Po delším odstavení nestartuje....

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

NEstartuje, nestartuje a nestartuje

Příspěvekod Anonymous » 15.08.2010-15:03

No mně je to celekm jedno. Já zatím jsem taky v práci (Brumlovka) a klidně tu počkám, nikam nespěchám, nikam nedojedu:-) Dal by jsi mi prosím na sebe telefon??? Díky... LADIS
Anonymous
 

Re: NEstartuje, nestartuje a nestartuje

Příspěvekod Anonymous » 15.08.2010-15:35

Tak po hodce opakování pokusu.... zase nic, ikdyž už si broukla, ale to bylo vše. Jestli je tedy přechlastaná (a jelikož v Praze mám pouze klíče od motorky), jak dlouho ji mám nechat odstát, než to zkusím znova??? Mnoha uživatelům už druhý den chytla. Díky,

LK
Anonymous
 

Příspěvekod PavelRce » 15.08.2010-20:52

Jestli je míňbenzínu, tak se zavzdušnilo podtlakové čerpadlo. Karbeci jsou víš než hladina benzínu. Takže přepnout na PRI a buď dolít plnou nádrž, nebo vzít prázdnou PETku 0,5. Udělat otvor ve dně, hrdlem strčut do nádrže a nafoukat do ní vzduch. Přetlakem se zalejí karburátory. Po nastartování přepnout hned na rezervu.
Stává se to i pokud nestihnete přepnout na rezervu dřív než motor chcípne.
PavelRce
 
Příspěvky: 42
Images: 7
Registrován: 28.11.2009-07:56
Bydliště: Roudnice nad Labem

NEstartuje, nestartuje a nestartuje

Příspěvekod Anonymous » 16.08.2010-17:33

Tak s tou Petkou jsem to taky zkoušel, spíš je lepší jemně (aby nepraskla) mačkat hadičku. Dneska jsem motorku v poledne natočil (asi 3s) a než jsem dal palivovej kohout na ON, tak se začala dusit a chcípla. potom už nešla. Pak jsem to ještě zkusil večír a zase holka v pohodě naskočila, ale co čert asi chtěl jen zase na ty 3 vteřiny, začala se dusit a nazdar.... Nevím, čím by to mohlo být.
1) Naskočí vždy jen po delší odmlce (tzn budto je bordel na svičkách a do příště vyprchá ale zase se tam nějak dostane nebo už je tak slabá baterka, že po té odmlce jednou naskočí).

2) zítra zkusim na "PRI" klasicky načepovat do karbeců, potom přepnout na "ON" a teprve nastartovat

Nevíte, čím by to mohlo být??? Všechno se zdá OK, jen sakra, proč chcípe jouda jedna červená !!!???!!! Je to 600Nko z 98.

Díkes,

a pěkné pondělí....
Anonymous
 

Příspěvekod Jiri BN » 16.08.2010-19:52

I na PRI musí běžet, pokud nemáš seklý některý z plováků, ale to se bude ulívat na všechny polohy kohoutu.
Pokud předtím normálně jezdila(neprojevovala se nějaká závada). Při startování vyzkoušej různé polohy sytiče a plynu. A po neuspěšném startování vyndej všech svíčeky a zkontroluj zda jsou suché nebo mokré. A podle toho postupovat dál.
Jiri BN
XJ štamgast
 
Příspěvky: 318
Images: 10
Registrován: 03.03.2006-21:29
Bydliště: Mstětice

Příspěvekod TOMMZ » 16.08.2010-20:36

Nemáš třeba jen v nádrži málo benzinu? Pak by to chtělo jen přepnout kohout na res...pokud to tam tedy máš.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

NESTARTUJE...

Příspěvekod Anonymous » 16.08.2010-22:10

Ne, nádrž je asi s 15litry :-(
Anonymous
 

Příspěvekod PavelRce » 16.08.2010-22:26

Zkus povolit odvzdušňovací šroubky na misce karburátorů. Jestli z nich poteče benzín. Jinak na ty svíčky se mrknout jestli jsou suchý či mokrý a házej jiskru je základ. Baterkou by to taky mohlo být, protože na volnoběh si alternátor nevyrobí dost elektřiny a tak jestli je vybitá tak to chcípne.
PavelRce
 
Příspěvky: 42
Images: 7
Registrován: 28.11.2009-07:56
Bydliště: Roudnice nad Labem

Už chytla holka....

Příspěvekod Anonymous » 17.08.2010-15:03

Neuvěřitelné.... Tak jsem dnes šel z oběda a stavil jsem se v garáži. Kohout na PRI, sytič a vrrrrrr -> hodně plynu, super. Musel jsem dlouho držet pod sytičem, po dvou minutách i bez něj, vrněla. Jediný, v čem byl problém, že když jsem z těch tisíce otáček přidával plyn tak reakce byla ->

vrněla v 1100 otáčkách, pak plyn -> nejdřív se přidusila a pak otáčky vyletěly, takhle to udělalo vždy.

Nevíte, čím může být to přidušení způsobený???

D9ky,

LADIS
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 17.08.2010-20:03

např. nesprávná směs.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Radimathor » 17.08.2010-20:34

Celou dobu mámtušenínachybnoukarburaci :smt078 bohatost směsi s hladinou plováků :smt085 .
Uživatelský avatar
Radimathor
XJ štamgast
 
Příspěvky: 523
Images: 8
Registrován: 17.02.2008-19:03
Bydliště: Praha 4
Kraj: Praha
Typ XJ: ZRX1200S
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod Mira XJ » 18.08.2010-12:12

Nebo byl studenej motor.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron