Stránka 1 z 2

C.E.C.

PříspěvekNapsal: 01.03.2006-11:18
od TOMMZ
Letos bude možná na co koukat:

http://www.ivracing.cz/

... Závody pro každého ... ze silnice na závodní dráhu!


Czech Endurance Cup (C.E.C.) je národní pohárový vytrvalostní závod určený především pro amatérské jezdce, přístupný i jezdcům s licencí. C.E.C dává všem možnost vyzkoušet závodění v jiné podobě, než jsou závodní sprinty na pár kol s mnoha hodinovým čekáním na další příležitost svézt se. Stačí osedlat vaši běžnou motorku a může se z vás stát šampión! Stačí mít pouze
touhu zažít aspoň jednou ten pocit stát na startu skutečného závodu.Nepotřebujete miliony, statisíce ani desetitisíce, abyste mohli vyhrát!Stačí běžný motocykl a chuť svézt se na bezpečném okruhu.


Cílem C.E.C. je podpořit všechny motorkáře, kteří si chtějí buď užít jízdu na kvalitní závodní dráze, nebo pomýšlejí na závodní budoucnost a neví jak začít. C.E.C chce vyjít vstříc všem, kteří mají touhu závodit, ale nemají pro to zatím podmínky. Projekt chce přispět k rozšíření řad motocyklových
jezdců v České republice. To je vize, která není neuskutečnitelná, vždyť z podobných podniků ve světě už vzešly hvězdy světových šampionátů.


Jak název Czech Endurance Cup (C.E.C.) napovídá, jedná se o vytrvalostní závod, připravený tak, aby se dal absolvovat na běžných produkčních motocyklech s minimálními úpravami. Požadavky na výstroj jezdců vychází ze standardního vybavení, které je třeba pro jízdu na běžných komunikacích.
C.E.C. dává šanci na dobré umístění všem bez rozdílu a svým charakterem potírá i rozdíly ve výkonnosti mezi motocykly. Není důležitá maximální rychlost, ani nejrychleji zajeté kolo. Důležitá je týmová souhra, motocykly,které vydrží celodenní zátěž a vyrovnané časy týmu.


Týmová práce, společná strategie, dobrá příprava, vyrovnané výkony, zážitek ze závodění a naplno využitý čas na okruhu. To jsou základy vytrvalostních závodů, které vám přinášíme.


C.E.C. je rozdělen do několika kategorií, ty jsou zvoleny tak, aby co nejvíce odpovídaly běžně používaným názvům prodejních verzí motocyklů. Pro rok 2006 jsou v rámci C.E.C vypsány následující tři kategorie:


Supersport 600 - sportovní motocykly do 650cc dvoudobé i čtyřdobé

Supersport 1000 - sportovní motocykly nad 650cc dvoudobé i čtyřdobé

Naked Bikes - Nekapotované cestovní motocykly s objemem motoru alespoň 400cc


Po skončení každého závodního dne proběhne vyhlášení výsledků a první tři týmy v každé kategorii obdrží poháry. Za první až patnácté místo budou navíc po každém závodě přiděleny body, které se budou započítávat do celkového hodnocení týmů. Po skončení posledního závodu sezony bude vyhlášeno celkové pořadí pro každou kategorii a rozděleny poháry a ceny.


Hlavním cílem C.E.C. je přivézt k závodění nové amatérské jezdce, a proto jsme vypsali zvláštní cenu "Nejlepší amatérský tým", kterou získá tým,složený výhradně z jezdců, kteří nejsou držiteli žádné závodní licence. Tato cena bude udělena pro každou kategorii.




C.E.C. je koncipován jako jednodenní podnik, který má poskytnout jezdcům maximum času pro jízdu na závodní dráze a tím i maximální sportovní vyžití koncentrované do jednoho dne. Odpadá tím řada starostí spojených s organizací a absolvováním vícedenních závodních podniků. C.E.C.2006 se bude konat celkem třikrát v roce 2006 a všechny závodní dny budou mít stejný časový průběh.

Součástí C.E.C je i zahajovací podnik na úvod sezony – Metzeler Day, který je věnován volnému ježdění na okruhu.

Termíny jednotlivých podniků:


--------------------------------------------------------------------------------


20.4.2006 Automotodrom Brno Metzeler Day. Volné ježdění na zahájení sezony
17.5.2006 Automotodrom Brno I. Podnik C.E.C. 2006
17.7.2006 Automotodrom Brno II. Podnik C.E.C. 2006
16.10.2006 Automotodrom Brno III. Podnik C.E.C. 2006


























Časový harmonogram podniku:


--------------------------------------------------------------------------------


7:00 Příjezd na okruh a otevření paddocku
7:30 – 11:00 Technická a administrativní přejímka

9:00 – 11:00
Volné tréninky (4x 25 minut)
9:00 – 9:25
I. jízda
9:30 – 9:55 II. jízda
10:00 – 10:25
III. jízda
10:30 – 10:55
IV. jízda
11:30 – 11:55
Kvalifikace do závodu


12:15 – 13:15
Polední program

13:25
Otevření výjezdu z boxů a nájezd do zaváděcího kola
13:35
Uzavření výjezdu z boxů
13:37
Start do zahřívacího kola

13:45
Start závodu
17:45 Cíl závodu

18:30
Vyhlášení výsledků a předávání cen

20:00
Uzavření a vyklizení paddocku

C.E.C. je koncipován jako jednodenní podnik, který má poskytnout jezdcům maximum času pro jízdu na závodní dráze a tím i maximální sportovní vyžití koncentrované do jednoho dne. Odpadá tím řada starostí spojených s organizací a absolvováním vícedenních závodních podniků. C.E.C.2006 se bude konat celkem třikrát v roce 2006 a všechny závodní dny budou mít stejný časový průběh.

Součástí C.E.C je i zahajovací podnik na úvod sezony – Metzeler Day, který je věnován volnému ježdění na okruhu.

Termíny jednotlivých podniků:


--------------------------------------------------------------------------------


20.4.2006 Automotodrom Brno Metzeler Day. Volné ježdění na zahájení sezony
17.5.2006 Automotodrom Brno I. Podnik C.E.C. 2006
17.7.2006 Automotodrom Brno II. Podnik C.E.C. 2006
16.10.2006 Automotodrom Brno III. Podnik C.E.C. 2006


























Časový harmonogram podniku:


--------------------------------------------------------------------------------


7:00 Příjezd na okruh a otevření paddocku
7:30 – 11:00 Technická a administrativní přejímka

9:00 – 11:00
Volné tréninky (4x 25 minut)
9:00 – 9:25
I. jízda
9:30 – 9:55 II. jízda
10:00 – 10:25
III. jízda
10:30 – 10:55
IV. jízda
11:30 – 11:55
Kvalifikace do závodu


12:15 – 13:15
Polední program

13:25
Otevření výjezdu z boxů a nájezd do zaváděcího kola
13:35
Uzavření výjezdu z boxů
13:37
Start do zahřívacího kola

13:45
Start závodu
17:45 Cíl závodu

18:30
Vyhlášení výsledků a předávání cen

20:00
Uzavření a vyklizení paddocku

PříspěvekNapsal: 03.03.2006-00:13
od Anonymous
Tak to zni zajimave, kdo poskytne XJ (R)? Udelame XJ tym v kategorii naked :lol:

PříspěvekNapsal: 03.03.2006-09:02
od TOMMZ
Čoveče já bych do toho docela šel, protože mám jezdit na volný jízdy, kde se stejně najde spousta magorů nebo na vytrvalostní závody to je asi jedno. Jenže to není levná záležitost a když nejsou rozdělení naháči dle objemu, tak je šance na nějáké lepší umístění mizivá...snad jedině, že by se jelo na vodě nebo tak něco.

PříspěvekNapsal: 05.03.2006-20:13
od Anonymous
to neni, hlavne by to chtelo to XJR,GSX mozna nejlip ZRX a pet lidi do tymu s masinama,protoze pak by to chtelo jeste mechnika. Nevim jestli by vydrzeli 1-2 stroje jezdit 4 hodky v kuse.Prece jen jsou to vzduchace:-) jedine kdyby byl dest:-)A jak jsem koukal kategorie naked by byla jedina mozna ciste amaterska.

PříspěvekNapsal: 05.03.2006-21:30
od TOMMZ
A jak jsem koukal kategorie naked by byla jedina mozna ciste amaterska.


Jak to myslíš? Celej pohár je víceméně amatéerský, protože se ho můžou účastnit jezdci bez licence. Bohužel se můžou zůčastnit i jezdci s licencí....jako třeba v Midland Racing Teamu :cry:

GSX by to nechtělo neb je omezen objem na 1300ccm, snad jedině starší GSX 750. Vzducháč by to měl vydržet, i když u XJ by to asi chtělo zvětšit chladič oleje.

PříspěvekNapsal: 05.03.2006-22:54
od Anonymous
no myslim to tak, ze v ostatnich kategoriích jsou uz zaregistrovani jezdci co jezdej MČR a nekdy i evropu - treba Kana. Takze stejne to neni proste amatersky. ALe na druhou stranu ty duvody co uvadej, proc tam pustej i jezdce s licenci jsou celkem rozumny,jen se tam bohuzel nacpou i lidi z racing teamu s mechanikama,vlastnim zazemim a okruhovejma specialama. Coz v kategorii naked urcite nehrozi, protoze neznam racing team s nahacema:-))) Jinak GSX jsem myslel stare 1200....

PříspěvekNapsal: 18.03.2006-23:38
od TOMMZ
Takže už je ve startovní listině i Bandit Pico Team( Suzuki SV (1000ccm), Suzuki Bandit GSF (1200ccm), Suzuki Bandit GSF (1200ccm), Suzuki Bandit GSF (600ccm)), takže tam bude i pár naháčů :D

Při pohledu na listinu to vypadá, že brněnská trať bude nacpaná k prasknutí a opravdu bude na co koukat. Zvlášť hromadný start bude docela zážitek. Aktuálně 48 mašin na startu.

PříspěvekNapsal: 04.05.2006-22:37
od TOMMZ

Přijede ještě někdo??

PříspěvekNapsal: 12.05.2006-10:48
od TOMMZ
Přijede se ještě někdo podívat na CEC kromě mé maličkosti a asi i Koronera?

Fotky CEC

PříspěvekNapsal: 18.05.2006-22:37
od TOMMZ
gallery/album.php?album_id=84

PříspěvekNapsal: 24.05.2006-17:01
od TOMMZ

Další fotky

PříspěvekNapsal: 25.05.2006-00:32
od TOMMZ

PříspěvekNapsal: 17.07.2006-19:39
od TOMMZ

PříspěvekNapsal: 17.07.2006-23:42
od TOMMZ

PříspěvekNapsal: 17.10.2006-19:10
od TOMMZ

PříspěvekNapsal: 17.10.2006-19:17
od Anonymous
Který kollínko je tvoje TOME :D ??

PříspěvekNapsal: 17.10.2006-20:29
od TOMMZ

PříspěvekNapsal: 17.10.2006-21:54
od Anonymous
Dobrá akce, Pepa Sršeň zase perlil :D

Co motorka? Už jsi to nějak vyřešil?

PříspěvekNapsal: 18.10.2006-00:12
od TOMMZ
Jo, prodal :? ale snad, když budou nějaký penízky, tak možná na jaře něco koupim.

PříspěvekNapsal: 18.10.2006-23:55
od Anonymous
I třetí závod byl super :)

PříspěvekNapsal: 17.04.2007-13:41
od lynx
Jedete se někdo podívat (případně zazávodit si) v pondělí do Mostu? Kamarád dal dohromady jeden tým, tak tam jedu už v neděli - trochu vypomoct. Samozřejmě pokud bude alespoň trochu slušně.

PříspěvekNapsal: 21.05.2007-10:42
od lynx
Tak mi to nedá, abych se nepochlubil, jak to chodí u nás v týmu :lol:
http://www.motorkari.cz/index.php?show=00000004048
http://www.motorkari.cz/index.php?show=00000004081
Ve vší skromnosti upozorňuji zvláště na odstavce věnované práci mechaniků :lol: 8) :lol: :lol: :smt033

PříspěvekNapsal: 01.08.2007-08:31
od lynx
Tak sem dám další pozvánku - 6.8.2007 Most. V případě divácké návště vy na trati doporučuji velké transparenty s číslem 14 včetně obdivných textů :smt038 . V depu doporučuji obzvláště prohlídku boxu č. 10 - nezapomeňte na stylové oblečení - montérky :lol: :lol: :smt033

PříspěvekNapsal: 01.08.2007-09:03
od TOMMZ
Hm letos jsem se dostal jen na první a snad by mi to mohlo vyjít na poslední :?

PříspěvekNapsal: 09.08.2007-19:02
od Anonymous
lynx píše: doporučuji velké transparenty s číslem 14 včetně obdivných textů :smt038


No čoveče koukám do listin a nakonec docela dobrý :wink: za čtyři hoďky nafasovat jenom čtyři lapy 8)

PříspěvekNapsal: 09.08.2007-22:02
od TOMMZ
Čtyři kola jsou nic!

Si přečti TOTO!

PříspěvekNapsal: 10.08.2007-07:30
od Anonymous
TOMMZ píše:Čtyři kola jsou nic!

Si přečti TOTO!


myslel jsem to samozřejmě obdivně (špatně zvolený smajlík) :wink:
Pár těch kluků už jsem v Mostě viděl, ale mezi ně bych nevlezl :shock:

PříspěvekNapsal: 13.08.2007-08:07
od lynx
Je fakt, že se kluci zlepšili a to s náma tentokrát nejel největší střelec (Robert Papežík - modří vědí :D ). Ten závod je fakt maso, ovšem start je něco naprosto šílenýho - do tý první šikany by mě po startu nedostali ani za zlatý tele :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: 25.09.2007-16:52
od Anonymous
Sorry, že se v tom ještě vrtám, ale...

lynx píše: V depu doporučuji obzvláště prohlídku boxu č. 10 - nezapomeňte na stylové oblečení - montérky :lol: :lol: :smt033


Obrázek
Na tebe to neplatí??? :lol:

PříspěvekNapsal: 26.09.2007-08:31
od lynx
:lol: Jenom pro upřesnění - tento typ kalhot byl původně pracovní - montérky. Za to že z toho nakonec vzniklo modní oblečení, fakt nemůžu. Já jsem takový staromilec - dokonce ani do divadla v gumákách nechodim :lol: (teď mě napadá: Otis naznačoval, že sraz je vrcholná společenská událost - z důvodu pravidelné kontroly čistoty strojů, tak to si budu muset vzít na sebe frak :lol: :lol: ).
Ještě pro úplnost - i díky práci mechaniků (ve snobských monterkách) skončil tým číslo 14 celkově DRUHÝ v kategorii licencovaných jezdců :smt033 :smt038 :smt023 . Gratulace a případné sponzorské příspěvky přijímám během srazu :lol: :lol: :lol: :lol: