koukal jsem že se to tady nesčetněkrát řešilo, ale nikdy nic z těch diskuzí nevylezlo.
Pokaždy jste to uzavřeli s tím, ať si dotyčný koupí novou repliku, ale jsem studý chudent tak nemůžu jen tak vyplácnout na stůl deset tisícovek jen proto, že mám jeden výfuk omlácenej. Fungje to, ale není to hezký, předchozí majitel s tím plácnul na bok a je sjetej chrom atd.
Tak jsem si přes internet koupil "zaručeně funkční v perfektním stavu" koncovku z druhý ruky. Ale pán mi jaksi zapomněl napsat, že prodává zmetka s vyrezlou přepážkou. A po té, co mi výfuk přišel poštou a já ho kontaktoval, že je někde chyba, na mě vyjel tak arogantním tónem, že bych to nikomu nepřál. takže až vám někdo bude nabízet díly na XJ a jmenuje se Aleš Kejčí, tak na něj velký POZOR! Já mám takovou zkušenost(pro mě "jen" za několik stovek), ale kdo ví, jakýho zmetka by mohl prodat vám...
Ale k problému:
Když už mám doma takovou koncovku, krásnou, naleštěnou, ale s vyrezlou přepážkou/kama, jak to vevnitř vypadá?? Přemýšlím, že to rozpářu a zkusím to vevnitř nějako poštělovat. Ale kde to párat? Jak? Jde to vůbec? nevíte někdo o obrázkách vnitřku výfuku? nebo zkoušel to někdo? Ocením jakýkoliv informace
Předem moc a moc děkuju!
(Ta moje kočička je z roku 1999, takže ty výfuky nový, bez nýtů celý svařený)

bych třeba i nažhavil železa když by byl čas 