počet rychlostí XJ 600 N 1993

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

počet rychlostí XJ 600 N 1993

Příspěvekod Anonymous » 05.02.2009-21:25

Ahoj, stal jsem se před týdnem novým majitelem XJ, rychlostí tam jde ale jen 5, plynule za sebou. Při koupi jsem myslel že 5 rychlostí je normální (přesedlávám z MZty), ale když si pročítám technické dokumentace XJ, všude je uvedeno pro XJ 6 rychlostí. Je to pro 1993 N normální nebo závada? Všem děkuji za odpovědi na které netrpělivě čekám, to rozhodne jestli mě to bude stát další výdaje, případně návod na opravu...
Anonymous
 

Re: počet rychlostí XJ 600 N 1993

Příspěvekod Hynek » 05.02.2009-21:34

NOX píše:Ahoj, stal jsem se před týdnem novým majitelem XJ, rychlostí tam jde ale jen 5, plynule za sebou. Při koupi jsem myslel že 5 rychlostí je normální (přesedlávám z MZty), ale když si pročítám technické dokumentace XJ, všude je uvedeno pro XJ 6 rychlostí. Je to pro 1993 N normální nebo závada? Všem děkuji za odpovědi na které netrpělivě čekám, to rozhodne jestli mě to bude stát další výdaje, případně návod na opravu...



Vítej,těch rychlostí tam je určitě 6.Devítka jich má jenom 5.Počítals pořádně? Ono se to zezačátku plete. :lol:Neutrál je jen mezi 1-2
Hynek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 115
Images: 6
Registrován: 10.08.2007-19:28
Bydliště: Rtyně v Podkrkonoší

Re: počet rychlostí XJ 600 N 1993

Příspěvekod Anonymous » 05.02.2009-21:39

Počítal, jel jsem s tím 40 Km a jen 5 r. I paní mluvila o 5 rychlostech. Nedalo mi to, zítra to zkusím ještě jednou bez jízdy s polotáčením kola. Jinak děkuji a určitě napíšu jak to dopadne
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 05.02.2009-21:45

věř že jich je šest.
Taky jsem si asi týden myslel že jen 5 :roll: :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 05.02.2009-21:53

Jojo sest :) zensky toho nakecaj :D
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 05.02.2009-22:30

tak mi to nedalo, stejně bych asi nad tím v klidu neusnul, šel jsem to vyzkoušet hned a je tam 6 rychlostí :D :twisted: . Všem moc děkuji. Toto fórum je vážně SUPER. Dík
Anonymous
 

Příspěvekod Racek » 05.02.2009-22:37

Tak se nerozjížděj na dvojku a hoď z neutrálu jednu dolu :D ... néé sorry, dělam si srandu , je jich v každý XJ 600 šest. Nevim teď přesně , ale v roce 93 ještě eNka nebyly , nebo jó ?.... skalní XJečkaři budou jistě vědět. Jinak na šestku mam při 100Km/h zhruba 3500-3700 obratlů(přesně si nepamatuju, jel sem naposled v listopadu :cry: ) :smt017


jéé no vidíš , a jak to de , než sem to stačil napsat :lol:
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Racek » 05.02.2009-22:43

Jinak vítej , koukam Beroun , to se můžem někdy projet po okolí , Křivoklátsko je nádherný na motorce. Dobrá posila pro náš koutek středních čech :wink:
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Anonymous » 06.02.2009-00:12

Nevim teď přesně , ale v roce 93 ještě eNka nebyly , nebo jó ?

Jak správně říkáš, v tom roce Nka ještě nebyly... Začaly se vyrábět až l.p. 1995... Takže tohle bude buď padený Sko překopaný na Nko, nebo Nko postavený na starých papírech nějakýho Ska :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod lynx » 06.02.2009-07:24

:lol: :lol: Mě se tady líbí čím dál víc. Ale měl bych taky jeden dotaz - všude se říká, že je motorka jednostopé vozidlo. Přitom má dvě kola a může dělat dvě stopy. Nedělám něco špatně? 8) :lol:
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Anonymous » 06.02.2009-19:25

Kluci, možný je všecko, me z meho XJ 600 S udelali při přepisu na uřadě N-ko. Na starym technicaku se mi svitilo S na novym už N. Sem si toho všimnul pozdě a spatky se mi nechtělo. Takhle mužete udělat N-ko z čekokoliv když se uředník dobře překlepne.....
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 06.02.2009-19:43

Ahoj, určitě, jakmile se oteplí, seš zván a můžeme projet Karštejsko a Křivoklátsko - Nádhera. Technikčák ještě v ruce nemám takže nemohu napsat jakej byl původ, ale kupoval jsem to jako N a je to naháč (bez té přední masky a vypadá to orig). Třeba je to překopaný, ale mě se to takhle moc moc líbí.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 06.02.2009-20:16

Balvanek píše:Na starym technicaku se mi svitilo S na novym už N. Sem si toho všimnul pozdě a spatky se mi nechtělo.

Na další STK přeji příjemnou zábavu. :D
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 06.02.2009-20:23

Nestrašte, včera jsem se bál že mám v čudu převodovku a teď se bojím že budu mít problémy na STK... :D ,TK čeká mě letos v létě, tak snad to bude OK. Jinak budu muset objet STK v okolí :twisted:
Anonymous
 

Příspěvekod zbynek » 06.02.2009-20:33

NOX píše:...je to naháč (bez té přední masky a vypadá to orig)...


A co si tak doplnit do Profilu pár fotek, co? :-)
Too Old to Rock And Roll, Too Young to Die
Uživatelský avatar
zbynek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 278
Images: 26
Registrován: 14.08.2007-07:01
Bydliště: Kunratice
Kraj: Praha
Typ XJ: 900F
Rok výroby XJ: 1990

Příspěvekod Anonymous » 06.02.2009-20:35

Slibuji, hned zítra dodám... :oops:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 06.02.2009-20:55

bolek_xj píše:
Balvanek píše:Na starym technicaku se mi svitilo S na novym už N. Sem si toho všimnul pozdě a spatky se mi nechtělo.

Na další STK přeji příjemnou zábavu. :D


Tu už mám za sebou a nějak to klukum ušarým nevadilo.... :D zatím...
Anonymous
 

Příspěvekod Racek » 06.02.2009-23:20

NOX píše:TK čeká mě letos v létě, tak snad to bude OK. Jinak budu muset objet STK v okolí :twisted:
...No já taky letos v srpnu musim , pojedu asi do Kožlan , aspoň se trochu svezu zatáčkama , než jet tady k těm našim mamelukum do Rakáče 8) ... jo a taky si doplň k těm fotkam až si je dáš do profilu, taky něco o sobě ,aspoň rok narození....doufam že nepatříš do klubu pokořovatelů rychlostních rekordů , neumim dávat první pomoc :lol: :lol:
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Anonymous » 07.02.2009-09:42

Tak to fakt nepatřím, v plechovce sice jezdím rychleji, ale na máše opatrně. Musím si na ni zvyknout, (z těch prskoletů z kterejch přecházím). Prostě doposud jsem jezdil v klidu s Verčou (moje druhá polovička) po zmiňovaným okolí. Vyjet dál a prohlížet krásy česka bych rád, ale to jsem si netroufal, znáte ty dvoutakty :)
Anonymous
 

Příspěvekod Rix » 07.02.2009-10:07

no vida jak se nám ta středočeská letka rozrůstá.
Rix
XJ štamgast
 
Příspěvky: 494
Images: 29
Registrován: 09.06.2007-12:30
Kraj: Maďarsko
Typ XJ: Hayabusa turbo
Rok výroby XJ: 2009

Příspěvekod Anonymous » 07.02.2009-10:20

NOX píše:... po zmiňovaným okolí. Vyjet dál a prohlížet krásy česka bych rád, ale to jsem si netroufal, znáte ty dvoutakty :)

Jestli začneš jezdit s námi, tak si výletů užiješ.
Můžeš mrknout na filmy z akcí, hodně Ti napoví.
Anonymous
 

Příspěvekod Racek » 07.02.2009-10:41

Jó ... to byly časy , JAWA Pařez (550 tušim)v roce 1985 , pak JAWA 23 Mustang , JAWA 175 kejvyna , JAWA 250 panelka , a v roce 1993 sem to zakončil s 350/632. XJ je taky moje první 4T od loňska :)
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod OTIS » 07.02.2009-10:44

NOX píše:...sem si netroufal, znáte ty dvoutakty :)

babské pověry :roll:
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 07.02.2009-15:46

golfi píše:
Nevim teď přesně , ale v roce 93 ještě eNka nebyly , nebo jó ?

Jak správně říkáš, v tom roce Nka ještě nebyly... Začaly se vyrábět až l.p. 1995... Takže tohle bude buď padený Sko překopaný na Nko, nebo Nko postavený na starých papírech nějakýho Ska :wink:



Je to divné, ale podle toho co píšeš bych měl mít S, ale já mám vážně N-ko 93 a i štítek říká N-ko (a ten štítek vypadá velmi věrohodně). Štítek jsem nefotil, ale foto motorky přikládám: Obrázek
Anonymous
 

Příspěvekod Racek » 07.02.2009-19:59

Vypadá zachovale , jesli je to překoplí tak rozhodně dobře , a nebo spíš noty sou eSko 1993 , a moto dotažená z venku třeba 1995 a přepis...
Koukam žes jí ani nenechal oschnout a hned bylo foto :D
Je to prostě klasa , mrzí mě že kamarád koupil naháče GS 500E.
XJ NAKED vypadá prostě líp, i když sem ulítlej na kapoty :smt023

Jo pozor , teď koukam že zadní plasty sou ze starýho eSka , takže překoplí , opravte mě jesli kecam , ale eNka tam měly už ten plastík že?
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Anonymous » 07.02.2009-20:20

Racek píše:Vypadá zachovale , jesli je to překoplí tak rozhodně dobře , a nebo spíš noty sou eSko 1993 , a moto dotažená z venku třeba 1995 a přepis...
Koukam žes jí ani nenechal oschnout a hned bylo foto :D
Je to prostě klasa , mrzí mě že kamarád koupil naháče GS 500E.
XJ NAKED vypadá prostě líp, i když sem ulítlej na kapoty :smt023

Jo pozor , teď koukam že zadní plasty sou ze starýho eSka , takže překoplí , opravte mě jesli kecam , ale eNka tam měly už ten plastík že?


Nevím, nemusel jsem dlouho hledat a po zadání do google v google obrázkách má jich spousta ten plast. ale ne všechny např. Obrázek
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 07.02.2009-20:22

rychle píši a ani si to po sobě nepřečtu. teď když si to čtu tak ta věta je pěknej nesmysl. Berte to s rezervou... :)
Anonymous
 

Příspěvekod Racek » 07.02.2009-20:45

No jo čéče , je to origo , i ta tvoje barva :smt017 ... někde udělali soudruzi z NDR chybu :lol:
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod PIG » 07.02.2009-22:10

Tak jestli jsi ty obrázky na googlu študoval pozorně, tak sis určitě všiml, že ty co maj ty zadní plasty jiný, s tím černým bazmekem pod sedlem, blíž nádrži, tak že mají i dva kotouče! To s tím zadním plastem v celku co máš na fotce ty, jsou modelový roky 95,96 a myslim že i 97. Ta změna podsedlovky byla od roku 98, stejně jako dva kotouče vpředu!
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 07.02.2009-22:19

PIG píše:Tak jestli jsi ty obrázky na googlu študoval pozorně, tak sis určitě všiml, že ty co maj ty zadní plasty jiný, s tím černým bazmekem pod sedlem, blíž nádrži, tak že mají i dva kotouče! To s tím zadním plastem v celku co máš na fotce ty, jsou modelový roky 95,96 a myslim že i 97. Ta změna podsedlovky byla od roku 98, stejně jako dva kotouče vpředu!


Tak to mám radost, papíry jsou tedy starší ale moto novější a o to jde. Takové přestavbu beru a čísla jsem kontroloval a vypají legál. Moc dík všem. Jsem rád z této kopupě za peníze staršího mota ale přitom jezdit budu na novější máše. :lol:
Anonymous
 

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník