Odškrcení motoru

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Odškrcení motoru

Příspěvekod Anonymous » 19.08.2007-15:53

Ahojte. Mám XJ 600 r.v. 96 dotažené z Německa. Papírově 37 kW. Dá se prý nějak odškrtit na plný výkon. Poradíte někdo jak? Jestli je to jen mechanická záležitost? Díky moc za rady.
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 19.08.2007-16:02

Myslím že se to tu probíralo mnohokrát, pročti si témata-nadpisy v sekci motor.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod xy » 19.08.2007-23:32

...probíralo,ale konkrétní rady veškeré žádné,o fotkách ani nemluvě... :(
xy
XJ štamgast
 
Příspěvky: 333
Images: 4
Registrován: 13.08.2006-21:23
Bydliště: Ouběnice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: fzs 600
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Mira XJ » 20.08.2007-07:02

JK: sorry,ale toto není servis. máš tam radu třeba ode mě,že si máš podle vinka zjistit u dealera yamahy jak to je škrcené. Potom samazřejmě můžeš nechat si svoji nechat odškrtit a uvés sem řešení. Každá rada kterou tady najdeš je vyzkoušená někým a musel do ní investovat vlastní čas a peníze. Já osobně jsem se rozhodl už moc nepřispívat ,protože jsem na netu objevil mnou psané články a návody,ale s jiným jménem autora.Z tohoto ohledu už nepíšu články,ale pouze přispívám do fora.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 20.08.2007-07:17

A seš si jistej že to už odškrcený není?Já sem koupil taky s 37kw v papírech ale nejspíš je odškrcená.páč z ní vyždímám přes 190km/h tachometrovejch což by 37kw verze jet neměla.
Anonymous
 

Záměna karburátorů

Příspěvekod PIG » 27.10.2007-08:13

Čus! Prosim vás můžete mi někdo říct názor na to že bych na svým XJ r.v99 který je zavřený na 25kW, vyměnil karburátory z otevřenýho XJ? Podle mě by to jít mělo ale prd tomu rozumim a tak by mě zajímalo jaký na to máte vy zkušenější pohled nebo zkušenosti. Díky moc!!!! Ptám se na to proto že já chci XJ otvírat na plný výkon protože mám papíry na vše a chci si prostě užít tu motorku se vším všudy a jeden týpek ji chce zavřít protože na to papíry nemá a musí si nechat přepsat data v techničáku.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod lynx » 27.10.2007-21:27

Ten týpek ať si nechá ty údaje přepsat a nešťourá se v tom, stejně by to za chvíli zase otvíral. Potvrzení z brzdy o výkonu si určitě sežene, v tomhle státě koupíš všechno. A ty si to nech regulérně otevřít, prohazovat karburátory je zbytečná práce.
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod PIG » 28.10.2007-06:43

No taky mi šlo o to že ušetřim nějaký háky za ty všechny věci co jsou k otvírání potřeba, o on ať si pak otvírá co chce, jeho - :wink: Ale asi to udělám jak píše Mira nahoře, zjistim podle VIN jak je to škrcený a pak se nějak zařidim
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 28.10.2007-09:32

Jenom se zeptám...Pročs kupoval škrcenou?
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 28.10.2007-10:18

protože se mi líbilo že má málo kilometrů který jsou doložený, nebo málo, pro mě je 20tis který jsou poctivý málo. měla značkovej pravidelnej servis, v origo a dobrym stavu, 99, a líbila se mi barva a prostě tak celkově. jo a hlavně celkem v poho cena. a věřim tomu že neležela, furt tak nějak doufám že to odškrcení nebude zase taková pakárna
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 28.10.2007-22:32

:) Ahoj, nechával jsem si odškrcovat své XJ 600s z roku 00' .
Dle návodu jsem si podle WIN chtěl nechat zjisti jak je to škrceno ,zde na této adrese - info@yamaha-motor.cz - ,ale upřesnili mi jen rok výroby .
Z toho jsen usoudil že mé XJ bylo škrceno na 25kW dle OTP až mimo fabriku . Otevření jsem si nechal udělat u f. Hazdra Moto v Benátkách nad Jizerou a dle inf. je mnoho způsobů jak to škrtily . Měl jich tam již pár na otevření a pokaždé to bylo jinak uzavřené . K mé plné spokojenosti se to podařilo otevřít , pak seřídit a jsem spokojen . rozdíl byl opravdu znát . :twisted:
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 29.10.2007-18:59

Tak jsem volal do Yamahy a oni na mě koukali jako tele na nový vrata. Prej kde jsem to vzal a strašně se divili tomu že to ještě neviděli že to je uškrcený snad už z výroby protože to je rok 99 a tenkrát takový výmysli o výkonech kvůli papírům nebyly. Takže mi neřekli nic, a hlavně taky proto že je to z D. Nezbívá mi nic jenýho než kuchat :roll: jo a ještě mě frajer postrašil že bych mohl mít i v řídící jednotce jiný hodnoty předstihu.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 29.10.2007-20:10

Skoro bych příště popřemýšlel dopředu, jestli po koupi místo ježdění lítat po servisech.
Radost z nového musí být poloviční. Přesto přeji dobré pořízení a ať na jaře vyjedeš se všemi koňmi.. Kdo by na Tebe na společných vyjížďkách furt čekal. :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 29.10.2007-20:15

Dneska jsem ryl zahradu a tak toho nějak nemohu nechat..... :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 29.10.2007-20:22

Rád bych věděl, jak se ti to seškrcení projevuje v praxi... Jakou max rychlost jsi dosáhl? Dynamika?
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 30.10.2007-08:07

To PIG: ty jsi z Miroslavi u Znojma? Cca 15km do Pohořelic?
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Mira XJ » 30.10.2007-08:12

Kam jsi do Yamahy volal? :shock: Podle VIN ti musí říct jestli to bylo škrcený nebo ne. Pokud to nebylo škrcený ve fabrice,tak to bylo škrcený mimo. To by neměl být problém to odškrtit. Pokud to bylo škrcený ve fabrice,tak ti podle vinka řeknou jak. Holt jsi se dovolal blbému zástupci yamahy a blbému člověku. Lépe řečeno - "nekoupil jsi si motorku od nas, tak co otravuješ." V současné době normální přístup.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod PIG » 31.10.2007-18:36

Mira XJ píše:To PIG: ty jsi z Miroslavi u Znojma? Cca 15km do Pohořelic?


jo jo, to je ono, můžem dát někdy spicha kdybys neměl co na práci, jako rád bych si poslech názor na tu svou 25kW divočinu od někoho, kdo už sice na otevřený, ale na stejný mašině jezdí.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod PIG » 31.10.2007-18:37

jo jinak volal jsem do Yamaha motor sport a jsou čechticích u prahy nebo co je to za prdel. Kořeň ale povidal že pokud jsem měl v originál německým techničáku co jsem měl k tomu už ten výkon napsanej bez nějakýho přepisování a změn tak že to dělala fabrika. nevim no
jo a taky řikal že můj typ co je napsalnej na válcích 4BR a pak tam nad spojkou je 4LX že to nějak neví proč je tohle zrovna spolu u tohdle roku výroby když ty 4LX byly ze starších XJ.
Naposledy upravil PIG dne 31.10.2007-18:52, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod PIG » 31.10.2007-18:42

bolek_xj píše:Skoro bych příště popřemýšlel dopředu, jestli po koupi místo ježdění lítat po servisech.
Radost z nového musí být poloviční. Přesto přeji dobré pořízení a ať na jaře vyjedeš se všemi koňmi.. Kdo by na Tebe na společných vyjížďkách furt čekal. :lol:


:D jako sem se aj zasmál no :wink: jako je fakt že po 14ti dnech co na tom jezdim se mi to zatim zdá furt dost rychlý ale vadí mě spíš to, že někde na dálnici držet 120-130 je docela problém protože to je vlastně na hranici. nepotřebuju jezdit víc, někdy, ale viš jak to myslim, rezerva je rezerva. což s 25kW už v tý rychosti žádná není.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod PIG » 31.10.2007-18:46

Chotis píše:Rád bych věděl, jak se ti to seškrcení projevuje v praxi... Jakou max rychlost jsi dosáhl? Dynamika?


no rychlost tak 140, možná by se rozutíkala i víc někde po kopečku ale nepovažuju se za toho správnýho trápiče motorů tak to nějak zbytečně nedráždim. Jinak co se týče nějakýho ježdění po okrese tak v poho, předjet se dá vše, myslim že to jde i dobře od spoda a řadit se dá celkem brzo, bohužel po těch 120 už žádnej švih a pak je brzo po všem. Ve dvou taky v poho. Myslim že na to ale nemám objektivní názor protože prostě po 350tce jede asi dobře všechno :wink: :D
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod karlos » 31.10.2007-18:50

No tak držet 120-130 na dálnici bez plexi normálně v sedu je problém i u mě. Když chci jet víc, musím si lehnout na nádrž a pak jedu i 160, ale to cestování je o ničem a nedá se dlouho vydržet. Já jsem jel nejvíc asi 180 a to jsem byl přilepenej na nádrži a neměl jsem kufr.
Holt naháč je naháč a na něm se jezdí do 120 :D
Kdo to nikdy nezkusil, tak neví, o čem to je...
karlos
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 259
Images: 5
Registrován: 16.03.2007-05:12
Bydliště: Šakvice

Příspěvekod PIG » 31.10.2007-18:54

jo jasny, to bych překousl, ale mě jenom vadí že si jedeš 120, řikáš tomu cestovka, ale ona je to vlastně ve skutečnosti skoro maximálka.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 31.10.2007-18:57

karlos píše:...Holt naháč je naháč a na něm se jezdí do 120 :D

Si z něj děláš prču ne? :shock:
Anonymous
 

Příspěvekod karlos » 31.10.2007-19:06

Si z něj děláš prču ne? :shock:


No jo BJelene, myslím tím na normálním náháčovi ne bandasce 1200 :smt098
Kdo to nikdy nezkusil, tak neví, o čem to je...
karlos
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 259
Images: 5
Registrován: 16.03.2007-05:12
Bydliště: Šakvice

Příspěvekod Anonymous » 31.10.2007-19:33

karlos píše:
Si z něj děláš prču ne? :shock:


No jo BJelene, myslím tím na normálním náháčovi ne bandasce 1200 :smt098

Nepleť do toho kubíky, fouká snad oboum stejně ne?
Jezdím se šestkařema (i půlitrem :wink: ) nikdy mě nepřišlo, že by měli problémy nad 120 :shock:
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 31.10.2007-19:48

tak ale chlapci zpátky k tématu ne :D :wink:
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Bartus » 31.10.2007-22:50

No nevím přátelé mi nedělá problém jet okufrovaný s baťohem při rychlém přemísťování po dálnici i 160 a to nemusím ležet na nádrži :lol: Dokonce jak si vzpomínám tak rychlostní rekord co jsem jel na XJ byl vlastně v "plné polní" s Pavlínou za zády někde před Olomoucí asi 190 :roll: Pro všechny co mě budou kamenovat že to není sport jsem utíkal před bouřkou, stejně mě ve Výškově dostihla :lol:
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Anonymous » 31.10.2007-22:58

Bartus píše:No nevím přátelé mi nedělá problém jet okufrovaný s baťohem při rychlém přemísťování po dálnici i 160 a to nemusím ležet na nádrži :lol: Dokonce jak si vzpomínám tak rychlostní rekord co jsem jel na XJ byl vlastně v "plné polní" s Pavlínou za zády někde před Olomoucí asi 190 :roll: Pro všechny co mě budou kamenovat že to není sport jsem utíkal před bouřkou, stejně mě ve Výškově dostihla :lol:

Takňák :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 01.11.2007-06:15

Ale karlos měl zřejmě namysli jízdu na naháči, tedy N bez jakýchkoliv plastů.
Pokud se nepletu, XJelen nemá nahatého Bandita a Bartus má štítek.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron