Jela na 3 válce v nižších otáčkách-POMOC

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Jela na 3 válce v nižších otáčkách-POMOC

Příspěvekod Anonymous » 10.12.2006-13:08

Tak mám první vážnej problém. Přesně od chvíle, kdy jsem posledně přepínal na rezervu, nějak špatně se chytal 2. válec zleva(ve směru jízdy)..když jsem jel po městě a musel jsem držet rychlost, jelo to na zbejvající tři, když jsem za to vzal už to jelo podle mě normálně. Tak jsem si říkal, něco v palivu..vyčistil jsem karburátor(nijak moc zabordelený to nebylo-jen pár smítek v plov. komoře) a zdá se, že už se chytá, ale "něco" se stalo(asi při tý montáži) a teď mi nedrží volnoběh..když jsem trochu utáhnul šroub volnoběhu, tak ho sice drží, ale nějakým zbůsobem se mi zvětšila vůle na plynu a když ho rukou zavřu uplně, chcípne. Taky mi nesedí moje realita s realitou na obrázku 8.4 na straně 3.9 v servisním manuálu. Ty "synchronizační šrouby" mám při zavřeným plynu pootočený vpředu dole, ne nahoře, jak to tam maj vyfocený. A maj bejt natočený všechny ty šrouby stejně? Protože ty uplně vpravo a uplně vlveo jsou stejně, ale prostředí u lanek je zas proti nim jinak. Asi to už radši nechám na servisu, ale zajímalo by mě jenom, jestli to není nějaká jednoduchá závada, nebo něco horšího.. Moc dík za názory.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 10.12.2006-16:48

Tak jeden problém už jsem vyřešil..s tím volnoběhem..protože se na to bez mýho vědomí kouknul otec a sundal ten plíšek se šroubem na štelování volnoběhu, takže sem se teď celou dobu trápil zbytečně.. :lol: Tak zejtra ho tam vrátim a budu doufat, že ten jeden válec už poběží normálně jako dřív. Kdyby přece jenom někoho ještě něco napadlo k tomu ostatnímu, tak sem s tím. Snad se nikdo moc nebude čertit, že sem se do toho vrtal sám, ale jinak bych ty potřebný zkušenosti nezískal, že.. :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 10.12.2006-20:45

S těma šroubkama je to asi tak: Ty škoubky slouží k synchonizování karburátorů. Prvně se synchronizuje těma karjníma šroubkama. Vždy synchronizuješ ty karburátory mezi kterýma točíš šoubkem. Takže nejprv 1+2 a 3+4. No a tím prostředním pak synchronizuješ ty 1+2 a 3+4 k sobě. Potřebuješ na to podtlakové manometry a redukci na napojení na podtlak. Pokud to neumíš,tak to svěř raději servisu. Za seřízení podtlaků tak kolem 300-500kč.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 10.12.2006-22:50

Takže bez nádobíčka na měření podtlaků si s tim nehrát..ok, aspoň vim jak a co..dík. Já jen, že mě znejistěl ten rozdíl jak to mám já proti manuálu. Zítra to dám ještě do kupy a zkusim, snad to bude ok..a když ne, tak holt servis :?
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 15.12.2006-17:55

Tak sem se v tom ještě povrtal a výsledek je-přede jako za mlada :D Jelikož se mi pořád nezdál tah a zvuk v nízkých otáčkách, poladil jsem ten inkriminovanej seřizovací šroub a metodou pokus-omyl, jsem to doladil do původního stavu. Samozřejmě to bude chtít pak ještě profesionálně zkontrolovat, ale i tak sem spokojenej. :) Naštěstí nebyly rozštelovaný ostatní šrouby, to bych do kupy podle zvuku a chování otáček bez měření podtlaků nedal. Jenom nechápu, jak se to mohlo takhle samo za jízdy rozštelovat(viz první příspěvek).. :?:
Anonymous
 


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků