Zlobi sytic

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Zlobi sytic

Příspěvekod Anonymous » 22.05.2007-12:41

Ahojte .... ted se mi dvakrat stalo, ze kdyz startuju se syticem tak motor nejde do otacek .... a po chvili jakoby se chytl a zacne se tvarit normalne. Je nejake svinstvo v karbecu nebo neni pri tehle teplotach treba startoivat pomoci sytice? :?:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 22.05.2007-12:51

Zdravim! Nechtěl bych se tě dotknout, ale neni to tim, že dáváš plyn moc brzy, než se prohřeje?
Anonymous
 

Příspěvekod karlos » 22.05.2007-12:55

Nastartovat vždy se sytičem, postupným přivíráním sytiče nechat prohřát řádně motor. V manuálu se píše, že motor je řádně prohřátý když po otočení plynu jde motor snadno do otáček. Já zahřívám tak 2 minuty při otáčkách max. 2000.
Kdo to nikdy nezkusil, tak neví, o čem to je...
karlos
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 259
Images: 5
Registrován: 16.03.2007-05:12
Bydliště: Šakvice

Příspěvekod Anonymous » 22.05.2007-12:57

Chotis píše:Zdravim! Nechtěl bych se tě dotknout, ale neni to tim, že dáváš plyn moc brzy, než se prohřeje?


neboj nedotykas se mne :lol: primo pri startu ... povytahnu sytic a zacnu startovat plyn vubec nepridavam ... ale ma to tendenci chcipat az po chvili se to jakoby chytne a jde do otacek ... pomalu zatahuju sytic a drzim to tak na 2500 cca 3 minuty ... tak mne napada, jak dlouho zahrivat motor?
Anonymous
 

Příspěvekod karlos » 22.05.2007-13:29

Může to být úbytkem paliva v karburátorech a chvilku trvá, než se benzín nacucne. Zkus někdy dát kohout na PRI a pak startovat. Třeba to bude lepší
Kdo to nikdy nezkusil, tak neví, o čem to je...
karlos
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 259
Images: 5
Registrován: 16.03.2007-05:12
Bydliště: Šakvice

Příspěvekod Anonymous » 22.05.2007-14:42

ja musim vzdy startovat tak, ze dam plny sytic, zacnem startovat a musim jej pomoct aj trosku plynovou rukovatou. bez toho iba marne pretacam. Ak sa chyti, musim otacky zvysit na cca 2000-2500, inac by aj na sytici klesli na 1000. Po tomto zakroku idu na 3000, postupne uzavriem sytic, a akonahle idem ochotne za plynom cez 1500 otaciek, vyrazam
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 22.05.2007-16:28

Taky mi to někdy dělá.. zkus dát sytič jenom do půlky. Mělo by to pomoct.
Anonymous
 

Příspěvekod kubik1 » 23.05.2007-00:26

XJ 600 starej model mi reagoval na sytic krasne otacky šli reguloval v rozmezí 1000-3500 ,ale ted XJ 900 starej model taky nic moc. kdyz dam sytice moc tak se jakoby dusí ,nechavam sytic tak napul vytazenej ale stejne mi na sytic otacky nigdy nevylezly nad 1500 :smt017
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Anonymous » 24.05.2007-11:27

Pokud je teplo startovat bez sytice a nebo jen na kousek. Pokud i v teplem pocasi startujes s plnym syticem, tak se ujelvaj svicky a nechce se ji ani startovat.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 25.05.2007-08:27

Možná by to chtělo udělat podtlaky.
Anonymous
 

Zlobí sytič

Příspěvekod Anonymous » 25.05.2007-19:42

S tím sytičem mám stejnou zkušenost .Za teplého počasí startuji bez sytiče ,musím ji chvilku nechat ohřát protože jakmile se dotknu plynu tak mi to hned zdechne . :( Ale jak je trošku prohřátá okamžitě jede. :D :D Teplá potom na cvrknutí. :D :D
Anonymous
 

Vsechno se sebou souvisi .. aneb nejezdim

Příspěvekod Anonymous » 27.05.2007-18:25

Tak problem se syticem asi signalizoval vaznejsi problem ... stalo se mi, ze sem tam mi jela motka na tri valce, vycisteni svicky, resp. vymena za novou problem odstranil, ale po ujeti par stovek kilometru se problem opakoval. Kluci ze servisu mi premerili jiskru ... ta byla O.K. ale prisli na to, ze se pravdepodobne valec zahlcuje palivovou smesi a doporucili servisniho technika, co opravuje motky uz 3O let (alespon je to kousek od meho baraku). Jsem za nim zajel .... kouknul startnul a rekl, ze problem je vaznejsi .. . asi jsou v p+deli ventily, spatne serizene podtlaky v karbecich. Rekl mi, kdyz tam dam novou svicku zas to par kilaku ujede, ale tim dok+rvim jeste vic motor. Takze mam motku odstavenou a cekam az mne vezme.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 27.05.2007-18:34

No dobrý, samý super zprávy, já se taky v servisu dozvěděl, že mám v háji rozvoďák, asi to neni srovnatelná situace, ale i tak mě to naštvalo...
Anonymous
 


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron