NOX píše:Ahoj, stal jsem se před týdnem novým majitelem XJ, rychlostí tam jde ale jen 5, plynule za sebou. Při koupi jsem myslel že 5 rychlostí je normální (přesedlávám z MZty), ale když si pročítám technické dokumentace XJ, všude je uvedeno pro XJ 6 rychlostí. Je to pro 1993 N normální nebo závada? Všem děkuji za odpovědi na které netrpělivě čekám, to rozhodne jestli mě to bude stát další výdaje, případně návod na opravu...

NOX píše:...je to naháč (bez té přední masky a vypadá to orig)...
...No já taky letos v srpnu musim , pojedu asi do Kožlan , aspoň se trochu svezu zatáčkama , než jet tady k těm našim mamelukum do RakáčeNOX píše:TK čeká mě letos v létě, tak snad to bude OK. Jinak budu muset objet STK v okolí
golfi píše:Nevim teď přesně , ale v roce 93 ještě eNka nebyly , nebo jó ?
Jak správně říkáš, v tom roce Nka ještě nebyly... Začaly se vyrábět až l.p. 1995... Takže tohle bude buď padený Sko překopaný na Nko, nebo Nko postavený na starých papírech nějakýho Ska


Racek píše:Vypadá zachovale , jesli je to překoplí tak rozhodně dobře , a nebo spíš noty sou eSko 1993 , a moto dotažená z venku třeba 1995 a přepis...
Koukam žes jí ani nenechal oschnout a hned bylo foto![]()
Je to prostě klasa , mrzí mě že kamarád koupil naháče GS 500E.
XJ NAKED vypadá prostě líp, i když sem ulítlej na kapoty
Jo pozor , teď koukam že zadní plasty sou ze starýho eSka , takže překoplí , opravte mě jesli kecam , ale eNka tam měly už ten plastík že?

PIG píše:Tak jestli jsi ty obrázky na googlu študoval pozorně, tak sis určitě všiml, že ty co maj ty zadní plasty jiný, s tím černým bazmekem pod sedlem, blíž nádrži, tak že mají i dva kotouče! To s tím zadním plastem v celku co máš na fotce ty, jsou modelový roky 95,96 a myslim že i 97. Ta změna podsedlovky byla od roku 98, stejně jako dva kotouče vpředu!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník