olej na žebrech -xj600, (xj900)

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

olej na žebrech -xj600, (xj900)

Příspěvekod Anonymous » 18.06.2008-13:21

chlapi chci se jen zeptat,poslední dobou si všímám že mám přední část žeber na válcích potřísněnou olejem. je to hned pod vývodem kolen k výfukům. myslel jsem že nejsou utáhlé kolena ael tím to není ,tak nevím. může to být těsnění pod hlavou? začalo to jen tak jemně,ael ted už je to docela slušně zasviněné. tak dík
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 18.06.2008-13:41

Asi to bude chtít vyměnit těsnění pod hlavou pod válci a kolem svorníků...
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 19.06.2008-05:14

Měl sem to taky-je to to těsnění nad válcema + mě o něco dřív odešlo i těsnění pod válcema..to už je lepší přetěsnit pak komplet motor, když už se tý rozborce nevyhneš. Jelikož to bude pěkně mastný, zatim to nechávám a dolejvám, nechám to udělat po sezoně.
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 19.06.2008-07:42

TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 19.06.2008-07:44

no asi máte recht. dokážu vyměnit těsnění pod hlavou sám? není tam nějaká zádrhel?
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 19.06.2008-08:47

Asi jen to sundání hlavy bude trochu složitější(rozvoďák, vačky), ale nevím radši jsem to svěřil servisu než bych se s tim dělal dva dny s nejistým výsledkem.
282 283
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 19.06.2008-09:01

když sundnám hlavu tak tam přece nemůže nic být,ne? teda aspon na 350 nic takového nebylo. prostě odšroubuju pár šroubků a sundám hlavu,ne? nebo se pletu? podle těch obráczků to moc nepoznám.
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 19.06.2008-09:17

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jawa 350 je dvoutakt ne?? Vřele ti doporučuju svěřit opravu servisu.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Bartus » 19.06.2008-09:31

No jestli to nepoznáš z fišů, tak už raději nic nemontuj :lol: Dej to do servisu, už vidím jak si hraješ s ventily a rozebíráš rozvody a hlavně jestli to rozhodíš, jak to budeš seřizovat? Do toho bych nehrabal ani já, stačilo mi jak jsem ho měnil v autě. Co neumím to nedělám :roll: Tím nechci říct, že by jsi to nezvládl sám. Máme tady na firmě krásný spořič obrazovky, v inventoru udělanou 3D kompletaci motoru, vřele doporučuji všem, kteří neví jak funguje 4T. Na požadání zašlu :P
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Anonymous » 19.06.2008-11:03

to asi máte pravdu. raději servis. myslel jsem e to bude jednodušší. ael díky za rady
Anonymous
 

Příspěvekod Rix » 05.08.2009-16:14

4387
Naposledy upravil Rix dne 05.08.2009-16:30, celkově upraveno 1
Rix
XJ štamgast
 
Příspěvky: 494
Images: 29
Registrován: 09.06.2007-12:30
Kraj: Maďarsko
Typ XJ: Hayabusa turbo
Rok výroby XJ: 2009

Příspěvekod Drobeček » 06.08.2009-08:28

Tohle co jste nafotili na Zbyňkově motoru je problém všech starých XJ.
Dělá to těsnění pod víkem ventilů a HLAVNĚ gumové těsnění kolem šroubů víka ventilů. :cry:
Ty jsou už prostě staré a netěsní. Těsnění pod víko ventilů ještě cenově docela jde, ale ty těsnění pod šrouby, no to je doslova katastrofa. Samotné se nedá koupit a tak pouze celé šrouby i s tím těsněním a za to je taková "raketa", že to raději častěji umyji než to kupovat nové. :cry:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod mirekm » 06.08.2009-15:11

JJ, těsnění není žádná sranda. Myslím, že v téhle sadě by mělo být i těsnění pod šrouby : http://cgi.ebay.de/Dichtsatz-Yamaha-XJ- ... 286.c0.m14
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Drobeček » 06.08.2009-20:28

mirekm píše:JJ, těsnění není žádná sranda. Myslím, že v téhle sadě by mělo být i těsnění pod šrouby : http://cgi.ebay.de/Dichtsatz-Yamaha-XJ- ... 286.c0.m14

No asi myslíš špatně :cry: V kompletních sadách těsnění je kde co, ale ta těsnění pod šrouby tam opravdu nejsou :twisted:
Mám doma kompletní sadu všech těsnění a tyto gumičky tam nejsou.
Ona je totiž ta guma na těch šroubech myslím nějak nalisovaná (přilepená), no prostě přidělaná napevno a nejde sundat. :cry:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod mirekm » 06.08.2009-21:07

Drobeček píše:Mám doma kompletní sadu všech těsnění a tyto gumičky tam nejsou.
Ona je totiž ta guma na těch šroubech myslím nějak nalisovaná (přilepená), no prostě přidělaná napevno a nejde sundat. :cry:

Tahle sada http://cgi.ebay.de/Dichtungssatz-Yamaha ... 286.c0.m14 pro xj 550 je obsahuje (horní řada uprostřed). Ještě jsem je neměnil, ale čeká mě to, taky mi začal motor prosakovat. Ty gumičky jsou tam natažený v drážce, stará se bude muset asi rozříznout a nová nalisovat.
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod kaplos » 07.08.2009-07:04

Pokud jsem dobře díval, šrouby na víka jsou s nákružkem, potom bych zkusil šrouby očistit od starého těsnění a podmáznout těsnící pryží. V práci používáme TOP GASKET od RETECHu - bez problémů se utěsní všechno na motoru i převodovce. Pro nevěřící Tomáše: http://www.retech.com/3w/index.php?inc=vyrobky&grp_id=2&cat_id=5&id=1&lang=cz
Uživatelský avatar
kaplos
 
Příspěvky: 76
Images: 4
Registrován: 17.09.2008-19:35
Bydliště: Jihlava
Kraj: Vysočina
Typ XJ: Suzuki GSF 650 Bandit
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Drobeček » 07.08.2009-09:53

kaplos píše:Pokud jsem dobře díval, šrouby na víka jsou s nákružkem, potom bych zkusil šrouby očistit od starého těsnění a podmáznout těsnící pryží. V práci používáme TOP GASKET od RETECHu - bez problémů se utěsní všechno na motoru i převodovce. Pro nevěřící Tomáše: http://www.retech.com/3w/index.php?inc=vyrobky&grp_id=2&cat_id=5&id=1&lang=cz


To vypadá na možné řešení tohoto problému :wink:
Díky za nápad, kouknu přes zimu na to až to rozhodím na prvočinitele. :lol:


mirekm píše:Tahle sada http://cgi.ebay.de/Dichtungssatz-Yamaha ... 286.c0.m14 pro xj 550 je obsahuje (horní řada uprostřed). Ještě jsem je neměnil, ale čeká mě to, taky mi začal motor prosakovat. Ty gumičky jsou tam natažený v drážce, stará se bude muset asi rozříznout a nová nalisovat.


Tak u kompletní sady těsnění pro XJ900F tyto gumičky nejsou :cry:
Máš štěstí že se u tvé sady vyskytují.
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod mirekm » 10.08.2009-19:24

Myslím, že pro ty vaše xj 900 jsou ty těsnění pod šrouby tady: http://www.motoolek.eu/product_info.php ... -1-ks.html
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Drobeček » 10.08.2009-21:04

mirekm píše:Myslím, že pro ty vaše xj 900 jsou ty těsnění pod šrouby tady: http://www.motoolek.eu/product_info.php ... -1-ks.html


SUPER ODKAZ !!! DÍKY Míro :wink:
Je tam spousta dílů (právě těchto drobností) na ty naše "staré vrány" za docela rozumné peníze :wink:
Naposledy upravil Drobeček dne 10.08.2009-21:27, celkově upraveno 1
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod mirekm » 11.08.2009-07:54

Drobeček píše:SUPER ODKAZ !!! DÍKY Míro :wink:
Je tam spousta dílů (právě těchto drobností) na ty naše "staré vrány" za docela rozumné peníze :wink:

To já ne, to Otis : viewtopic.php?p=26835#26835 :oops:
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Drobeček » 11.08.2009-08:21

No vidíš, ač to pravidelně pročítám a projíždím stránky, tak tento e-shop mi nějak unikl. Je tam toho už mraky a není problém něco v té záplavě odkazů přehlédnout. :oops:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník