Kde zacina cervene pole ?

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Kde zacina cervene pole ?

Příspěvekod Anonymous » 05.05.2007-10:20

Kupil so rozbitu xj-cku a nemal som tam budiky teraz som kupil a cervene pole sa zacina pri 8500 ot/min aj ked vsade v manualoch pisu 9500ot/min tak teraz neviem ci to je pre skrtenu verziu alebo co? No proste nikde to neviem najst vsade je napisane len kde je max vykon ale kde zacina cerveno pole. Iba v manualy co mam a tam je 9500
help.
Naposledy upravil Anonymous dne 06.05.2007-19:32, celkově upraveno 1
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 05.05.2007-11:02

Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

červená

Příspěvekod Anonymous » 05.05.2007-20:19

Zdarec ,ty budíky jsou skvělý ,prosím Tě kdes je zakoupil a co Tě ta sranda stála? :lol: :roll: :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 06.05.2007-09:25

[quote="OTIS"][/quote]
To je sice pekne ale pozri na toto
Obrázek
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 06.05.2007-09:28

A není třeba možný, že jsou to budíky z devítky?
Anonymous
 

Re: červená

Příspěvekod Anonymous » 06.05.2007-09:35

cibes píše:Zdarec ,ty budíky jsou skvělý ,prosím Tě kdes je zakoupil a co Tě ta sranda stála? :lol: :roll: :lol:


ak myslis tento
Obrázek
tak ja som to objednaval cez
http://www.bikerscrown.cz
Objednaval som to cez ich pobocku na slovensku staci ked si pozries ich stranku tam najdes kontakty na niaku pobocku a v kategorii - doplnky na motocykly - Tachometry
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 06.05.2007-09:37

Je možné že máš nějakou verzi určenou pro zahraniční trh se sníženým výkonem.
Foto která tam je verze, která se oficiálně dovážela do ČR - tedy neškrcená

Devítka má z nějakého auta:

Obrázek
Naposledy upravil OTIS dne 06.05.2007-09:39, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 06.05.2007-09:38

laznickj píše:A není třeba možný, že jsou to budíky z devítky?


Urcite nie ked som ich kupoval tak som ich daval dole z jednej 600 na ktorej niekto vbehol pod autobus aj sa cudujem ze zostali cele
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 06.05.2007-09:44

OTIS píše:Je možné že máš nějakou verzi určenou pro zahraniční trh se sníženým výkonem.
Foto která tam je verze, která se oficiálně dovážela do ČR - tedy neškrcená

Devítka má z nějakého auta:



Nie
je to 93r.v. vin 4BR..... totiz som ju kupil bez budikov a tak som kupil digitalny a neviem ake mam nastavit max otacky
tie budiky co su hore na fotke som kupil ale bez kapotaze to vyzeralo otrasne tak som musel zohnat ten digitalny
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 06.05.2007-10:11

Nejlépe když zajedeš do motoservisu a necháš změřit výkon. Tady najdeš graf verze 50k a tam to vypadá na 8500. viewtopic.php?t=157
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 06.05.2007-10:34

Tenhle je z 25kW N
Obrázek
a tenhle z 25kW S
Obrázek
Myslím, že přiškrcením to nemá nic společného. Nevím jak na tom byly starší modely?
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 06.05.2007-10:46

Uvedenou palubku mám na mojí motorce XJ600 DIVERSION, typ 4BR - 45 kW, 1.reg. v roce 2000. Dám fotku do alba.
Než jsem to vyfotil , tak mne XJelen předběhl.
Je tady.
http://www.motogang.cz/bikes/yamaha/xj- ... 3755/34377
Anonymous
 


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron