teplota motoru v kolone ve meste a v tropickym vedru

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

teplota motoru v kolone ve meste a v tropickym vedru

Příspěvekod kubik1 » 02.08.2006-21:06

mam dotaz páč je tohle muj prvni vzduchac,muze se XJcko pri popojizdeni prehrat? a jak to poznam? zatim se mi to nestalo(doufam :shock: ) ale parkrat byl motor hooodne horkej a pri stani v garazi nez vychladne taky neni chlazenej proudem vzduchu ani olejem-tam nehrozi prehrati?
diky za info
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Anonymous » 02.08.2006-21:19

vzduchom chladene motory vraj znesu teploty vyssie nez 100 stupnou myslim ze taka rozumna hranica teploty oleja je nieco okolo 120 - 130 stupnou a zatial sa mi pri stani ani pri pomalej jazde nepodarilo prekrocit temoto v poriadku dobry olej a zabezpecenu jeho cirkulaciu moto sa uchladi aj samo plotu oleja okolo 100-105 stupnou tak myslim ze pokial mas
Anonymous
 

Příspěvekod kubik1 » 02.08.2006-21:24

teplomer oleje nemam takze sem v tech vedrech v kolonach lechce nervozni... :?
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Anonymous » 04.08.2006-20:01

Tak to máš projet prostředkem a kdyby tě zastavili muži zákona tak jim řekneš, že by jsi uvařil mašinu :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 04.08.2006-20:20

aj sa ten nezmyselny zakon u vas dodrzuje ??? chcem vidiet motorkara ako trci na dialnici v 5 km kolone ktora sa ani nehybe :twisted:
Anonymous
 

Příspěvekod kubik1 » 04.08.2006-20:59

jasne ze jezdim prostredkem jen kdyz to aspon trochu jde :) ale kdyz vedle sebe stoji aviatik a v druhym pruhu liazka tak se tam rads necpu

to mi na XJ vadi ze ty zrcatka jsou dost siroky a jeste blbe vysoko-oproti zrcatkum na kapote je to vopruz(a jeste v nich vidim kulovy a jeste rozmazany) :?
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Anonymous » 07.09.2006-17:14

Hi,
motor se přehřát samosebou může. Mě se to stalo při kličkování kolonou v srpnovým hicu v Chorvatsku. Co se stane ? Motor ztratí půl koní. :( Jede tak maximálně 90 km/hod a to jen na čtyřku, pětka už netahne. Za předpokladu, že má motor dost oilu se po vychladnutí vše vrátí do normálu.
V ČR se mi to nikdy nestalo, kolona nekolona, srpen nesrpen. :P
Anonymous
 

Příspěvekod Peta » 07.09.2006-18:52

pokud nestojíš hodinu někde na jednom fleku tak se přehřátí bát nemusíš.Já sem při celodenním popojíždění Paříží naměřil na oleji 100 stupňů a motorka jela pořád bez problému, žádný pokles výkonu jsem nepoznal.
Uživatelský avatar
Peta
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 182
Images: 43
Registrován: 15.08.2005-19:42
Bydliště: Ratíškovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 900
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Faudy » 08.09.2006-14:46

Stalo se mi to parkrat v Italii a ve Francii v tech silenech zacpach, to jsem mel problem vubec radit. Jinak jsem nemel moznost overit jak to jede, za mestem to vychladlo, kdyz jsem se rozjel.
A pak v Marseilles, kdyz se vyjelo od more na tu nahorni rovinu kde bylo asi padesat stupnu, tak tam jsem zazil ten stav, kde to jelo max. devadesat a tusim prave ze max. na 4ku nebo na 5ku. Po vychladnuti to zase jelo dobre.
Asi to souvisi s tim, ze se tak zmensily vule v motoru, ze to nechtelo do otacek, predpokladam.
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Anonymous » 02.01.2007-07:44

Nutno dodat, že účinnost mazání ovlivňuje taky olej, kterej tam naleješ. Takže hustší olej ti v hicu tolik nezřídne, dobře maže, dobře chladí, nepadá tlak a všechno je OK.
Anonymous
 


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron