Teče z airboxu

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Příspěvekod Anonymous » 07.07.2010-14:52

Tak je to asi jasný,těsněním byl zacpanej oddech skříně.Vyměním ho a uvídí se.
Na tom starym tesnění jsou nějaký krystalky něčeho. Když po tom přejedu prstem tak se drolej na jemnější krystalky. Je to skoro jako sůl ale místy jsou bublinky. Nevíte z čeho to může být?
Tu je foto: http://i49.tinypic.com/jahqbc.jpg
Anonymous
 

Příspěvekod Zdeněk » 07.07.2010-15:07

Ahoj tak ten odfuk od víčka spojky mam stejný. Takže teď už nevím, nechci radit nějaké kraviny. Člověče vždyť ty musíš asi furt dolévat olej když jak říkáš furt vytíráš vzducháč. To už bys měl být s olejem na dně. Nějak mi to neleze do :roll: kebule. :roll: . Zkuz teda zajít do toho servisu na změření tlaků ve válcích a uvidíš co a jak dál.
A když jsi měl sundaný ten airbox a foukals do tý hadičky, vyzkoušel jsi nastartovat? Šel z tama oil?
Teď jsem byl kouknout na moji(i když rok 93) a napadlo mě- Na té hadičce od spojky do airboxu je takový váleček. Něco jako filtr na benzín. Stejné jsou i na hadičkách na ovdušnění nádrže. Není náhodou naopak? Jestli chceš tak na mejla ti pošlu obrázky jak to vypadá. Nebo jestli máš servisní kresby tak je to na str 9 pod č 13.
No nic- jdu taky sundat nádrž a kouknu tam taky. Zatím čau.
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Anonymous » 08.07.2010-01:31

Olej jsem dolil zatím jen teď,bylo to skoro půl litru. Vzducháž vytírám protože jsem jí ještě včera startoval s tím špatným těsněním a teda i s ucpaným odfukem skříně takže mi tam ještě něco naflusalo odukem z hlavy. Ten váleček jak popisuješ,mám jenom na jedné hadici,a to na odtoku přebytečného oleje z airboxu(to co je na 9. str. č.13.). Od odfuku skříně mi jde přímo do vzducháče (respektive do té rozdvojky pod ním) hadice tlustá asi jako prst. To těsnění už jsem sehnal,origoš a ted jsem ho tam dodělal a ta tlustá odfuková hadice pak šla krásně profouknout. Zítra jí trochu projedu a kouknu jestli ještě bude plivat. Ty komprese nevím jestli není zbytečný měřit,když by se tímhle to flusání oleje vyřešilo.

Bylo by možný že to,že mi nejde vytočit za jízdy přez 5000ot., je tím že je zastříkanej vzduchovej filtr olejem? Čím by se to dalo vyčistit?
Anonymous
 

Příspěvekod Bartus » 08.07.2010-04:57

Filtr se nečistí, filtr se vyhazuje a kupuje nový :smt018
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Zdeněk » 08.07.2010-10:01

Ten vzducháč kup nový. To by taky mohlo být ono, že je ucpaný olejem. Dal by se velmi provizorně pročistit čistým benzínem ale stejně nedocílíš originál stavu. Můžeš to zkusit nasadit aspoň 2babských silonových ponožek na sání víka airboxu a velmi krátce projet. Uvidíš. Já mám filtr úplně čistý ani není mastný. Přeju ti ať je to ono a máš vše vyřešeno. :smt038 :smt026
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Mira XJ » 08.07.2010-10:46

Filtr oporavdu nečisti a kup nový. To že to nechtělo jet víc je pravděpodobně opravdu tím že byla přicpaná ta hadice. Vem si ,že stejný objem vzduchu co nasaje nad válec se musí dole vyrovnat a a obráceně,takže holt do určitých otáček to stíhalo a pak byl odpor vzduchu pod pístem už moc velký a šel výkon rapidně dolů.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod kodl » 08.07.2010-16:41

mě se stalo na cestách, že sem to položil a olej natekl do filtru, tak nezbylo než filtr vypláchnout benzínem (v polích u waršavy to asi jinak nejde) takže na vyzkoušení jestli je to ta závada by to mohlo být dobrý... jinak s olejem ve filtru to nešlo do otáček, černej kouř z výfuku a žádnej výkon...
kodl
XJ štamgast
 
Příspěvky: 361
Images: 7
Registrován: 22.10.2007-12:33
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Anonymous » 09.07.2010-22:50

Zdeněk> S punčochou to jede jako ďas :D ,díky za radu,zejtra kupuju filtr.
Po příjezdu z +-15km živější projížďky ani kapka oleje pod motorem (dal jsem nový těsnění pod víko spojky).
Tímto všem děkuju za pomoc a hlavně za zlatý rady a jen doufám že už nebudu muset zakládat podobný vlakno.
Anonymous
 

Příspěvekod Zdeněk » 10.07.2010-10:14

HURA HURA HURA. To jsem rád že jsme to všici vyřešili. Do budoucna budu aspoň chytřejší a nebudu strašit s nějakýma rupnutýma pístníma kroužkama.
Ale toho tvého prodejce bych se apoň zeptal kteréj chytrák tam to těsnění dával. Bylo to těsnění orig nebo dělané doma?
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Anonymous » 10.07.2010-11:16

Vypadá to na kladívkový papír vysekaný dlátem. http://i49.tinypic.com/jahqbc.jpg :roll:
Je to dovozka a ten co ji dovezl moc nevypadal že by si doma dělal těsnění takže asi nejaký hobbybastler. Podle toho jak byly zasiflený svody a celej motor od směsi oleje s bordelem to na ní bylo asi už dýl. Po dvou hodinkach vypadal takto: http://img143.imageshack.us/f/obraz185d.jpg/
Já jsem měl takovou radost už když jsem dvojku vytočil k 8000ot.
Ted budu jezdit že mi bude Republika malá :D

Ještě drobnost,ta hadička co vede z airboxu skoro až k zadnímu kolu se má ucpávat nějkou zátkou? Aby mi třeba nekápnul olej při náklonu v zatáčce...
Anonymous
 

Příspěvekod Zdeněk » 10.07.2010-11:50

nic neucpávej a nech to tak. Takže ty jsi měl radost na 2ku mít 8tis/ot.. počkej až budeš mít 9 500ot/min na šestku. To bude radost až u sedla. Já ji zatím nezažil, protože mi stačí jet do130km/h a nepotřebuju tam mít 180km. potom je na mě moc dlouhá brzdná dráha a nechci zažít pocit něčeho moc teplého a řídkého jak se mi tlačí z trenek až na tachometr. :-) čau
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron