počet rychlostí XJ 600 N 1993

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Příspěvekod Chose » 07.02.2009-22:33

PIG píše:Tak jestli jsi ty obrázky na googlu študoval pozorně, tak sis určitě všiml, že ty co maj ty zadní plasty jiný, s tím černým bazmekem pod sedlem, blíž nádrži, tak že mají i dva kotouče! To s tím zadním plastem v celku co máš na fotce ty, jsou modelový roky 95,96 a myslim že i 97. Ta změna podsedlovky byla od roku 98, stejně jako dva kotouče vpředu!

No on tam existoval v roce 97.jakejsi mezityp s černým plastem pod sedlem ale jedním kotoučem,jestli si dobře vzpomínám tak takovýho exota má Bárt.
Chose
 
Příspěvky: 79
Images: 3
Registrován: 23.09.2007-18:45
Bydliště: Prerov

Příspěvekod Anonymous » 07.02.2009-22:43

Máte naprostou pravdu, hledám a hledám, ale XJ600N z 93 ne a ne najít. Tu fotku co jsem použil patří r. 1995. I v eshopech náhradních dílů znají N-ko od 1994-2003 . Zajímavý když ty čísla na motorce vypadají tak věrohodně. Asi to bude fakt přestavba. V TP při koupi jsem kontrloloval jen čísla kostry a motoru, víc nic :oops: . Až mi techničák pošle, bude to to první co budu studovat.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 08.02.2009-21:51

Nejdřív bych chtěl všechny pozdravit a omluvit se za opožděnější registraci. Asi tak roční :oops:
Jinak, než jsem si koupil moje Sko, tak jsem jezdil na dvou Nkách a obě z roku 1994. Takže čistě teoreticky na konci 93, už nějaký mohlo bejt vyrobený. Stejně tak jako ta moje byla vyrobená 95, ale přitom už má nový plasty.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 08.02.2009-22:32

Ja mam xj r.v 97 a mam taky ty cerny plasty pod sedlem a jeden kotouc vpredu...fotky mam v profilu...
Anonymous
 

Příspěvekod Racek » 09.02.2009-15:47

No kluci myslim že tyhle anomálie jsou taky možná způsobený lehčíma bouračkama , kdy dotyčnej když už musel kupovat třeba nový plasty , tak si to trochu omladil , a nebo naopak nesehnal a koupil starší typ.
A nebo má NOX origo prototyp z konce roku 1993 :lol: :D

Možná bys měl založit nový téma ,, Co to mam vlastně za motorku?,, tady už o počet rychlostí vůbec nejde :twisted: :D
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Anonymous » 09.02.2009-17:19

jako musim se priznat, ze se usmivam pod fousy, nad podobnejma debatama jestli to je nebo neni origo, pripomina mi to debatu o tom, jestli ta schnila skodovka ma nebo nema puvodni blatniky .....proste to je stara motorka, ktera mela vselijakou minulost a to znamena, ze puvodnost je silne diskutabilni...hlavni je ze neni pobastlena v moc peknym stavu a dal radeji prilis nevrtat, nevytahovat kostlivce ze skrine.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.02.2009-18:47

Ja nic resit nechci, jak psal chose vypada to ze mam asi ten mezityp, kazdopadne aji kdyby to bylo padly, coz podle me neni, tak si nekdo dal sakra praci aby to dobre opravil, protoze jen origo vyfuky asi staly dost penez...kazdopadne to jezdi a ma to technickou, takze no problem :D
kazdopadne videl jsem jich vic co mam ja ze stejnyho roku...
Naposledy upravil Anonymous dne 09.02.2009-18:50, celkově upraveno 1
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.02.2009-18:49

Jindra píše:jako musim se priznat, ze se usmivam pod fousy, nad podobnejma debatama jestli to je nebo neni origo, pripomina mi to debatu o tom, jestli ta schnila skodovka ma nebo nema puvodni blatniky .....proste to je stara motorka, ktera mela vselijakou minulost a to znamena, ze puvodnost je silne diskutabilni...hlavni je ze neni pobastlena v moc peknym stavu a dal radeji prilis nevrtat, nevytahovat kostlivce ze skrine.


Souhlasím, chlapi moc děkuji, pomohli jste mi odtajnit spousty věcí. Už se těším na jaro až splácaninu protáhnu :D . Tím bych asi tutu debatu ukončil a ještě jednou všem díky
Anonymous
 

Příspěvekod roman3297 » 09.02.2009-18:53

jj souhlasím s Jindrou jednou je doma v garáži a co je doma se počítá a jestly je to tak nebo onak to už je stejně jedno a asi radši po tom ani nepátrat 8) chovej se kní slušně tím nemyslím aby jsi leštil po každým šprochu a bude mít aspon slušnej moto důchod :lol:
XJ 600 Diversion
žiješ jen jednou
Na zivotě nejvíc miluju tu rozmanitost... Kazdej den mě nasere někdo jinej...
Uživatelský avatar
roman3297
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 128
Images: 6
Registrován: 06.02.2008-18:15
Bydliště: Praha 5

Příspěvekod Anonymous » 09.02.2009-19:02

už se těšim na nějakou vyjížďku, tohle vypadá jako velmi plodný téma :smt077
Anonymous
 

Příspěvekod Racek » 09.02.2009-19:52

Taky bych vyrazil , dneska sem poskládal zbytek rozdělávky, a nedalo mi to , vytah sem jí ven , nalil benzín , zastartoval , chvíli nechtěla , ale pak sem dal míň sytiče a kňafla , sice jeden válec stávkoval , ale nakonec po zahřátí prostě musel čapnout :lol:... jó to byl lahodnej zvouček , paráda :smt026
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Bic0 » 05.05.2009-14:47

V tych technicakoch sa najde dost blbosti. Mam N-ko z roku 99 a podla technicaku mam 5 rychlosti, parkovaciu brzdu a 2 hnane napravy :-) Ked som ju prepisoval rozmyslal som ci tam mam napisat spravne udaje ale nakoniec som prepisal hodnoty tak ako boli v starom technicaku. Obaval som sa ze sa v tom budu sudruhovia cajti zbytocne vrtat.
Bic0
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 145
Registrován: 23.04.2009-13:12
Bydliště: Pezinok (SK)

Příspěvekod Anonymous » 05.05.2009-14:49

spíš by mě zajímalo jak by to na STK zkontrolovali.

Hlavně ty obě hnaný nápravy :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Bic0 » 05.05.2009-16:13

BEGY, no na to som zvedavy aj ja, uvidim o 4 mesiace. Zrejme to nebude prvy krat co tam budu mat nezrovnalosti - na motorky udajne zvyknu len kuknut ako vypada a to im staci. Inac moja polovicka ma zas niekde na aute podla policajtov schovane dalsie 2 dvere - v TP ma 5 dveri a na aute len 3.
Bic0
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 145
Registrován: 23.04.2009-13:12
Bydliště: Pezinok (SK)

Příspěvekod Rix » 05.05.2009-17:00

to je vidět jaký na těch úřadech pracujou odborníci
Rix
XJ štamgast
 
Příspěvky: 494
Images: 29
Registrován: 09.06.2007-12:30
Kraj: Maďarsko
Typ XJ: Hayabusa turbo
Rok výroby XJ: 2009

Příspěvekod Bic0 » 05.05.2009-17:11

Rix píše:to je vidět jaký na těch úřadech pracujou odborníci

Ked som sa pytal kam mam pristavit moto na obhliadku pri prihlaseni tak sa ma spytal policajt "aku obhliadku"? Tak som sa ho opytal ci nepojde niekto aspon VIN cislo skontrolovat, vraj "ked sa nam nieco nebude zdat tak sa na nu niekto pojde pozriet" ale zjavne sa im vsetko zdalo OK.
Bic0
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 145
Registrován: 23.04.2009-13:12
Bydliště: Pezinok (SK)

Příspěvekod Racek » 05.05.2009-22:42

Kašli na to , buď rád že máš 2x2 pohon...to se ti může občas na polňačkách hodit ...ani Africa z tebe nebude :lol: , a ta parkovací brzda taky neni k zahození , doufám že jí máš vzduchovou aby to tu velkou lokomotivu udrželo :wink: :D
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod xy » 05.05.2009-23:18

...jj, úřady jsou plné odborníků, resp. odbornic :cry: - právě tu koukám do techničáku od dnes pořízeného GS, rozměr zadní pneu je prý 133/70-17, už se těším až ji půjdu koupit :lol:
...kam nevidím, tam neletím...
xy
XJ štamgast
 
Příspěvky: 333
Images: 4
Registrován: 13.08.2006-21:23
Bydliště: Ouběnice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: fzs 600
Rok výroby XJ: 1998

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků