-23:21
od Anonymous
Sice sem to nepostřehnul hned za jízdy(i když v jednom krátkým okamžiku se mi "něco" nezdálo), ale až po odstavení a pak znovuvyjetí..kdy mi to už znatelně dřelo o kotouč..zbytek tý destičky sem ztratil asi hned jak se to stalo. Jinak desky jsou to SBS s nějakou tvrdou směsí a nějakej ten pátek starý.
Jinak myslim, že asi si na ty vibrace budeš muset zvyknout..já se snažim při jízdě držet otáčky mimo ty kritický, taky mě to docela otravuje.. :/
EDIT: tak není to SBS ale Lucas-výrobce.

Napsal:
16.04.2007-09:20
od Anonymous
Ty si nejezdil na Jawe 350 ze? To by sis liboval jak to XJ simra.

Napsal:
17.04.2007-14:53
od Anonymous
Jezdil sem právě snad na všech jawách a právě proto mě to překvapilo. Ne že by to bylo jako na 350, ale u 250 kejvy už je to hodně podobný. Teda kolem těch 4 tisíc... Právě je nepříjemný, že to vibruje do stupaček, řidítek i nádrže, prostě všude.

Napsal:
17.04.2007-16:45
od OTIS
Dneska sem se při jízdě "zaměřil" na vibrace (normálně je ani nevnímám). Kolem 4000 něco lehce cítím v nohách, ale to není nic obtěžujícího či nepříjemného... Toť vše.
A srovnávat to s kyvkou -asi tam fakt nebudeš mít něco v pořádku

Měl bys začít seřízením.
Re: Vibrace

Napsal:
17.04.2007-17:50
od Anonymous
Chotis píše:Zdravím xj-éčkáře! Tak je to tu, stal jsem se majitelem krásného vínového N-ka... A už se na vás obracím s dotazem k vibracím. Vím, že kolem 4 tisíc vibruje, to jsem se dočetl snad všude, ale překvapilo mě jak. Čekal jsem jen šimrání, ale slovo, které to popíše dostatečně je brnění. Do nohou, rukou i od nádrže. Je to normální? Když za to zaberu, neni to tak hrozné, ale jakmile jedu jen na špetku plynu nebo brzdím motorem v tomto rozsahu, je to celkem nepříjemné... Ještě kolem 6 tisíc mírné zašimrání... Je možné, že je to rozhašenými ventily, případně karbece? Na volnoběh cvakají i za tepla, půjde v nejbližší době do servisu... Jinak jede krásně, spotřeba do 5-ti litrů a žádné pazvuky... Díky!
Čus Chotis, já mám motorku po seřízení, tak se stav, nebo si dáme někde spicha a můžem to porovnat. Abych se přiznal, tak při jízdě žádné vibrace nevnímám. Mě spíš štve, že se při asi 60km/h klepou řidítka jak drahej pes a nemůžu pustit motku z ruky, servisák řikal že je to gumou (předchozí majitel byl vyloženě krajinkář a sjel pneu do hranata) tak musim sušit prašule na nový

Když budeš chtít tak volej 603357465 čus dawsn.

Napsal:
17.04.2007-21:14
od Anonymous
Zdárek! No to já bych se i ozval

akorát motorku teď nemám tady, ale v Bolce... Každopádně teď první co bude že ji dám seřídit. Jen ty servisy sou k prasknutí sakra, mě to štve... Zatim samý starosti po koupi

Ještě mě napadla taková blbost - sem si z nudy pročítal manuál a koukal na vůli řetezu, já ho mám napnutej jak kráva, rozhodně teda nemá průhyb 3cm a taky sem si vzpomněl, že ty vibrace občas jakoby zvětšujou s propruženim zadního tlumiče při houpavejch nerovnostech. Je možný, aby to dělal přepnutej řetěz??? Asi už si vymejšlim


Napsal:
17.04.2007-23:24
od kubik1
přepnutej řetez určite uslyšís-nasrane cvaka a vrní

kdyz pojedes jako kralovna kolobězka v sedě ucítíš, jak tě moto zezadu brzdi.
jooo zlatej kardán...tak bych ho chtěl


Napsal:
18.04.2007-09:31
od Faudy
Rozhodne ten retez musi mit predepsanou vuli, protoze pri propruzeni se v podstatate zkracuje a napina, protoze osa zadni vidlice neni osa vyvodu z prevodovky. Pak dostava lozisko na vystupu z prevodovky zabrat vcetne ty hridele.
Na xt musim retez mit vyslovene plandavej, protoze pri plnym propruzeni zadku jsou i ty tri centaky malo, vyslovene je to zespoda cejtit.

Napsal:
19.04.2007-17:42
od Anonymous
No myslim, že fakt bzučel, ještě sem si v jednu chvíli řikal, copak to asi je... Každopádně s vibracema to asi nic společnýho nemá...
Hodim sem info pak po seřízení, snad to přejde


Napsal:
22.04.2007-18:34
od Anonymous
Takže jen info - řetěz jsem povolil, přestal bzučet a je to takový celkově měkčí, klidnější - asi nic novýho

Vibrace - byl povolenej levej vejfuk, respektive objímka, na který drží ve svodech, všechno jsem dotáhl a hle, vibrace se snížily... Ne že by zmizely, ale je to výrazně lepší! Uvidíme, co bude ještě po servisu.

Napsal:
19.07.2007-06:54
od Anonymous
Nazdar, taky jsem měl problémy s vibracemakolem 4000. Jenže už jsem si po pár km připadal jak dřevorubec po celodenní šichtě s motorovou pilou. Takže seřídit ventily. A při volnoběhu, hlavně po studeným startu, to vrčelo a chrastilo z pravé strany: no jasně objímka pravýho laufu. Úplně se to neztratilo, mám dojem, že bude i vnitřní přepážka utržená. Ale je to lepší.

Napsal:
15.10.2007-23:00
od Anonymous

motorka je cca 2000km po servisu, najeto asi 31tisic a kolem 4.tis. otaček jen mravenčí do nohou(i kdyz se mi zda, že s přibývajícíma km se vibrace mírně zvyšují..)

Napsal:
16.10.2007-16:47
od Anonymous
jj, když to točím kolem 4 tis. a jedu víc jak 30km v tahu, tak pak třeba ani necejtím pravačku, tak to prostě točím víc a je:) Horší je to ohledně kmitajícího řízení - posledně jsem zavčas nepřepnul rezervu a držíce jen plynovou rukojeť se stroj tak rozkmital, že jsem musel úplně zastavit..ale to patří do trochu jiné sekce..

Napsal:
16.10.2007-17:17
od Anonymous
Tak "mrtvou" pravou ruku jsem míval taky. Ale jak jsem najížděl víc a víc km, tak to přestalo. U mne to bylo tím, že jsem na tom blbě seděl a ruce jsem měl křečovité. Zkus to tolik nemačkat, není to lopata.

Koho na XJ bolí záda nebo ruce, tak je nemocný, nebo na tom sedí blbě. Co říká Otis?

Napsal:
16.10.2007-17:21
od Anonymous
A ještě něco. Až s někým pojedeš delší trasu, po příjezdu si najdi toho nejméně zničeného a pak se podívej, jak na tom sedí. Třeba já jsem se snažil napodobovat XJelena a nebo MatějeXJ.
Když jsem napodoboval Toma, tak jsem skončil v křoví....


Napsal:
16.10.2007-17:25
od Anonymous
bolek_xj píše:A ještě něco. Až s někým pojedeš delší trasu, po příjezdu si najdi toho nejméně zničeného a pak se podívej, jak na tom sedí. Třeba já jsem se snažil napodobovat XJelena a nebo MatějeXJ.
Tzv. policejní, neboli BMW posed


Napsal:
16.10.2007-17:28
od Anonymous

Napsal:
16.10.2007-17:40
od Anonymous
Johny píše::D motorka je cca 2000km po servisu, najeto asi 31tisic a kolem 4.tis. otaček jen mravenčí do nohou(i kdyz se mi zda, že s přibývajícíma km se vibrace mírně zvyšují..)
Co říká čtyřválcovému vibrátoru tvoje partnerka? 

Napsal:
16.10.2007-20:01
od TOMMZ

Napsal:
16.10.2007-20:10
od Anonymous
TOMMZ píše:bolek_xj píše:Co říká čtyřválcovému vibrátoru tvoje partnerka?
Myslím, že pro partnerku by to muselo bejt víc lokalizované nebo kuličky nebo jsem málo zkušenej?
A nebo Buell jakejkoliv model


Napsal:
16.10.2007-20:32
od Anonymous
Kdo by chtěl mít mezi nohama rozklepanej nejtek


Napsal:
16.10.2007-23:04
od Anonymous
bolek_xj píše:Johny píše::D motorka je cca 2000km po servisu, najeto asi 31tisic a kolem 4.tis. otaček jen mravenčí do nohou(i kdyz se mi zda, že s přibývajícíma km se vibrace mírně zvyšují..)
Co říká čtyřválcovému vibrátoru tvoje partnerka? 

moje partnerka na to neříká nic, takovych věcí si užije doma dost(aspon mě to tak říká

) a navíc po přesedlání z jawy...
jen jsem byl dost překvapen jak se kroutí ten rám, jel jsem tak kolem 140 zafoukal asi vítr a měl jsem hoodně blbej pocit, dost nejistej..
neda se s tim nahodou něco dělat?

Napsal:
17.10.2007-05:38
od Anonymous
najezdit hodně kilometrů a už Ti to nepřijde


Napsal:
17.10.2007-06:16
od Anonymous
Johny píše:neda se s tim nahodou něco dělat?
Dá, ale tady se to nesmí říkat
