Janoš-XJ píše:Děkuji Otis ! No není to nádhera?,

Na tehdejší dobu prostě krásavice ,no a když to byla Americká verze,tak i výkon na jedničku

Prostě tehdy poctivá Jawka na kterou jsme mohli bejt hrdí!!

Jenomže pro další roky nám típly rypec chllapci od RVHP

a bylo vše na posrání
Honza.
Kalif uz byla labuti pisen Jawy, po roce 1968 slo vsechno do pr****, konec ucasti Jawy i CZ v GP, zacatek normalizace a konec slibnych projektu. 12 let po okupaci to znamenalo, ze dnes zabednenyma "vlastencema" jako motocyklova velmoc oznacovany ČSSR vyrabelo vsehovsudy tolik typu vsech domacich znacek ze se daly spocitat na prstech rukou a dnes mnohymi zatracovani spinavi japonci, konkretne Yamaha mela tou dobou v nabidce 50 ruznych typu motorek = pouze jedna tovarna, Honda na tom byla podobne s poctem typu.
Kor komicky srovnani nastane, kdyz srovnam svoji Jawku 350 typ 634 prvniho provedeni z roku 1973, brachovu 634ku z roku 1982 a porovnam je se svym XJ z roku 83 ktery ale vyjelo z fabriky uz v roce 1980 ....trinda - vrcholny model naseho prumyslu s drobnymi obmenami vyrabeny skoro 10 let a proti nemu mainstream japonsky produkce ....to kdyz pak slysim vypraveni o velmoci tak se siroce usmivam .....to ale vubec nezmensuje muj zajem o jawky a radost s hrabani se v nich
