Kolik vydrží motor? - xj600

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Kolik vydrží motor? - xj600

Příspěvekod Anonymous » 01.05.2007-19:41

Zdravím všechny,
chtěl bych se zeptat přibližně kolik tis. km vydrží motor yamahy xj 600 s diversion, myslím tím např. spojku, rozvoďák atd..
Moje mašina má nalítáno 55 tis. km a zatím motor šlape pěkně, spotřeba kolem pěti litrů,úbytek oleje v normě atd..
Kdo má zkušenost s mašinou, která už má něco nalítáno nebo kdo ví, po kolika km přibližně začně odcházet spojka, rozvoďák atd. budu moc rád, když napíšete nějaké ty zkušenosti.
Dík
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 01.05.2007-20:04

Toto se nedá říct univerzálně. Někdo mění rozvoďák ve 40, někdo má přes 70 a ještě ho neměnil. A podobné to bude i u spojky.
To záleží hlavně jak s tou mašinou bylo zacházeno.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Faudy » 02.05.2007-08:24

Mam 70 a jezdi to jak za mlada... Ono to urcite jeste chvilku vydrzi 8)
Faudy Ta & xt...
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice

Příspěvekod lynx » 09.05.2007-13:18

Mám 85 a rozvoďák jsem měnil letos (o dřívější výměně nic nevím, dá se ovšem předpokládat :) ), extra důvod k tomu nebyl, dělali mi ventily a když už to bylo rozdělaný ... :lol: Jinak životnost se nedá takhle říct - záleží jak se kdo stará :)
Faudy: vydrží, nervozní začnu být tak kolem 150 :smt098
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Anonymous » 29.05.2007-04:59

Momentalne 82000, r.v.98, mam ji od 12500 a ve 20000 jsem daval novej rozvodak - prevence.Motor je v pohode.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.01.2008-20:59

Zdravím xj-čkáře,a chci se zeptat,jestli někdo má reálnou představu,nebo zkušenost,kolik vydrží motor v xj 900,když má solidní zacházení a udržbu,než je vyběhanej a zralej na GO.
Dík
Miloš
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.01.2008-21:44

S XJ zkušenost nemám ale známej má Wildstara, kupoval ho nového a najel na něm 160 tis a stále jezdí bez jakéhokoliv zásahu do motoru. Jasně je to dvouvál ale zase 1600ccm. Řekl bych řekl, že jsou tam větší tlaky. Nevím ale podle mne by měl čtyřvál vydržet víc. Tak že s nějakýma 70tis bych si nedělal hlavu pokud motor dostane to co má a není przněný nějakým extrémním ježděním
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.01.2008-23:40

milos khaur píše:Zdravím xj-čkáře,a chci se zeptat,jestli někdo má reálnou představu,nebo zkušenost,kolik vydrží motor v xj 900,když má solidní zacházení a udržbu,než je vyběhanej a zralej na GO.
Dík
Miloš


Se 100 tisíc si nedělej starosti
_jine/ruzne/OTIS_XJ900_M98.pdf
Naprosto bez problémů, když jezdíš jako člověk a péči dle pravidel.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 10.01.2008-18:27

Pokud nejsi dobytek nebo nemáš smůlu tak je to právě čerstvě zajetý :-) Dřív ti shnije celá motorka a zteřej všecky pryžový věci než by ses dostal na životnost motoru. Ta moje má bůhví kolik najeto-tacho přiznává 78tis km a vzhledem k tomu že jsem 5tej majitel jen v ČR...... A motor šlape jak hodinky
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 13.04.2009-09:38

jo XJ jsou známé tím že to jsou nesmrtelné motorky....jel jsem z Maďarska do Prahy a na Maďarsko-slovenských hranicích nastavil 180 a a ž do Prahy s přestávkami na cígo a béňo dojel. Motor je uplně v poho a jediné co měním je základní udržba...pro jistotu ne dle manuálu ale o něco dříve:-))
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 13.04.2009-23:01

Jan píše:jo XJ jsou známé tím že to jsou nesmrtelné motorky....jel jsem z Maďarska do Prahy a na Maďarsko-slovenských hranicích nastavil 180 a a ž do Prahy s přestávkami na cígo a béňo dojel. Motor je uplně v poho a jediné co měním je základní udržba...pro jistotu ne dle manuálu ale o něco dříve:-))


Jel jsem loni z VC Maďarska se synem. Mám XJ900, ale tohle si skoro nedovedu představit na mé 900, natož na 600 nasadit v MaĎarsku 180 a jet až do Prahy. Skoro bych řekl Sci-fi. :smt021
To co si napsal beru s ohledem na to, že si zhruba za 15 minut zcela zdemoloval motorku, jako hoooooodně velkou rybu. :roll:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 14.04.2009-00:00

XJ600 a 180kmh z Madarska do Prahy? LOL :-D vzhledem k tomu ze to je topspeed tyhle motorky tak fakt dobrej joke, tohle muze rict jen clovek co nikdy na 6ce XJ tech 180 nejel :-P Moje 650 prokazatelne jede neco pres 190, ale nedovedu si predstavit, ze bych jel 180 dele jak okamzik na letisti, nebo dalnici, navic ten vir v nadrzi co by se vytvoril :-D hadam tak 12L/100km

...ale k tematu, puvodne jsem myslel ze moje XJ ma nejakych tech 80tis a jedna se o spis zanedbavany stroj, dneska po zime a rozebranym motoru si myslim, ze ma najeto 180tis a jedna se o pomerne udrzovany stroj :-P kazdopadne klika a prevodovka prezije vrsek motoru, znatelny opotrebeni je na pistech, valcich a ventilech, nicmene po slozeni si vzala 0,2L oleje na 1500km a ted zase spotreba nula nic ....je to nesmrtelny, staci jen zvazit to, ze motory 650/750/900F se lisej jen valcema, hlavou a klika ma pouze jinej zdvih, zbytek naprosto shodnej.
Anonymous
 

Příspěvekod Racek » 14.04.2009-07:19

:lol: ...Tak to se musim přidat... včera sme se byly s kámošema provětrat. První jel na XJR 1300 a druhý FJ 1200 a já s mojí XJ 600...oba jeli ve dvou a já sám , takže když sem vytáčel od 5000 do 9000 ot.tak sem Xjéeru tak nějak stíhal (ject ve dvou , tak ani boha), občas sme to trochu na pěkný silnici roztáhli a do 160 km/h sem byl v pohodě , ale těch dalších 20km/h navíc je na okreskách sci-fi a nedovedu si představit ject na tomhle stroji 180 takovou dobu ...co si budem povídat , zatím sem nepřesáhnul 165 km/h ani na dálnici , né že by na to neměla , ale už se na tom necejtim zrovna bezpečně :lol: ...takže tuhle informaci beru tak nějak s přehledem a humorem :D
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Drobeček » 14.04.2009-09:03

Toto foto mluví samo za sebe. XJ je NESMRTELNÝ stroj :lol:
Obrázek
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod Anonymous » 14.04.2009-10:35

Drobeček: si tam dal stare foto, na webu je prece jeste druha kde uz ma pres 400tis :-P

...jinak v Novy Pace jsme se ptali nekoho na cerveny 6ce Div kudy do Semil a prohodili jsme par slov, ptal se co to je za motorku a vypadlo z nej pak, ze jeho XJ ma 45tis a strachoval se o zivotnost a jestli ma to moje 75tis, tak to je v klidu, kdyz jsem mu rek ze ma 170 tak malem upad :-D kurna to je ta vychova motorkaru z inzeratu kde zadna stara motorka nema pres 50tis km :-D staci se podivat na mobile.de a kazda druha stara rejze tam ma 120tis, 150tis, 180tis a ty lidi se za ty km nestydej :-D
Anonymous
 

Příspěvekod Drobeček » 14.04.2009-11:27

jj jen tu fotku nemám, musím si jí někde stáhnout :wink:

Jinak při nákupu motorky zde v ČR je nutné se zajímat o celkový stav a na km vůbec nekoukat. Již jsem viděl spousty strojů, které uváděli 30-40 tis. a při tom měli třeba kotouče sjetý tak, že ani já po 80tis. je tak zrasované prostě nemám.
Jde o to jak se člověk k motorce celkově chová a to se dá velice dobře poznat po chvilkové prohlídce stroje a nemusí být ani naleštěná. :wink:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod Anonymous » 14.04.2009-13:13

Drobeček: jasne, to je spravny pristup, ale kdyz novacek vidi kolem sebe inzeraty na motorky se 100tis najetym, co v inzeratu maj napsanych 40tis, tak si zafixujou, ze motorka po tolika tis je takhle opotrebovana a jsme tam kde jsme :-)

Obrázek
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 15.04.2009-06:24

Tridac píše:
Jan píše:jo XJ jsou známé tím že to jsou nesmrtelné motorky....jel jsem z Maďarska do Prahy a na Maďarsko-slovenských hranicích nastavil 180 a a ž do Prahy s přestávkami na cígo a béňo dojel. Motor je uplně v poho a jediné co měním je základní udržba...pro jistotu ne dle manuálu ale o něco dříve:-))


Jel jsem loni z VC Maďarska se synem. Mám XJ900, ale tohle si skoro nedovedu představit na mé 900, natož na 600 nasadit v MaĎarsku 180 a jet až do Prahy. Skoro bych řekl Sci-fi. :smt021
To co si napsal beru s ohledem na to, že si zhruba za 15 minut zcela zdemoloval motorku, jako hoooooodně velkou rybu. :roll:


Jinak psal jsem na Maďarsko-slovenských hranicích to znamená že při přejezdu z Maďarska na Slovensko......a psal jsem že byli i pauzy na cígo a béňo:-))

Bohužel tě musím zklamat:-))) v tom případě vidíš rybu někde kde není:-))) na těch 180 ti trvám....a mám to potrvzené ještě z dalších dvou mašin co jeli za mnou...Hornet a Buell(ve sportovní upravě):-))a samozřejmě že na dálnici ale né na okresce:-) jinak co se týče dotazu na spotřebu tak při této rychlosti to bylo 8,4L a otáčkoměr na 8,5tis
Jinak tu motorku jsem zdemoloval týden před Maďarskem ....kdybych ji zdemoloval 15 minut potom tak bych asi už dávno ležel pod hlínou:-)

Jinak neříkám že v těch 180 je to na xj nějaký med...přijel jsem vyhučenej, vycuclej ale když pospícháš tak za to někdy člověk holt musí vzít:-)
Nejezdím pokaždé tak rychle ale kolem těch 150-160 na dálnici delší dobu není vůbec problém jet:-)

To by mne fakt zajímalo proč se tomu všichni tak moc divíte????
pokud se kouknete do techničáku máte tam maximálku něco málo přes 180 ne:-))

A jak tady na to koukám a čtu zajímalo by mne jestli někdo z vás zkoušel maximálku svého XJ a pokud ano kolik byla??

Jinak nebudu se tady o tom s vámi přít.....seděl jsem na tom...a opravdu tady nemám vůbec zapotřebí machrovat nebo psát bludy!


Prostě mi tak jede:-) udělal jsem si trochu motor dal to komplet do cajku a není problém no.....
Anonymous
 

Příspěvekod Drobeček » 15.04.2009-07:19

Tak se musím Tridace trochu zastat :wink:
Třeba osobně pro mne je taková rychlost a tak dlouhou dobu (i když s přestávkami) také sci-fi.
Na své stařičké XJ900F je rozumná cestovní rychlost po dálnici do 150km/h.
Vše nad 150km je doslova utrpení pro tělo i srdce.
Je ovšem pravda, že již jsem starší ročník a tak nepotřebuji a ani nechci mít při jízdě adrenalin na maximu. Mám též rodinu a 2 děti a to je dostatečný omezovač plynu.
Jinak maximálku jsem jel 190km/h a to jen velice krátce na prázdné dálnici na zkoušku a nedovedu si nějak představit cestovat takovouto rychlostí (ve své podstatě max. rychlostí stroje XJ600) celou cestu dlouhou 330km. Netvrdím, že to není možné, ale zdá se mi to také nepravděpodobné.
Ale zázraky se také dějí :lol:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod Racek » 15.04.2009-07:59

To Jan: Ono taky záleží kolik jaksi vážíš ...já mám na XJ 600 s tím co na sebe potřebuju navlíct 110kg ...a pro příklad můj kamarád s manželkou mají ve dvou 120kg a maj FJ 1200 , a to je jaksi trošku jiná muzika :lol: :lol: ...takže když to vezmu podle nich , tak jezdim pořád skoro ve dvou :D ...já si fakt asi budu muset pořídit větší stroj :roll: :D :oops:

No a maximálku sem zatim nezkoušel , protože nechci aby se mi ve 180ti něco povolilo na mojí 17ti letý holce...vždycky když mam chuť to zkusit , tak si představim svoje dvě děti a už nemam potřebu to zkoušet :roll:
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Anonymous » 15.04.2009-08:40

Už jsem to psal i někde u té žluté škodovky, nebudu se vyjadřovat ani přít. Napsáno je to hezky. :idea: :smt045

Jen mne napadlo z Maďarsko / Slovenských hranic do Prahy za 1:50hod jízdy je slušný výkon. Klobouk dolů.
:smt023 :smt039
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 15.04.2009-09:49

No chtel bych to videt, pres hodinu bejt zalehlej na maximalce v křeči a tech 8,4L/100 ? No predmetem mojeho studia jsou motory a jeste jsem nevidel benzinak, kterej by na maximalni vykon tedy ne zrovna v ekonomickym rezimu zral podle tebe 230g/kW/h(coz je minimalni merna spotreba v EKONIMICKYM rezimu a jeste pred 15 lety skoro nedostizny cislo 230g) protoze jestli si jel 180 tak si na plnej vykon jel a takhle nizky spotreby se dosahuje v dolni polovine otacek. Jinak maximalku jsem jel 2x a pokazdy na volny suchy Taborsky dalnici a to jen abych dosah maxima, kratce vytrval a zas zvolnil, proste jen abych vedel jak to jelo po koupi a po repasi motoru, jinak na dalnici jezdim 120-140 a uplne mi to dlouhodobe staci ....jo a zapomnel jsem jede to neco mezi 190 a 200 ale stejnak to neni Div takze mimo "soutez" :-D LOL
Anonymous
 

Příspěvekod lynx » 15.04.2009-10:39

Racek: vždycky, když si ve 180 vzpomenu na svoje dvě děti .... přidám :lol: :lol: :lol:
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Racek » 15.04.2009-21:43

lynx píše:Racek: vždycky, když si ve 180 vzpomenu na svoje dvě děti .... přidám :lol: :lol: :lol:


Já je mam ještě malý a budou mě potřebovat...doufam :roll:
(bohužel za nějakej rok už asi jen jako kasičku :( )
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků