motor 92 vs 2000

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

motor 92 vs 2000

Příspěvekod Anonymous » 30.04.2008-15:35

Zdravím, vie mi niekto poradiť, či môžem použiť motor r.v.2000 použiť v motorke r.v.1992?

Ide o Yamahu XJ600 diversion.

Prípadne aké úpravy sú potrebné...
Anonymous
 

Příspěvekod felika » 30.04.2008-20:47

Omnoho lepšie sa diskutuje s niekým, kto má vyplnený profil, tak všetci vieme, s kým máme tú česť. Taký člen vypadá seriózne. Potom je seriózna aj diskusia.
felika
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 238
Images: 232
Registrován: 22.02.2006-20:53
Bydliště: Dudince, Slovensko
Kraj: Banskobystrický
Typ XJ: 900 S Diversion
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod Janoš-XJ » 30.04.2008-20:54

Má pravdu předsedo! :oops: Jde znát že už má Felika rozum a když poradit tak vědět komu.Souhlasím s tebou Feli :roll: Slušnost je třeba.Čau Honza.
I muži mají své dny
Janoš-XJ
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 245
Images: 25
Registrován: 03.10.2007-18:07
Bydliště: Hustopeče
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XL 1000 Varadero
Rok výroby XJ: 2005

profil

Příspěvekod Anonymous » 03.05.2008-05:21

Tak už som si profil doplnil. Môžeme k tomu motoru? Z poslednej sezóny som nemal nič (pokazený motor), z tej pred ňou tak isto nie (ukradli mi motorku), tak ak mi vie niekto pomôcť skôr, ako ten motor predajú, tak ďakujem...
Anonymous
 

Příspěvekod felika » 03.05.2008-07:48

Je mi ľúto, že máš takéto smolné sezóny, to človeka vôbec nepoteší.
Pokiaľ mám správne informácie, XJ 600 Diversion sa vyrábajú od roku 1991. Odvtedy nie je nikde nijaká zmienka o tom, že by sa niečo menilo na konštrukcii motora. Podľa toho by ti ten motor tam mal pasovať. Boli drobné zmeny niekedy v 1997 - iné karburátory, iný kryt na pravej strane a pod., ale zásadné zmeny v rozmeroch motora neboli. Kvôli karburátorom by mohol byť snáď iný airbox, k tomu sa neviem zodpovedne vyjadriť, bolo by to potrebné vidieť.
Predpokladám však, že keď si rozhodnutý motor meniť, že ten pôvodný máš vymontovaný z rámu a v takom prípade by nemal byť problém pomerať uchytenia a porovnať s tým druhým motorom.
A môžeš aj napísať, akú poruchu to vlastne máš, možno by sa nám spoločnými silami niečo podarilo poriešiť, všeličo sa dá opraviť. Je tu mnoho ľudí, ktorí sa vyznajú a sú ochotní fundovane poradiť či pomôcť.
felika
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 238
Images: 232
Registrován: 22.02.2006-20:53
Bydliště: Dudince, Slovensko
Kraj: Banskobystrický
Typ XJ: 900 S Diversion
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod xy » 03.05.2008-12:35

od roku 1998 (asi) přibyl ještě chladič oleje, ne?...
...kam nevidím, tam neletím...
xy
XJ štamgast
 
Příspěvky: 333
Images: 4
Registrován: 13.08.2006-21:23
Bydliště: Ouběnice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: fzs 600
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod felika » 03.05.2008-12:52

Áno, pribudol, ale ja som mal na mysli zmeny priamo na motore. Preto som nespomenul ani dva kotúče miesto jedného, hrubšie predné vidlice, spínač výstražných svetiel, a pod. Tieto zmeny s rozmermi motora nijako nesúviseli.
Ale máš pravdu, je možné že motor 2000 chladič oleja vyžaduje, a potom by to znamenalo o starosť viac...
V tejto súvislosti doplním, že motory s chladičom oleja majú pri olejovom filtri po oboch stranách otvory na rúrky k chladiču. Pri montáži bez chladiča je ich samozrejme nutné zaslepiť.
Mohli by sa vyjadriť múdrejší :wink:
felika
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 238
Images: 232
Registrován: 22.02.2006-20:53
Bydliště: Dudince, Slovensko
Kraj: Banskobystrický
Typ XJ: 900 S Diversion
Rok výroby XJ: 2002


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník