Vzduchový filtr

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Vzduchový filtr

Příspěvekod Anonymous » 14.03.2006-19:28

Zajímalo by mě jak často se mění vduchový fitr popřípadě jaká je zhruba cena dík
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 14.03.2006-19:55

Asi záleží na konkrétních podmínkách provozu, ale řekl bych tak po 15 tis.
Cena origo - asi 1200 Kč http://www.yamaha.cz/default.asp?section=AcOrOrig
Neorigo - kolem 500 Kč http://www.motonet.cz
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 14.03.2006-22:10

Souhlasím s OTISem. Měl by se měnit tak po 15 000, ale záleží v jakém je stavu. Někdy určitě stačí vyfoukat vzduchem. Třeba na mojí se neměnil asi nikdy. Taky podle toho vypadal a má najeto 39 000. Ty žebra byly úplně ucpaný. Kupoval jsem ho za 560,-.
Anonymous
 

Příspěvekod Drobeček » 15.03.2006-06:59

No určitě vyměň filtr než bude vypadat takto:
Obrázek

DETAIL !!!
Obrázek

protože by mněl vypadat TAKTO : :lol:
Obrázek
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Re: Vzduchový filtr

Příspěvekod Bartus » 15.03.2006-08:59

Já jsem se letos rozhodl že si do XJ dám filtr K&N, je sice daržší cca 1400 kč, ale je už na furt. Stačí, když je zanesený vypláchnout a vesele jezdit dál ( navíc by se měl pozitivně projevit na výkonu ). Kamarád má jejich zastoupení a říkal mi, když ho objednával, že jsem snad po 4 letech první člověk s XJ, co si ho kupuje. Až ho budu mít namontovaný, tak napíšu jak se s ním jezdí. :smt024
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod TOMMZ » 15.03.2006-11:42

Filtr K&N ti trošku změní poměr směsi. nemyslím, že by to bylo dobré bez změny nastavení karburátorů(možná i výměny trysek). Moh bys tam hodit rovnou toto.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Faudy » 15.03.2006-15:18

Budete si klepat na hlavu, ale ja ho menil po 48tkm. Ted ma ten novej asi 18 a je ok. Stal kolem litru...

Treba na xtcku byl po 12tkm hotovej. Zalezi na jezdeni :D
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Mira XJ » 17.03.2006-13:16

Neblbni ,žádný KNko tam nedávej. Nepojede ti to odspoda. Bude ti to střílet do laufu. Oni mají směs napočítanou s origo filtrem,který má určitou propustnost vzduchu. Jestli ti můžu poradit, tak neexperimentuj.
Pokud chcešdalší koně,tak vyměň stroj.Pokud chceš ušetřit,tak tudy rozhodně cesta nevede.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod OTIS » 24.10.2006-10:39

Faudy píše:Budete si klepat na hlavu, ale ja ho menil po 48tkm. Ted ma ten novej asi 18 a je ok. Stal kolem litru...

Treba na xtcku byl po 12tkm hotovej. Zalezi na jezdeni :D


Mám asi 13tis a je černý jak čert, nevím kde sem to nachytal.


Měl jsem tam origo, teď koupil Hiflo za 400 Kč. Hiflo vypadná mnohem lépe zpracovaný než origo - ten má v jednom místě spoje toho papíru jakési lepidlo, vypadá to jakoby to někdo lepil ručne.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

filtr na 30 000km

Příspěvekod Anonymous » 17.05.2010-11:13

Zdravim. Poohlizim se po novem filtru a nevim ktery. Kazdy pise neco jineho. Poradte :? Hilfo ? cca 450kč nebo KN ? 1600kč ? nebo jezdi nekdo na BMC filtru ? 1200kč http://www.amtrade.cz/index.php?main_pa ... s_id=49119 mam seřizeny karbeci cerstve - spotreba super ale mechanik rikal, ze kdyz koupim otevrenej filtr budu muset nechat udelat znova. Vyplati se drazsi filtr ? nebo jezdite nekde jeste s jinym ? Diky za rady. Jinak ted je tam Hilfo cca 8 000km. V jakem bude stavu netusim. Jezdim jenom za sucha a prasne prostredi taky neprovozuju. Bude stacit "vyfoukat" ?
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 17.05.2010-11:59

Mrkni na něj a podle stavu vyfoukat nebo novej. Např. Hilfo. I když tu kontrolu měl udělat už mechanik, když ti dělal seřízení.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 17.05.2010-12:45

To jsem si taky naivne myslel :) ale tak zase za to chtel 500 coz podle me neni tak strasny na to jaka to musi byt piplacka. Takze Hilfo klidne ? prekvapilo me ze je to tretinova cena nez kdokoliv jinej vpodstate ikdyz je jednorazovej. Origo je prej taky kolem 1000kc. Tak nechci koupit smejda kdyz uz to budu kupovat.
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 17.05.2010-13:01

500 je za seřízení karbeců vcelu láce. Ovšem pokud myslí seřízením jen podtlaků,tak to zas taková piplačka není.:o)
Jinak správně by se to mělo udělat tak že nejprve měníš filtr a teprve potom štěluješ podtlaky. Dej buď origo nebo hilfo. KNko ne.
KNko je otevřené a vymývatelné - ovšem čistící interval je kratší, musíš na to mít speciál olej atd.
Takto jednou za 10t-20t.. Vemu filtr a vyměním ho za nový.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 17.05.2010-13:49

byly to jenom ty podtlaky no. Na nic jinyho udajne nebylo potreba sahat. Tak asi vezmu Hilfo kdyz to tak ctu. Je fakt ze za tu cenu ho muzu menit kazdej servis nez kupovat 3 kratr drazsi KN + sprej. A kdyz vezmu Hilfo tak uz na ty podtlaky sahat nemusim nebo jo ?!
Anonymous
 

Příspěvekod Bartus » 17.05.2010-14:38

Já měl v XJ-čku KN a nemůžu si stěžovat, je fakt že jsem tu motorku měl 6 let a tím pádem ho jen vždy vypláchnul a to jsem měl grátis přes kámoše. Záleží na tobě, klidně tam dej Hilflo, čistý filtr je základ.
Trochu mě mrzí že jsem si KN nepořídil i do Vstromu, za Hilflo jsem dal 850 a za 1500 už je KN-ko :roll:
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod TOMMZ » 17.05.2010-22:56

Ovšem v tom XJ jsi to měl sladěné s otevřenejma výfukama, ne?
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Bartus » 18.05.2010-08:51

Měl, ale jak jsem je prodal tak i s originálama. Pokud si chceš motorku ponechat déle, KN se vyplatí.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod boban » 23.05.2010-20:25

Uživatelský avatar
boban
XJ štamgast
 
Příspěvky: 347
Images: 63
Registrován: 05.01.2008-18:53
Bydliště: Podhradní Lhota

Příspěvekod xy » 23.05.2010-21:09

...XJ 600N rv. 89??? to bych chtěl tedy vidět, zejména při pohledu na ty filtry
...kam nevidím, tam neletím...
xy
XJ štamgast
 
Příspěvky: 333
Images: 4
Registrován: 13.08.2006-21:23
Bydliště: Ouběnice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: fzs 600
Rok výroby XJ: 1998


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník