kam patri hadicka

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

kam patri hadicka

Příspěvekod Anonymous » 07.08.2007-20:18

Ahojte,
pri srovnani XJ 600 od Goerge a jeste jednoho XJ 600 Diversion jsem si vsimnul, ze tato hadicka [img]album_showpage.php?pic_id=1842[/img]
je zapojena sem
[img]album_showpage.php?pic_id=1843[/img]
U moji XJ 400 Diversion byla zapojena nekam do karbecu a bocni vystup z valcu byl zaslepen sroubkem (jak je videt z obrazku). Tak se ptam, co je spravne? Jak uz jsem psal, asi se nekdo vrtal v karbecich a motoru a pekne to zprasil. Poradte. Diky
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 07.08.2007-21:04

Mohu pomoci?
Ahojte, pri srovnani XJ 600 od Goerge a jeste jednoho XJ 600 Diversion jsem si vsimnul,
ze tato hadicka 1842 je zapojena sem.1843 U moji XJ 400 Diversion byla zapojena nekam do karbecu a bocni vystup z valcu byl zaslepen sroubkem (jak je videt z obrazku). Tak se ptam, co je spravne? Jak uz jsem psal, asi se nekdo vrtal v karbecich a motoru a pekne to zprasil. Poradte. Diky.
Anonymous
 

Příspěvekod Faudy » 08.08.2007-07:43

Matou me trochu ty obrzky, ale do ty diry po sroubu ne, tam vede olejove potrubi u xjcek bez chladice oleje, pokud vim. Ten bazmek s draty mi silne pripomina nejake predehrivani pri studenem startu, nebo elmg. ventil pro podtlakove odvetrani palivove nadrze - do sani. Zkus se podivat na fise od verze xj600s ve verzi california podobnyho roku vyroby (96, 98 ) na http://www.yamahaoftroy.com (vlevo v menu - OEM parts finder), jestli to dokazes rozkodovat.
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Anonymous » 15.09.2007-07:02

Ahoj, ja mam to "Co je to?" zapojeny prave do ty díry. Ne hadičkou, ale trubičkou...
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 15.09.2007-08:33

Při pohledu na oba obrázky mi to přijde, že u obou se jedná o odvětrávání motoru, u nové 600 je to řešeno jinak a u starších to bylo vždy ve víčku ventilů, což je vidět že to tam je úplně nahoře připojeno. Nedělala se konstrukční změna, proto se to u novějších zaslepilo.
Můj odhad je, že je to odvětrávání a u toho staršího modelu je to spojeno i s předehřevem nasávaného vzduchu. Stejně jako to bylu o ustarých škodovek 120, tam byly dvě hadičky nahoře od karbcu a od víka ventilů. Přetlakový teplý vzduch byl opakovaně nasáván do vzduchového filtru a tím velmi rychle ohříval nasávaný vzduch. Motor se rychleji zahřeje.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 18.09.2007-22:46

2 Tridac: nechápu..... do té díry přijde připojit trubička, na album_showpage.php?pic_id=298 je popsaná TO CYLINDER HEAD ....
Anonymous
 


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník