Přepážka výfuku

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Přepážka výfuku

Příspěvekod Anonymous » 11.11.2010-18:20

Zdravím,
koukal jsem že se to tady nesčetněkrát řešilo, ale nikdy nic z těch diskuzí nevylezlo.
Pokaždy jste to uzavřeli s tím, ať si dotyčný koupí novou repliku, ale jsem studý chudent tak nemůžu jen tak vyplácnout na stůl deset tisícovek jen proto, že mám jeden výfuk omlácenej. Fungje to, ale není to hezký, předchozí majitel s tím plácnul na bok a je sjetej chrom atd.
Tak jsem si přes internet koupil "zaručeně funkční v perfektním stavu" koncovku z druhý ruky. Ale pán mi jaksi zapomněl napsat, že prodává zmetka s vyrezlou přepážkou. A po té, co mi výfuk přišel poštou a já ho kontaktoval, že je někde chyba, na mě vyjel tak arogantním tónem, že bych to nikomu nepřál. takže až vám někdo bude nabízet díly na XJ a jmenuje se Aleš Kejčí, tak na něj velký POZOR! Já mám takovou zkušenost(pro mě "jen" za několik stovek), ale kdo ví, jakýho zmetka by mohl prodat vám...

Ale k problému:
Když už mám doma takovou koncovku, krásnou, naleštěnou, ale s vyrezlou přepážkou/kama, jak to vevnitř vypadá?? Přemýšlím, že to rozpářu a zkusím to vevnitř nějako poštělovat. Ale kde to párat? Jak? Jde to vůbec? nevíte někdo o obrázkách vnitřku výfuku? nebo zkoušel to někdo? Ocením jakýkoliv informace
Předem moc a moc děkuju! :-)
(Ta moje kočička je z roku 1999, takže ty výfuky nový, bez nýtů celý svařený)
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 11.11.2010-19:40

Naprosto tě chápu. Vím že to je asik trochu více než by jsi chtěl dát,ale cena je to myslím moc pěkná.
http://www.moto-david.eu/vyfuky-k_1374/ ... n-z_15522/
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Radimathor » 11.11.2010-21:53

A co za pánem v trošce lidí zajet a trošku si s ním pohovořit :smt021 :smt077 :smt029 bych třeba i nažhavil železa když by byl čas :twisted:
Uživatelský avatar
Radimathor
XJ štamgast
 
Příspěvky: 523
Images: 8
Registrován: 17.02.2008-19:03
Bydliště: Praha 4
Kraj: Praha
Typ XJ: ZRX1200S
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod Anonymous » 20.11.2010-11:58

Mira XJ: No jasně, dík. já o týhle možnosti vím. Ale zajímalo mě, jestli se to nedá nějako zachránit. Prostě když už teda ten vejfuk je....
Ale za ty peníze bych si spíš pořídil laďáky. Vím, pořád se tu omýlá: "originál, originál", ale když se podíváte, jaký laufy dělá firma Delkevic, tak to je slušný. Mě se teda moc líběj. Hezký leštěný nerezový koncovky s vyjímatelnym tlumičem (o rachot ale nejde) a zlepšej o dost průběh výkonu, zátah odspodu a ve střední části otáček přidaj 2-3 koníky. Nehledě na to, že to vyjde levnějc.

Radimathor: Jsem sice klidnej člověk, co po násilí nikdy nešahá, nervu se, ale.... u takovýdleho člověka mám sto chutí udělat výjimku. Klidně by ho pomuckala moje paní Titanová (tyč z titanu 2x120cm)
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 20.11.2010-14:46

A dělá fy Delkevic dva výfuky pro XJ nebo jen jeden? Jeden vypadá blbě a dva už je pěkný ranec. Pokud vím,tak jediný kdo dělá dva výfuky pro xj je Laser - ten ovšem nebyl homologovaný a dělal pěkný kravál.
To že laďák přidá výkon nebo krouták v nizkých a středních otáčkách je hluboký omyl. Naopak laďák okrádá v nízkých a pomáhá ve vysokých otáčkách. Má totiž rychlejší výplach. Pokud vše necháte v serii (vzduchový filtr,směs) pojede to při nejlepším stejně jako v serii. Na xj jsem měl laďák 4 v 1 - tenax, i výše zmiňovaný dualní Laser a nakonec jsem se vrátil k origo. Na současném FZS 1000 mám originál a i poměrně drahou titanovou koncovku Arrow. Obě koncovky mám odbržděné na brzdě. Výsledek - laďák přidal ve středních otáčkách 2Nm - což se dá považovat za chybu měření. S laďákem byle zvýšená spotřeba o 1l/100km a hlavně zvýšená spotřeba oleje o cca 3dcl/1000km - což je zapříčíněno zvýšeným výplachem. Po vrácení na origo výfuk vše v normálu. To že motorka jede líp od spoda je jen pocit,protože po přidání plynu jde rychleji do otáček.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod kubik1 » 23.11.2010-20:00

Kdyz jsem mel GPXko koupil sem ho už s ladákem od Devilu. Nijak to neřvalo ,mělo to krásnej prdlavej zvuk kterej mezi 4-5000 ot byl pastvou pro uši. Ale jinak žádný prudění sousedů prostě jen krásnej zvuk. Doprčic proč takovej vejfuk neudělaj od výroby? Jinak je fakt že většine mašin sluší dva laufy. Jak to odkreje kyfku s řetězem není na co koukat, jó odhalenej kardan to jiná věc že? Devítistofkáři vědí... ;-)
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Anonymous » 12.12.2010-23:26

No jasně! Dělaj 2 koncovky. Jinak bych na tim ani neuvažoval! XJ s jedním laufem?? Nééé, pánové sorry, ale to není XJ.

http://images.delkevic.co.uk/product1366_1b.jpg
S cenou 269$? (vše co je na fotce) To mi příjde moc hezký.

Takhle to vypadá. Mě se to líbí. Hezký leštěný roury.
Mělo by to mít normální homologaci. To je dáno vyjímatelnejma tlumičema. (prstě povolíte šroubek a vytáhnete píšťaly.) Samozřejměbez nich by to limitama hluku asi neprošlo, ale co jsem tak zjiš´toval, tak by to mělo mít kráásnej zvuk. néžádnej masivní bordel, ale hezkej brumlák. Ale co se 4válců týče jsem to slyšel akorát na CBR1100xx. Ale to bylo nádherný...

Otázka ale je, jak s tou spotřebou. Znám lidi s různejma mašinama a s různejma laďákama a někomu to přidalo na spotřebě, někomu ne. Bylo by logický, aby se zvedla, otázka je o kolik...
A co se chování výkonu týče, tak je fakt že to přidá asi ve vršku maličko na výkonu a možná malinko ve středu trošku zvedne zátah, ale kdo ví. Jenže nejspíš to budou zanedbatelný hodnoty. Takže hlavně zvuk a vzhled. Pro mě spíš vzhled... (ale trošku brumlání neuškodí =) )

Btw: tohle mi napsal výrobce, když jsem se ptal, jestli to je opravdu na XJ a jak se to chová:

"Hello Pavel

Thank you for your interest in Delkevic products, Our 450mm silencers look great on the XJ600 and they give it a beautiful sound it will free maybe 1-2 P.S. more on top end and I would think maybe a little more torque in the mid range, but the main thing is the look and the sound, they have removable D.B. killers if you want it a bit louder."
Anonymous
 


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron